Оқушыларға етістікті сөз табы ретінде таныту

Қазақ тілі (2 - сынып)

Тақырыбы: Етістік
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушыларға етістікті сөз табы ретінде таныту. Етістік пен зат есімнің байланысы, сөйлем құрайтын жаттығулар, тапсырмалар орындау барысында байқату.
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеуін, ой - өрісін, есте сақтау, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Грамматикалық және орфографиялық сауаттылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: интербелсенді тақта, суреттер.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, топтастыру.
Сабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
351 - жаттығу
Кімдер? Нелер? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді қатыстырып, сөйлем құрау.
Ережені қайталау
ІІІ. Жаңа сабақ.
Оқытушы:
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
Оқушылар:
- Қазір жылдың қыс мезгілі.
Оқытушы:
- Дұрыс! Ал енді тақтаға қараңдаршы мына сөздердің қыс мезгілімен байланысы бар ма? (қар, аяз, боран).
Оқушылар: Иә, бар.
Оқытушы:
- Олай болса, осы сөздерді қатыстырып, қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болатынын айтыңдаршы.
Оқушылар:
- Қыста қар жауады. Аяз болады. Боран соғады.
Оқытушы:
- Жақсы балалар! Қар, аяз, боран сөздері қай сөз табына жатады? Неліктен? (оқушылардың жауаптары)
- Ал өздеріңіз айтқан сөйлемдердегі жауады, болады, соғады сөздеріне қандай сұрақ қойылады? Олар нені білдіреді?
(оқушылардың жауаптары)
- Иә, балалар! Біз бірінші сыныпта заттың қимылын, іс - әрекетін білдіретін сөздермен таныстық. Оларға қандай сұрақтар қойылады?
Оқушылар:
- Заттың қимылын, іс - әрекетін білдіретін сөздерге не істеді? не қылды? қайтті? деген сұрақтар қойылады.
Оқытушы:
- Дұрыс, балалар! Бүгінгі сабақта ондай сөздер табынан етістік деп аталатынын біліп, танып, сәйкес жаттығулар орындаймыз.
Тақтадағы суретке қарап, балалардың, әженің не істеп жатқанын айтыңдаршы. Қандай қимыл жасап жатыр? Ол сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Ағаш жарды. Гүл суарды. Қыз секірді. Әже ұршық иірді. Домбыра тартты.
(оқушылардың жауаптары)
- Дұрыс! Заттың қимылын, іс - әрекетін білдіретін сөздерді, сөз табын етістік дейміз. Етістіктерге не істейді? не қылды? қайтті? деген сұрақтар қойылады.
(Ережені түсіндіру, оқыту, талдау).
Дәптермен жұмыс.
(Күннің жады, тақырып, көркем жазу)
355 - жаттығу.
Жұмбақтарды оқу, шешуін табу.
Етістіктерді анықтау.
356 - жаттығу
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазу.
(Тақтаға жаздыру).
358 - жаттығу (ауызша талдау)
Сергіту сәті.
Оқытушы:
- Сабағымызды одан әр жалғастырамыз. Әр топқа жеке тапсырма беріледі. Топ оқушылары бірігіп отырып орындайды. Бір оқушы жауап береді.
359 - жаттығу.
Білім керек бәріне тақырыбына әңгіме құрату.
Әр топтан бір оқушы шығып оқиды.
Қорытынды:
- Сабағымызды сұрақтар арқылы бекітеміз, қорытындылаймыз.
- Заттың қимылын, іс - әрекетін білдіретін сөздерді не дейміз?
- Жинады, ойнады сөздері қай сөз табына жатады?
- Етістіктерге қандай сұрақтар қойылады?
- Сөздерге етістік қосып айтыңдар. Түйе..... Мысық.... Қой.... Балалар..... Қар....
(оқушылардың жауаптары)
Бағалау.
Үйге тапсырма:



Ұқсас жұмыстар

Етістіктен етістік жасайтын жұрнақтар
Мектепте етістіктің шақтарын түсіндіру жолдары
Бастауыш сыныптарда сөз таптарын оқыту
Етістік шақтарының тіл білімінде зерттелуі
Бастауыш мектепте сан есім мен етістікті байланыстыра оқыту
Сөз тіркесі және ондағы өзгерістерді үйрету жолдары
Қазақ тілі пәнін оқытуда ойын элементтерін пайдалану арқылы оқушының ой - өрісін дамыту
Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту мәселесінің зерттелуі
Бастауыш сыныпта грамматиканы оқыту
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Сөздік
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану