Жұмекен Нәжімеденов өлеңіУақыттың бестен кейін бос болғаныемес пе жамандығы дастандардың
Жұмекен Нәжімеденов өлеңі
Уақыттың бестен кейін бос болғаны
емес пе жамандығы дастандардың?
Уақыттың бестен кейін бос болмағы
демек пе ең күйшінің де қасқайғаны?
Жо - жо - жоқ,
Жұртпыз ғой біз,
өрекпіп бір
көкірек нәр іздейді ерек тіпті.
Сондықтан концерт залдар толмай жатыр,
Стадион кеңейтуді керек қып тұр -
Футболға көп барамыз.
Достар, бәрің
жүріңдер, қызу айқас басталды, әне.
Қалидың күй шерткені – тамаша ғой,
Тимурдың қызық одан доп салғаны...
Уақыт бос бестен кейін десе біреу,
Футболдан дауламасам да есені мен,
уақыт босады ма деп қорқамын
Концерт пен кітап оқу есебінен.
Маңғыстау облысы,
Бейнеу ауданы, Боранқұл селосы, Опорный орта мектебі
3 сынып оқушысы Мейрамгалиқызы Гүлсезим
Сынып жетекшісі Шайпакова Алия
Жұмекен Нәжімеденовтің философиялық лирикасы
Ақын мұрасының тақырыптық, жанрлық, көркемдік аясы
Ж.Нәжімеденов шығармашылығының көркемдік жүйесі
Жұмекен Нәжімеденовпен интервью
Жұмекен Нәжімединов шығармаларындағы қосарланған синонимдер
Қазақ тіліндегі синонимдердің зерттелуі
Көркем тілді адамтану парадигмасы тұрғысынан зерттеу (Ж.Нәжімеденов өлеңдерінің тілі негізінде)
«20 ғасырдың 60 жылдарынан кейінгі қазақ әдебиеті (1960-2000)» пәні бойынша әдістемелік нұсқау
САТЫБАЛДИЕВ ӘБЕН
Мақтанышым – мемлекеттік рәміздер
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Несие операциялары
Коммерциялық банктердің қаржы айналымында бағалы қағаздармен жүргізілетін операциялары
Реформадан кейінгі жылдардағы елдің жағдайы
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Бюджетпен есеп айырысу аудиті
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері