Оқушыларды оқушы ережесіне сай отырғызу
Мақсаты:
Өтілген дыбыс пен әріптерді меңгеру деңгейлерін анықтау. Жазу қабілеттерінің барысын бағдарлау.
• Ақпараттық технология негіздерімен жұмыс істеу арқылы, өзіндік қабілетті ұштау, шығармашылыққа баулу.
• Коммуникативтік қабілеттілік пен рухани адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Балапан телебағдарламасының қайталау сабағы.
Сабақтың әдісі: интерактивті
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер файлы, кеспе әріптер, дидактикалық материалдар
Қолданылған технологиялар: СТО, Ақпараттық, Ойын технологиялары.
Сабақтың барысы: І. Қызығушылықты ояту кезеңі
- Қонақтарды қарсы алу.
- Оқушыларды оқушы ережесіне сай отырғызу.
- Құрал - жабдықтарын түгендеу.
Балалар, бүгін бізде мұғалімдер қонаққа келіп отыр. Ол кісілер сендердің осы уақытқа дейін алған білімдеріңді байқамақшы. Сондықтан, оқушы ережесіне сай отырып, бар білгенімізді, үйренгенімізді ортаға салайық.
- Алдымен, Шаттық шеңберін құрып алайық, ортаға шығамыз.
- Балалар, осы жақын арада Қазақстан телеарнасынан балаларға арналған арнайы арна жүргізіле бастады. Аты қалай еді?
- Әрине, Балапан телеарнасы. Қандай бағдарламалар жүргізіледі?
- Ия, дұрыс айтасыңдар, Әліппе , Алақай, балақай , Шеберхана , Кел ойнайық , Ән салайық , Ғажайыпстанға саяхат , Айжұлдыз т. б
- Ал осы арнаның жетекшілерінің бірі кім еді?
- Ия, осы мектептің түлегі осы ауылдың тумасы Ж. Шәмел атты апаларың.
- Ендеше, бүгін біз сендермен, Балапан арнасының бағдарламалары арқылы Әліппеден алған білімдерімізді ортаға салып қайталаймыз. Келістік пе?
ІІ. Мағынаны тану кезеңі
- Олай болса, бүгінгі күнге дейін өткен әріптерді бастарыңа кигіземін, сендер сол әріптен басталатын тілек сөздер айта отырып, Кел, ойнайық танымдық бағдарламасына аяқ басасыңдар: (Балалар шеңбер жасайды)
А – Ата сөзі алтын сөз, Ойға тоқы парқын сез!
Б – Бейбітшілік заман болсын!
Т – Туған елдің ұлы бол!
Н – Нан көп болсын!
О – Отанымыз аман болсын!
Ғ – Ғалым бол!
Р – Рақымды бол!
Ж – Жеміс жидек мол болсын!
Д – Дастарханың мол болсын!
М – Мейірімді бол!
Қ – Қамбаларың дәнге толсын!
С – Сүйкімді де, әдепті бол!
Ш – Шаршамай білім ал!
- Жақсы, балалар айтылған тілектерге қуаныштымыз ба?
Хормен: Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым!
Арайлап атқан күнге!
- Осындай көңіл – күймен ойынымызды ары жалғастырамыз:
- Мұғалімнің сауалдары.
1. Дыбыс деген не?
2. Әріп деген не?
3. Дыбыстар нешеге бөлінеді?
4. Дауысты дыбыс деген не?
5. Дауыссыз дыбыс деген не?
• Үндемес ойыны: (Оқушылар буын, сөздерді оқиды)
- Орнымызға жайғасайық.
• 3 оқушы тақтаға сағат, жұмбақ, қошақан сөздерін кеспе әріптен құрайды.
• Оларды буынға бөлу. - Дыбыстық талдау жасау.
• Интерактивті тақтаға: 3 оқушы сөйлем жазады:
1. Сұлтан – жақсы оқушы.
2. Құстар пайдалы.
3. Балға – сайман.
Венн диаграммасына дыбыстарды топтастыру:
ІІІ. Алақай, балақай спорттық бағдарламасы:
- Қара жорға биінен үзінді билеу.
ІҮ. Әліппе атты білімпаздар әлеміне шақырамын:
- Қазір, осы сыныпта қанша бала болса, тақтадан сонша әліппе оқулығының беті ашылады. Біз кезек - кезек келе отырып, жылдамдата, қаттырақ оқып беріп отырамыз.
- Орнымыздан іштей оқып отырайық, қалғанымыз.
Оо -----Ңң
Ыы ----Ұұ
Шш ---Мм
Оо -----Ққ
Дд ----Сс
Бб
Жж
Ү. Дәптермен жұмыс
Көру диктанты
Тоқтар аға – ұшқыш. Талаптыға нұр жауар.
ҮІ. Ойтолғау
І топ: ----------------------ІІ топ:
Шеберхана ------- Ән салайық бағдарламасы:
- Әр оқушының алдына ермексаз,түрлі - түсті қағаз, желім беріледі.
Күз тақырыбына жұмыс істеу.
- Ерекше қабілеті бар Сұлтанбек тақтада сурет салады.
- Әліппе өлеңінің 1 - 2 шумағын жаттау. Әнімен айту.
- Сонымен балалар бүгін біз сендермен қандай бағдарламаға қатыстық?
- Қайталау – білімнің анасы - деген екен. Өткен сабақтарды қайталап жүру керек. Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?
ҮІІ. Үйге тапсырма беру
ҮІІІ. Мадақтау.
- Сабаққа жақсы қатысқандарың үшін Ғажайыпстанға саяхатқа шығамыз.
Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы,
Нұркен ауылы. Бастауыш сынып мұғалімі
Нұрмағанбет Жібек Серікқызы
Бастауыш сынып оқушыларына педагогикалық процесте адамгершілік тәрбиесін беру
«12 жылдық мектептің бастауыш сыныптарында «Алгоритм» тақырыбын оқытудың әдістемесі»»
Қазақ бастауыш мектебінде оқушыны еңбекке баулу пәнін оқыту барысында баланың еңбек дағдыларын арттыру
Сынып жетекшісінің қызметтері
Жазуға үйретуде көзделетін тағы бір мақсат - балаларды шапшаң жазуға үйрету
Бастауыш сыныпта жазу мен тіл дамыту жұмыстарының ұйымдастырылуы
Мектеп участогінде оқу тәжірибе жумыстарын ұйымдастыру және өткізу әдістемес
Адамгершілік мәдениеті
Бақылау сыныбындағы оқушылардан неге сұрақ қоймайсыңдар
3 - сынып оқушыларының математика сабақтарындағы есептеу дағдыларын дамытуға модульдік оқытудың әсері
ДУЛАТ ХҰСАЙЫНҰЛЫ МҰХАММЕД ХАЙДАР
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту