Жазбаша есепте және дұрыстығын тексер
Тақырыбы: Арифметикалық амалдар
Мақсаты: арифметикалық амалдар туралы білімдерін, амалдардың қасиеттері және оларды есептеуді тиімді орындауда қолдана білу, есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін орындау кезіндегі амалдар тәсілін қорытындылау.
Сабақтың түрі: аралас Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 8. (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру) 2. Сандарды жылдам оқу: 425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245, 123, 456, 789 т. с. с.
ІІІ. Өткенді пысықтау: Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
1. Балалар карточкаға 5 секунд қарап, жатқа математикалық символдарды ретімен жазып шығу керек.
ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
1). – Мына сандар қатарының қандай рет тәртібін енгізу керек? Мұндағы артық сандар қайсысы және олар неге артық ?
10, 20, 30, 40, 55, 60. (55 – дөңгелек сан емес)
1, 7, 14, 21, 27. (1саны 7 - ге бөлінбейді)
12, 23, 341, 48, 55, 67, 76. (341 – үш таңбалы сан)
24, 11, 13, 15, 17, 19, 19, 12. (24 – екі ондық бар)
2) № 1. Ауызша. (жылдамдыққа ұжыммен)
750 + 10 = 760
230 + 20 = 250
900 – 130 = 770
800 – 450 = 350
110 + 55 = 165
250 + 550 = 800 т. с. с.
2) № 1. Ауызша. (жылдамдыққа ұжыммен)
3) Таза жазу. 3, 4, 5. цифрынан үш таңбалы сан құрастыру. (345, 354, 435, 453, 534, 543)
№ 2. Жазбаша есепте және дұрыстығын тексер. (тақтада есептеу түсіндіре шығару)
69 9 = 621
621: 9 = 69
621: 69 = 9 (компоненттердің атауын атау.)
4) Жұппен жұмыс
№ 3. Өрнектер жаз және олардың мәнін тап.
А) 256: 4 – 15 3 = 64 – 45 = 19
ә) 500 – (693 – 446) = 500 – 247 = 253
б) (176 + 412): 6 = 98
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Аудиттің пайда болуы мен қалыптасуы туралы
Лизинг берушіде лизингтік операциялар аудитінің бағдарламасы
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Математиканы көрнекі түрде оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының есептерді шешу біліктіліктерін қалыптастыру ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын қалыптастыру
Физиканың оқыту әдістемесі
Жүз көлеміндегі сандарды қосу және азайту машықтарын қалыптастыру әдістемесі
Python бағдарламалау тілін оңай үйрен
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету