Табиғат бәрі үшін рахмет
Батыс Қазақстан облысы
Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы
Жаңақала аудандық балалар бақшасы
І санатты тәрбиешісі Б. Р. Бисекешова
Технологиялық карта
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті Айгөлек тобы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта, Таным
Оқу іс - әрекет түрі: Қоршаған орта
Тақырыбы: Табиғат әсемдігі
Мақсаты:
Білімділігі: Табиғат бізді қоршаған орта, оның табиғат байлықтары адамзаттың материалдық игілігі, әр бөлшегі адам өмірінің қорғаушысы және денсаулығының кепілі екенін түсіну жол ашу.
Тәрбиелік: Оларды табиғатқа қамқорлық жасауға, оған жанашырлық сезімін оятуға және табиғат қорғау, аялау әрбір адамзаттың борышы екеніне тәрбиелеу.
Дамытушылық: Балалардың таным белсенділігін арттыру, шығармашылыққа баули отырып, сөздік қорын дамытып, өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдыландыру.
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, жапырықтар, тастар, керекті суреттер.
Билингвалды компанент: Жапырық – лист.
Күз – осень.
Табиғат - приорда.
Мотивациялық қозғаушы
Балалар бүгін сендер қандай әдемісіңдер, мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Жылулық шеңбер Балалар мен сендерге жұмбақ жасығым кеп тұр, мұқият тыңдаңдаршы.
Жұмбақ. Бір жерінде суық. Бір жерінде ыстық. Бір жерінде түн. Бір жерінде күн.
Керемет алып неткен.
- Ия дұрыс айтасыңдар міне мынау жер шары, пішіні қандай?
Іздену ұйымдастырушы
Балалар жер шары дөңгелек. Осы жер бетінде адамдар құстар, жәндіктер, аңдар, ағаштар, таулар, гүлдер, төрт түлік малдар бәрі мекен етеді. Балалар бір сөзбен айтқанда бәрін не деп атаймыз? Айналаға қарайықшы көз салып бізді қоршап тұрған табиғат.
Табиғат тірі және өлі болып бөлінеді. Тірі табиғат – олар өседі. қоректенеді, тыныс алады тұқым шашады. Оларға адамдар, жан - жануарлар, өсімдіктер, құстар, жемістер, балықтар жатады. Өлі табиғат - қоректенбейді, өспейді тұқым, шашпайды. Оларға: су, тас,
тау, күн, ай, құм жатады. Бірақ тіршілік атауы оларсыз өмір сүре алмайды. Орталыққа бөліну. Әлеуметтік орта. Жыл мезгілдерін ажырату, сурет бойынша әңгімелеу.
Үш тілді меңгерту.
Күз – осенъ - autumn
Қыс - зима - winter
Көктем - весна - spring
Жаз - лето - snmmer Таным: Су туралы айту. Тәжірибе жасату, қасиетімен таныстыру.
Су - вода – water
Карточка арқылы орталыққа бөлу, Қоңырау арқылы орталықтан ауыстыру.
Сергіту сәті. Бойымызды сергітіп алсақ, орнымызды ауыстырайық.
Тақтаның алдына келеміз.
Балалар сендер жақсы жұмыстандыңдар
Рефлексивті коррекциялаушы
Бүгін не туралы әңгімеледік?
Табиғат нешеге бөлінеді?
Ойын: жер, су, тас, ауа
Жер дегенде тұрамыз. Су - дегенде қолымыз алды, Тас - дегенде қимыл көрсетіп қатып қаламыз. Ауа – дегенде терең демаламыз.
Қорытынды Табиғатты қорғау аялау әр адамның парызы міндеті. Кәне бізге берген сыйына рахмет айтайық. Күн сәуле шашқаның үшін рахмет. Бұлт жаңбыр сепкенің үшін рахмет. Аспан, таза ауаң үшін рахмет. Ағаш, көлеңке үшін рахмет. Табиғат бәрі үшін рахмет!
Толық нұсқасын жүктеу
Өзін-өзі тану пәні сабағында жүргізілетін тренинг жаттығулар
Авторлық бағдарлама Сәлем мектеп – бұл мен
Балалардың әрекеті
Әр жас топ балабақшасында балаларды жапсыруға үйрету
Басқаша қалай
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Мұқағали поэзиясын оқыту әдістемесі
Сынып жетекшісінің ата - аналармен атқаратын жұмыстарының мазмұны мен міндеттері
Дін мен ғылымның байланысы
Бұқаралық мереке сценарийі мен режиссурасы
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Жүзедегі дипломдық жобада қарастырылған КИВЦЭТ-ЦС автогенді балқыту үшін шихта дайындау үрдісі
Табиғатпен келісіп өмір сүру
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек туралы