Мөлдір бұлақ ақты

Сабақтың тақырыбы: Сөз тіркесі
Сабақтың мақсаты: Сөз тіркесі ұғымын толық түсіне отырып, алған білімін толықтыру және мағынасын түсіну, сөз тіркесінің
грамматикалық ерекшелігін ұғындыру.
Дамытушылығы: Оқушылардың дүниетанымын, ойлау қабілетін, танымдық, шығармашылық қабілетін тапсырма мен сұрақтар арқылы байқау, белсенділігін дамыту.
Тәрбиелігі: Сауаттылыққа, жылдамдыққа, еңбексүйгіштікке, бірлікке тәрбиелеу.
Өткізу әдістері: Сұрақ - жауап, ойын, топпен жұмыс.
Пәнаралық байланысы: Математика, музыка, дүниетану.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
Кіріспе.
Психологиялық дайындық:
5 болсын алар бағамыз.
Біліммен бақыт табамыз
Өнерменен өрістеп
Өсе берсін санамыз
Мақсатымыз білім алу,
Міндетіміз еңбек ету.
- Олай болса, Бірлік болмай, тірлік болмас мақалын басшылыққа ала отырып жұмыс жасаймыз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
а) - Өткен сабақтарда не туралы оқып білдік?
- Мәтін деген не?
- Мәтіннің қандай түрлері болады?
- Мәтінге ат қою деген не?
- Тақырып деген не?
- Мәтіндегі негізгі ой деген не?
ә) Тест жұмысын орындату.
б) Дәптер алмастыру.

ІІІ. Жаңа сабақ.
1) Ребус шешу.
........
2) Кесте ілу.
ағаш қасық
көк шөп
мектеп мұражайы
төрт тоқсан
тез оқу
мектепке келу
дұрыс жазу
есеп шығару

3) Ережені айту, оқушыларға ережені оқыту, мысалдар келтіру.
118 - жаттығу
Ережені оқушыларға оқыту, сұрақ қою арқылы түсіндіру.
Емен ағашы, жүйрік ат, темір күрек, киіз үй, жез шәугім, қой қора, күміс медаль, қыш құмыра, түлкі тымақ, қыл шылбыр, бота көз.
- Балалар, сөз тіркесінің екінші сыңарлары қай сөз табынан жасалған?
Осындай бес сөз тіркесін құрастыру.

ІҮ. Сергіту сәті
Біздер тату баламыз,
Гүл - гүл жайнап жанамыз.
Жаттығулар жасасақ,
Біздер сергіп қаламыз.
119 - жаттығу (тақтада орындату)
Оқушыларға тапсырмасын орындатамын
Жиырма оқушы оқыды. Әдепті қыз боламын. Мөлдір бұлақ ақты. Жасыл қарындаш берді.

Кім шапшаң? ойыны
Ол үшін үлгі бойынша сөз тіркесін құрау керек. 3 қатарға бөліп ауызша өткізу.
Зат есім+етістік
Сын есім+зат есім
Сан есім+зат есім

120 – жаттығу (өзіндік жұмыс)
Биік тау, мөлдір бұлақ, кең өріс, ашық аспан, ақ тауық, таза сынып, таза жазу, үлкен үй, тәтті шырын, қалың қар, терең құдық, жақсы оқушы.
Сөз тіркесінің қай сөз таптарынан жасалғанын анықтау

Тіркесін тап ойыны
Кодоскопта жазылған сөздерге ауызша тіркестерін тапқызу.
Өзен, төсек, көбелек, көктем, жыл, сурет, көмір, үй.

Ойлан тап ойыны
Карточкалармен жұмыс.

Сұрақтар:
1. Отан туралы мақал айт.
2. Қазақтың үш биін ата.
3. Бишілер сөзін сөз құрамына талда
4. Қазақстанның жер көлемі қанша?
5. Қазақстан қай мемлекеттермен шектеседі?
6. Өзім сөзден тұрамын, аяқталған ойды құрамын.
- Қандай сөз шықты? (Республика күні)
- Қазақстанның мемлекеттік егемендігі туралы Декларация қашан қабылданды?
- Қазақ КСР - і қай уақыттан бастап Қазақстан Республикасы деп атала бастады?
- Тәуелсіздікке байланысты қандай өлеңдер білесіңдер? (жатқа айтқызу)

Ү. Сабақты қорыту.
- Бүгін не үйрендік?
- Сөз тіркесі деген не?
- Қандай жұмыстар жасадық?
- Қай мақалды ескере отырып жұмыс жасадық?
- Бірлесіп жұмыс жасасақ, неге қол жеткізуге болады?
- Сабақ сендерге ұнады ма?
Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма:



Ұқсас жұмыстар

Ілияс Жансүгіров шығармалары
Еркеш Ибраһимның ақынның мұрасы
Концепт туралы түсінік
Табиғат лирикасының қазақ әдебиетіндегі көріністері
Қазақ кеңес өнерінің калыптасуы
ТӨЛЕГЕН ҚАЖЫБАЕВ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ТАРИХИ ТҰЛҒАЛАРДЫҢ СОМДАЛУЫ
«Ақ» – «Қара» концепті: оппозициясы мен қызметі
Ақ және қара түр - түс атауларының тұлғалық дамуы
Төлеген Айбергеновтың өлеңдеріндегі жаңашылдық
Сусыз тіршілік жоқ
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Монполияға қарсы реттеу және оның экономиканың тұрақты дамуындағы орны
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Қазмұнайгаз компаниясының тұрақты дамуы, компанияның болашақтағы табыстарының негізі
Макроэкономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету
Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату туралы
Ата – аналармен тұрақты байланыс орнату