Өткен сабақты қорытындылау мақсатында сұрақтар қою

Батыс Қазақстан облысы,
Орал қаласы, Сырым ауданы, Бұлан ауылы,
Жалпы білім беретін Бұлан орта мектеп - балабақша кешенінің
информатика пәні мұғалімі Тұрғаналиева Жанаргүл Ганмиржанқызы

Информатика 10 сынып
Сабақтың тақырыбы: Графикалық әдістер мен процедуралар
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: VisualBasic те графикалық файлдарды қолдануға, әдістерді пайдалана білуге, процедураларды жаза үйрету.
Тәрбиелігі: Әр оқушыны іскерлікке, нақтылыққа, ынтымақтылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушының әрбір сабаққа ынтасы мен қабілетін біріктіріп, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
I. Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
IІ. Сабақтың өту әдісі: сөздік, көрнекі
ІІІ. Сабақтың көрнекілігі: компьютер, АКТ.
IV. Оқыту формалары: жеке
V. Сабақтың барысы:
А) ұйымдастыру кезеңі
Б) сабақ сұрау
В) Бағалау
Г) Жаңа сабақ
Д) Бекіту
Е) Үйге тапсырма
Ж) Қорытынды

І. Ұйымдастыру
ІІ. Өткен сабақты қорытындылау мақсатында сұрақтар қою:
1. Қарапайым программалардың қатесін қалай тексеруге болады?
2. Графикалық әдістің графикалық файлдардан қандай айырмашылығы бар?
3. Қандай графикалық әдістерді білесіңдер?

ІІІ. Жаңа сабақ
Line әдісі нысанға түзу сызықтар және іші боялған немесе боялмаған төртбұрыштар салады.
Line әдісінің жазылуы:
[нысанның аты]. Line (Х1, Ү1)-(Х2, Ү2) [, түсі] [, белгі]

Мұнда бірінші төртбұрыш, екінші іші боялған төртбұрыш салынады. Егер В белгісі қолданса, төртбұрыштың іші боялмаған, қасиетті автоматты түрде FillStyle=1 (transparent) қабылдайды. Егер бұл қасиетті өзгертетін болсақ, онда төртбұрыштың іші боялады, қасиеті
FillStyle=0 [, ][, белгі ], белгі болып түсі болмаса, үтірді алып тастауға болмайды, онда белгі түс ретінде қабылданады. Сызықтың немесе төртбұрыштың контурларының қалыңдығын DrawWidth қасиеті арқылы өзгертуге болады.

Белгі дегеніміз – B немесе BF символдары.
Сircle әдісі нысанға шеңбер, доға, эллипс, сектор салу үшін Сircle әдісін қолданамыз.
Сircle әдісінің жазылуы:
[нысанның аты] Сircle (Х, Ү), радиус [, түсі ] [, 1 – ші бұрыш, 2 – ші бұрыш ]
[, сығу коэффиценті ]]]

Мұнда нысанның аты көрсетілмегендіктен пішінге Сircle әдісін қолданады., мұндағы (Х, Ү)- шеңбердің немесе эллипстің центрлік нүктесі, түсі Long саны бойынша кодталады, егер түс берілмесе ForeColor қасиетімен сәйкестендіріледі, 1 – ші бұрыш, 2 – ші бұрыш дегеніміз – доға мен шеңбердің бастапқы және соңғы бұрыштары, өлшем бірліктері 0 – ден 2 – ге дейінгі интервалда радианмен өлшенеді. Егер бұрыштың мәні 0 – ге тең емес және алодында минус таңбасы тұрса, онда доға емес сектор сызылады. Доға немесе сектор сызғанда қозғалыс сағат тіліне қарсы бағытта жүреді, сонымен бірге шеңбер немесе эллипс сызылғанда бұрыштар мәні жазылмайды.
Сығу коэффиценті дегеніміз – ол таңба.

Егер берілген мән 1 – ден үлкен болса, онда вертикаль бойынша созылған эллипс сызылады, берілген мән 1 – ден кіші болса, горизонталь созылған эллипс сызылады, яғни созу дәрежесі сығу коэффицентімен анықталады. Сығу коэффиценті болмаса, онда шеңбер сызылады.

Түс беру
VisualBasic программасында 8 тұрақты сандар арқылы түс беруге болады.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Компьютердің программалық жабдықтары
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Биологиядан білімді қорытындылау
Оқытуды ұйымдастырудың нысандары
Биология сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту
Жобалық оқыту технологиялары
Заманауи сабақ жүйесі элементтерін тәжірибеде қолдану
Тірек - сызба нұсқаларын пайдалану арқылы «атом құрылысын» оқыту
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Ерекше талап қоюмен іс-жүргізу
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Қазақта елін, жерін жанқиярлықпен қорғап өткен батыр ұлдары мен батыр қыздары жетерлік
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Сабақтың міндеттері
Елім деп еңіреп өткен есіл елдің сүйегі күні бүгінге дейін Калуга топырағында
 Бұрынғы өткен заманда бір молда болыпты
Оған бабаларым жүріп өткен тарих беттері куә
Сұрақтарға жауап жаз