Сөздер мен терминдердің мағынасын түсіндіру

Спортпен айналысамыз
Сабақта қол жеткізуге тиіс мақсаттары: Т1 назарын шоғырландырып тыңдау;
Ж4 Тілдің грамматикалық нормаларын сақтап жазу;
А1 Сөз көлемі және сөздік қорының алуандығы;
А2Тыңдаған мәтіндер бойынша өз пікірін дәлелдеу және қорытындылау;
Т2 Сөздер мен терминдердің мағынасын түсіндіру.
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар істей алады:
Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
Кейбір оқушылар істей алады:
Қорытынды жасай алады, сұрақ қоя алады.

Басы
Ой қозғау
1. Сәлемдесу
2. Ұйымдастыру кезеңі –
Біздің мектепте қандай спорт үйірмелері жұмыс істейді?
Кім қандай үйірмеге барады?
Қазақ халқының қандай ұлттық ойындарын білеміз?

Топқа бөлу
Түрлі - түсті доптарды таңдап алу арқылы топқа бөлу – топ басшысы басқа түс алған оқушы болады (6 көк, 6сары, 2ақ).
(доптың арт жағына сұрақ жазылған) –

Осының алдындағы оқу
Үй тапсырмасын тексеру –
125 - 126 беттер ережені қайталау – 6 ұпай

3. Мақсатты анықтау
Т1назарын шоғырландырып тыңдау;
Ж4 Тілдің грамматикалық нормаларын сақтап жазу;
А1 Сөз көлемі және сөздік қорының алуандығы;
А2Тыңдаған мәтіндер бойынша өз пікірін дәлелдеу және қорытындылау; Т2 Сөздер мен терминдердің мағынасын түсіндіру
Қандай нәтиже күтеміз
Оқушылар сөздердің мағынасын түсінеді; сөздік қорын пайдалана отырып, берілген тапсырмаларды мүмкіндігінше сауатты орындайды, жіктеу есімдіктерді, өздік есімдікті, етістіктің болымсыз түрін, демеулік шылауды ажырата біледі.

Ортасы
Оқулықпен жұмыс
ІІ. Топпен жұмыс
1 - тапсырма - Дені сау адам сызбасын толтырамыз – 5 ұпай.
2 - тапсырма - 1 - топ – кел, сал
2 - топ – жүр, тазала –
сөздерін жекеше, көпше жіктейді - 5 ұпай.
3 - тапсырма - осы сөз тіркестерінен етістіктің болымсыз түрін, демеулік шылау жасаймыз - 5 ұпай.

Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
Ханталапай ойыны – 2 рет ойнаймыз.
4 - тапсырма – сұрақ қою арқылы сөйлемнен жіктеу есімдігін табамыз – 4 ұпай
Он сұрақ - оқушы сұрақ қою арқылы қандай сөз жазылғанын табады – 2 рет

Бағалау
Оқушылардың еңбегін бағалау

Соңы
Бүгінгі сабаққа қысқаша шолу жасау
Спорттың пайдасы қандай?

Үй тапсырмасы
139 бет 2 - тапсырма мәтінді жалғастыру
Кері байланыс Екі жұлдыз, бір тілек

Алматы облысы, Талдықорған қаласы,
Абай атындағы №1 орта мектеп - гимназиясының
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Алимбекова Жумагиз Жолшиевна

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Терминдер мен терминология
Қаржы терминдерін аудару тәсілдері
Термин сөздер мен кәсіби сөздердің қолданылу ерекшеліктерін оқыту
Термин сөздерді оқыту
Бастауыш сыныпта есім сөздерді оқыту
АРНАЙЫ МӘТІНДЕРДІҢ ЛИНГВОАУДАРМАШЫЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН СИПАТТАУ
Лексикография жайлы
Когнитивтік парадигмадағы терминология
Химияны оқытуда химиялық тілдің қалыптасуы
Сөздіктің түрлері және олармен жұмыс
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары