Бұғы ананың көмегі

САБАҚ: Бұғы ана туралы аңыз
Басталуы
І. Қызығушылықты ояту.
- Бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын мына стол үстінде бірнеше дала жануарларының суреттері бар. Әр оқушы өзіне қалаған суреттерді алады.
(Бұғы, бұлан, марал)
Осы бойынша топқа бөліп отырғызу:
І топ – бұғы, ІІ топ – марал, ІІІ топ – бұлан,
Ой қозғау
- Көгершін.
- Балалар, Біздің тілегіміз – достық деген жаңа тарау бастағалы отырмыз.
Мына суретке зер салып қараңдаршы. Көгершін ұшып келеді. Арқасында қортыжы бар. Осы қоржын ішінде не барын білгілерің келе ме? Білгілерің келсе болжап көріңдерші.
- Қоржын ішінде, туысқан елдерден алып келе жатқан аңыз әңгіме бар екен. Ол аңыз Ш. Айтматовтың Бұғы ана туралы әңгімесі
Ортасы
Мағынаны тану.
Автор жайлы мағлұмат беру.
Шыңғыс Төреқұлұлы Айтматов Талас өңірінде дүниеге келген. Қырғыз халқының аса көрнекті жазушысы, қоғам және мемлекет қайраткері, Қырғыз Республикалық халық жазушысы, академик.
Ал, аңызды қырғыз тілінен қазақ тіліне аударған жазушы, аудармашы Қалтай Мұхамеджанов.
Неліктен аңыз деп аталған? Аңыз дегенді қалай түсінеміз.
Аңыз – ауыз әдебиетінің бір саласы. Аңыз белгілі бір адамның атына, іс – әрекетіне байланысты туады. Аңыз әңгіме өмірде болған адамдардың тағдырына байланысты туады. Аңыз әңгіме өмірде болған адамдардың тағдырына байланысты құралады.
- Тақтаға сурет ілінеді. (топпен жұмыс)
Енді осы суретке қарап отырып, бұғы жануары туралы не білеміз? мәтін не жайында әңгімеленеді, соған болжам жасайық.
I – топ. Пікірлесу. ( топтар өзара пікірлесіп, не ойлап отырғаны жөнінде айтады)
2 – топ. Өз бетінше әңгіме құрастыру.
3 - топ. Оқыту кейбіреулерінің мазмұны сұралады;
3. Мәтінді ІІ - інші бөлімге дейін оқыту ( өздеріне ).
1) Мәтіндегі сөздікпен жұмыс.
Мәтіндегі су аттарын жазғызу.
5. Аңыздағы Ақсақ кемпір мен бұғы ананың сөздерін рольге бөліп оқыту.
Тапсырмадағы мына сөздер мен тіркестерге ауызша сөйлем құратып жазу; жау шапты, қаралы күн, кең байтақ жер, киелі; кемеңгер әйел, мұң, қайғы.
7. Мәтін мазмұнын ретімен баяндату
1. Қайғылы күнгі оқиға.
2. Бала мен қыз.
3. Ханның бұйрығы.
4. Бұғы ананың көмегі.

Үйге тапсырма:
а) Мәтінді сауатты оқу.
б) Бұғы анаға мінездеме беру.
1 - 2 ұпай жинаған оқушыларға 3 баға қойылады
2 - 3 ұпай жинаған оқушыларға 4 баға қойылады
4 - 5 ұпай жинаған оқушыларға 5 баға қойылады
Бұғы ана туралы аңыз жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Толғанай - аяулы бейне
Ш. Айтматов, Ә. Кекілбаев шығарлмалары
Ғажайып туынды алтын адамның тарихы
Қазіргі қазақ поэзиясындағы метаморфоза құбылысы
Түркі қағанаты дәуіріндегі әдебиет (V -VІІ ғ.ғ.)
Қазіргі қазақ әдебиттану ғылымында соңғы кездері мифтер мен аңыздардың көркемдік қызметіне жан-жақты талдау
Ғылыми-таным кезеңдері мен деңгейлері – схема Акселерация және жеке тұлғаның әлеуметтік жетілу мәселесі
М.Әлімбаевтың тәлімдік көзқарастары
Бастауыш сынып оқушыларының оқу үлгермеушілігі
5-сыныптың «Ежелгі дүние тарихы» оқулығымен оқушылардың жұмыс істеуі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Әлеуметтендіру педагогикасындағы ата-ананың тарихи орны
ТАТЬЯНАНЫҢ ОНЕГИНГЕ ЖАЗҒАН ХАТЫ
Қоғамдық сананың басқа формалары
Баланың қылмысы, ананың көз жасы
Ананың ақылы әрқашанда дұрыс шешім
Тәуелсіздік - ұлттық тіліміздің, дәстүрдің, салт - сананың мызғымас күші, алтын діңгегі деп білемін
Менің алтын қайырымды жан құрбым Тілеубектегі Анарбекқызы Жүсіпнемересі Гүлсананың бойындағы ең бір ерекше ұнайтын қасиеті - оның ақкөңілділігі мен асқан мейірімділігі
Жер ананың сұлу қыздары
Рухани сананың рухының төмендігі