Зат есімнің жекеше түрін белгіле

Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға жаңа сабақ бойынша түсінік беру
2. Ой - қозғау стратегиясын пайдалана отырып, оқушылар сұрақ қою арқылы жан - жақты ойлауға үйретіп, жазу квалификациясын, сауатты, әдемі жазуларын қадағалау
3. Достыққа, әдептілікке тәрбиелеу. Салт – дәстүрлерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты түсіндіру
Оқыту әдісі: жеке және топпен жұмыс.
Көрнекілігі: сөз жұмбақ, тест
Әдістері: дәстүрлі.

І. Ұйымдастыру кезеңі.
үнтаспадан домбраның үні естіледі
- Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ - той.
Бұл сабақта біз халқымыздың әдеп - ғұрпы мен салтын еске түсіріп, жаңа сабақты өтеміз.

ІІ Үй жұмысын тексеру.
- Дәстүр бойынша тойды шашумен ашады.
- Бұл қандай дәстүр?
Әжелер тәтілерді шашады, ал балалар оларды жинайды

ІІІ жаңа сабақ
І. Сөзжұмбақ шешу
Сөзжұмбақтың жауабы Зат есім ендеше бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Сабақты түсіндіру
ІІ. Есеп.
Тойда 4 жолдас ақсақал кездесті. Бір - бірімен қол алысты. Олар неше рет қол алысты?

ІІІ. Дәптермен жұмыс.
Сонымен біздің тойымыз ашық. Дәптерлерімізді ашып, бүгінгі күнді жазайық.
--------------
Той деген сөзді жазып шығу

Тапсырма. ІV. Бәйге
Сабақтың келесі кезеңі – Бәйге.
- Бәйге дегеніміз не? Ат жарыс
Тест беру.
Зат есім заттың несін білдіреді?
А) сынын білдіреді C) атын білдіреді.
В) іс - қимылын білдіреді. D) санын білдіреді
2. Зат есімді белгіле.
А) қызыл В) алма С) оқиды D) он бес
3. Зат есім қандай сұрақтарға жауап береді?
А) не істеді? не қылды? В) қандай? қай? С) кім? не? D) неше?
4. Мына сөздердің қайсысы кім? не? сұрағына жауап береді?
А) әке, гүл. В) үлкен, кіші. С) отыр, тұр D) сегіз. он
5. Жануарлар мен заттарға қандай сұрақ қойылады?
А) кім? кімдер? В) қандай? қай? С) не? нелер? D) нешеу?
6. Жалпы есім қалай жазылады?
А) бас әріппен. В) жаңа жолдан. С) кіші әріппен D) азат жолдан
7. Жалқы есімдерді белгіле.
А) Ақтөс, Балқаш, Тайбурыл. В) қала, күшік, Ертіс. С) Іле, от, шана D) адамдар, машиналар
8. Көптік жалғауларды белгіле.
А) – лар, - лер, - дар, - дер, - тар,- тер.
В) - на, - не,- та, - те, - да, - де.
С) – ға, - ге, - қа, - ке
D) – да,- де,- та,- те

V. Айтыс Топпен жұмыс.
- Айтыс деген не?
Сынып үш топқа бөлінеді. Бірінші топ зат есімнің жекеше түрін, 2 топ көпше түрін, 3 топ толық жазып қосымшаларын көрсету
1. Зат есімнің жекеше түрін белгіле.
Инелік, аталар, ақын, құс, көбелектер.
2. Көптік жалғауларды жаз:
3. Сөз құрамына талда:
Шахматшы, көл, түйелер, суретшілер.

VІ. Сергіту сәті
VІІ. Қыз қуу
Ұл мен қыз тақтаға шығып берілген сөздерді көпше түріне айналдырып жазу

VІІІ. Көкпар
Өздік жұмыс
Сөйлемдегі зат есімдерді көпше түріне айналдырып жазу
Қыз бала ән шырқады.
Ат жайылып жүр.

ІХ. Орамал тастау
Оқулықпен жұмыс
Орамал кімге тасталынады сол сөйлемді оқып, зат есімнің қандай түрде тұрғанын айту.

Х. Сабақтың қорытындысы.
- Сонымен біздің тойымыз аяқталды.
- Бұл сабақта өздеріне жаңа не алдыңдар?
- Сендерге не ұнады?
- Не үйрендіңдер?

Сабақты қорыту.
Бағалау.
Үй жұмысын беру



Ұқсас жұмыстар

Инновациялық педагогика
Латын тілінің фонетикасы, лексикасы және грамматикасы
Қазақ тілі сабағында есімдіктерді оқыту әдістері
Бастауыш сыныпта сын есімді оқыту
Бастауыш сыныптарда сөз таптарын оқыту
Сын есім түсінігі
Есімдікті бастауыш сыныпта оқытуда берілетін тапсырмалар түрлері
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың тілін дамыту
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Қазақ тілінен ұйымдастырылатын оқу жұмыстары. Оның түрлері
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Арал өңірі қазақтарының ХIХ ғасырдағы Хиуа хандығы мен Ресейге қарсы ұлт – азаттық күресі
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Адамзат тарихындағы ең алғаш мемлекет типтес ұйым
Азықтың биологиялық әсерлі заттары
Планетадағы заттардың айналымы. Өзектілік қағидасы
Ауыл шаруашылық шикізаттары мен сауда – саттық жағдайы.
Заттың үш күйі