Оқушыларды стикерлер бойынша топқа бөлу

Тақырыбы: Біз жемқорлыққа қарсымыз
Мақсаты: оқушыларға адам құқықтары жайлы түсініктерін қалыптастыра отырып, Сыбайлас жемқорлық, парақорлық сөздерінің мағынасын түсіндіру.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар адам құқықтары жайлы түсініктері қалыптасады;
Оқушылардың белсенділіктері мен қабілеттері артады;
Жақсылыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді.
Кіріктірілген модульдер: АКТ, СТО, оқытудың жаңа әдіс тәсілдері, көшбасшылық пен басқарушылық.
Әдісі: сұрақ жауап, кім жылдам, ыстық орындық, топтық жұмыс, интервью, тв шоу, академиялық дау - дамай.
Көрнекіліктер: слайд, қанатты сөздер, маркерлер, А3 қағазы

Ұйымдастыру кезеңі
I. Ұйымдастыру
1) Психологиялық дайындық
Алақан жылуы
2) Оқушыларды стикерлер бойынша топқа бөлу.

Білу
Қызығушылығын ояту Жемқорлыққа жол жоқ тақырыбында бейнежазба көрсету.
Сұрақ: Бұл бейнежазба туралы не ойлайсыздар?

Түсіну
Академиялық дау - дамай әдісі Сыбайлас дегенді қалай түсінесіңдер?
Жемқорлық деген сөз не мағына береді?

Қолдану
Сурет байқауы Сыбайлас жемқорлыққа жол жоқ тақырыбына карикатура салу
Талдау
Интервью әдісі І топ: тв шоу жемқорлыққа жол жоқ
ІІ топ: жағдаят шешу
1. Мұғалімге мерекелерде гүл шоқтарын сыйлау жемқорлыққа жатады ма?

2. Емделіп болған науқас дәрігерге өзінің алғысын белгілі - бір сыйлықты ( гүл, сағат,
портрет.....) сыйласа жемқорлыққа жатады ма?
Біз жемқорлыққа қарсымыз. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Оқушыларға поэманы оқыту
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Пәннің және тілдің кіріктіліген оқытуы
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Сабақта қолданылатын Жаңа технологиялардың әдіс - тәсілдері
ОҚУШЫЛАРҒА ТИІМДІ КЕРІ БАЙЛАНЫС БЕРУДІҢ 20 ЖОЛЫ
Көркем шығарма бойынша оқушылармен пікір алмасу
Мұхтар Шаханов. Отырар дастаны
Мектеп көшбасшылары тәлімгерлік пен коучинг арқылы өз мектепте еңгізілген өзгерістердің тиімді болғандығын қалай түсінуге болады
ОҚЫТУ МЕН ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту