Бірінші сан екінші санның процентін таба білу дағдыларын бекіту
Математика
Сыныбы: 5
Сабақ тақырыбы: Бөлінді бойынша бірінші сан екінші санның неше процентін құрайтынын табу (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты: Бірінші сан екінші санның процентін таба білу дағдыларын бекіту;
Міндеттері:
• Білімділік – тақырып бойынша септер шығарту арқылы оқушылардың білімдерін, дағдыларын пысықтау;
• Дамытушылық – оқушылардың қабілеттіліктерін дамыту;
• Тәрбиелік – оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу;
Сабақтың типі: бекіту сабағы
Әдіс - тәсіл: ойын технологиясы, интерактивті оқыту технологиясы
Құрал - жабдығы: интерактивті тақта
Көрнекілігі: слайдтар, карточкалар, кесте
Сабақтың жүру барысы
І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз. Кезекші, сыныптағы оқушы түгел ме?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Үйге қандай тапсырма берілді?
1. Процент деп нені айтамыз?
2. Қандай шамалар процентпен өрнектеледі?
3. Берілген санның процентін қалай табамыз?
4. Процентті бөлшекпен қалай өрнектейміз?
Процент. Берілген санның процентін табу
↓
● Процентті бөлшекпен немесе натурал санмен жазу үшін процент санын 100 - ге бөлу керек
● Бөлшекті немесе натурал санды процентпен жазу үшін, процент санын 100 - ге көбейтіп, процент белгісін тіркеп жазу керек
● Берілген санның процентін табу үшін:
1) Процентті бөлшекпен өрнектеу керек;
2) берілген санды осы бөлшекке көбейту керек
● Формуласы:
b= a*(P 100)
а - берілген сан
ь - берілген санның процентке сәйкес мәні
Р – проценттер
Проценті бойынша санды табу
↓
● Проценті бойынша санды табу үшін: процентті бөлшекпен өрнектеу керек;
берілген санды осы бөлшекке бөлу керек.
● Формуласы:
a= b (P 100)
a – проценті бойынша табылатын сан
b - проценті берілген сан P - проценттер
● Берілген санның процентін табу үшін:
1) Процентті бөлшекпен өрнектеу керек;
2) берілген санды осы бөлшекке көбейту керек
● Формуласы:
b= a*(P 100)
а - берілген сан
ь - берілген санның процентке сәйкес мәні
Р - проценттер
Проценті бойынша санды табу
Бастауыш сынып оқушыларының білім,білік, дағдыларын қалыптастырудың теориялық негіздерін қарастыру
Бірінші сынып оқушыларының математикалық білім, білік, дағдыдыларын қалыптастыру жолдары
Бастауыш сынып оқушыларының пәндік құзыреттерін қалыптастыру жолдары
Бастауыш сыныпта математика сабағындагы ұлттық және дидактикалық ойындарды қолданудың маңыздылығы
Дифференциалды оқыту кезінде математикалық есептерді шешуге оқыту әдістемесі
Математика сабағында ойын технологиясының пайдалануы
Мектепке дейінгі балалардың геометриялық түсініктері
Балабақшада қарапайым математикалық ұғымдарды оқыту
Мектепте математиканы оқыту үрдісінде этнопедагогика элементтерін пайдалану әдістемесі
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау