Оразақын АсқарБала болғым келедіСабақтан қайтып келем екі - үш қызбен, Қыздар мәз болушы еді жүрсе бізбен
Оразақын Асқар
Бала болғым келеді
Сабақтан қайтып келем екі - үш қызбен,
Қыздар мәз болушы еді жүрсе бізбен.
Айтысып әзіл - қалжың күлісеміз
Нұр тамып, гүл жайнаған жастық жүзден.
Кәрі әкем көрінді алдан мыжырайып,
Бұл маған қыздар көрсе болар айып,
Жүріңдер, мына жақта қызық бар ,- деп
Бір шетке қыздарды ертіп кеттім тайып.
Өзім де жылдар өтіп болдым кәрі,
Мойындай қойған жоқпын бірақ әлі.
Шынардай бой түзеді ұл - қыздарым,
Сүйсінер сымбатына жұрттың бәрі.
Бардым да журналға бір жыр ұсына
Қызымның соға кеттім жұмысына.
Қызымның қасындағы құрбылары
Түртісіп қарап еді тұрмысыма.
Мен кетіп жиған қыздар күлкіден ес,
Көргендей Бұл кім? депті бір түрлі елес:
- Әкем ғой,- десе қызым, сілтеп қолын,
- Алдама,- депті бәрі,- мүмкін емес!
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы,
Шилісу негізгі мектебінің
4 – сынып оқушысы Қасымбек Арайлым
Сынып жетекшісі Билибаева Қарлығаш Урамбаенва
Мұқағали Мақатаев поэзиясындағы символизм
Ғабит мүсірепов қазақ солдаты роман
М.Мақатаев поэзиясындағы символизм
Лирика. Поэма. Махаббат шапағатының жыры таусылмақ емес
Қазақ балалар поэзиясының көрнекті өкілі Т.Молдағалиев шығармашылығын зерттеу
Қазіргі қазақ поэзиясы
Тұманбай Молдағалиевтың балалар әдебиетіне қосқан үлесі
Тұрмыс салт ертегілері
Іздер. Мұхтар Әуезов
Кәкімбек поэзиясындағы туған жерге сағыныш
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Басқару процесiнiң мазмұны
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу