Қайталама қос сөздерді үйрену
ОҚО Сайрам ауданы Қарабұлақ ауылы
№81 Ұлықбек атындағы негізгі орта
мектеп қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі Раимкулова Садокат Кайнарбековна
Сабақтың тақырыбы: Қайталама қос сөздер
Мақсаты: Қайталама қос сөздерді үйрену; жасалу жолдарын түсіну; бір түбірдің қайталануынан жасалатын сөздерді ажыратып, сөйлем ішінен қайталама қос сөздерді таба білуге ықпал жасау.
Сабақтан күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағыттап, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады; жаттығу жұмыстарын талдау арқылы еркін ойлау, өз көзқарасын жеткізу, дәлелдей білу, өзгені тыңдау, тұжырым жасай білу қабілеттері жетіледі.
Сілтеме: ҚР Білім беру стандарты. Күнтезбелік жоспар 4 - сынып
Ж. Қ. Балтабаева, М. Қ. Солтанғазина, Ф. С. Лекерова Қазақ тілі оқулық.
Қалам, дәптер, кестелер, маркер, стикер, сюжетті суреттер, проектор, флипчарт.
Модульдердің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлау. Оқытуда АКТ - ны қолдану. Оқыту үшін және оқуды бағалау. Дарынды және талантты баланы оқыту. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Әдіс тәсілдер:
Үйінен адасқандар әдісі. Салыстыру ойыны. Өзің үшін қат әдісі. Өз орныңды тап ойыны. Кері байланыс ТЖК
Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 1. Психологиялық дайындық
Бағдаршам ынтымақтастықты орнату.
Топқа бөлу
Оқушыларды Ғажайып қарындаштар ойыны арқылы топқа бөлінуді, топ басшыларын тағайындауды. Бағалау критерийлері және оқушының аты - жөні жазылған кесте беріледі.
Үй тапсырмасын пысықтау
Топтастыру стратегиясы. Үйінен адасқандар әдісі ұтымды жауап беру. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
Жаңа сабақ.
Білу:
Миға шабуыл әдісі Ребусты дұрыс шешуге бағдар беру.(Слайта қайшы, тал, а дыбысы, алма, қосу таңбасы, сөздік кітабының суреттері, дер қосымшасы жазылып тұрады)
Түсіну:
Өлең жолдары арқылы жаңа сабақты меңгерту.
Сылдыр - сылдыр бұлақтар,
Сыбдыр - сыбдыр құрақтар
Күрт - күрт орып құр аттар,
Сырт - сырт ойнар лақтар.
Қолдану:
I топ. 2 - жаттығу. Салыстыру әдісі.
II топ. Өз орныңды тап әдісі.
Сергіту сәті:
Талдау:
Өзің үшін қат әдісі бойынша дәптермен жұмыс ұйымдастырамын.
Жинақтау:
Топтық жұмыс.
1. Жаттығу жұмысын орындату.
2. Басқа үй жануарлары төлдерін қалай шақыратыны туралы айтқызу.
3. Қайталама қос сөздер қатысқан жұмбақтар тапқызу.
Бағалау:
Кезеңдер бойынша алған смайликтерін жинап электронды бағалау кестесіне шығару.
Кері байланыс:
ТЖК (түрлі желкенді кемелер ) әдісі арқылы кері байланыс орнату.
Үйге тапсырма:
4 - жаттығу. Суретке қарап қос сөздерді қатыстырып шағын мәтін жазу.
Қыс мезгіліне төрт жолды өлең құрастыру.
Толық нұсқасын жүктеу
Сөзжасамды оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары
Қос сөздердің жасалуы
Сыңарлары мағынасыз қос сөздер
Қос сөздердің түрлері
Қос сөздердің қазақ тіл біліміндегі зерттелу тарихы
Шет тілін оқу әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы
Қос сөз
Қосарлы етістіктердің сөзжасам жүйесіндегі орны
Біріккен сөздердің жасалуы
Тіл білімінде қос сөздерді қарастырған ғалымдар
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Қаламгерлік көсемсөзі
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
ҚОСАҒАШ НЕМЕСЕ ШҮЙ ҚАЗАҚТАРЫ ТУРАЛЫ
Қостанай - Қостанай облысының әкімшілік, экономикалық, мәдени орталығы
Бегұлы болыс Көшекұлы - Тама тайпасының Дәулеткелді руынан шыққан белгілі тұлға