Топтардың өздерін таныстыруы

Сабақтың тақырыбы: Мағжан Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасы мен Гогольдің Тарас Бульба повесінің үндестігі
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Мағжан Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасы мен Гогольдің Тарас Бульба повестерінің тақырыптарының үндестігін салыстыра отырып, шығармаларындағы кейіпкерлерінің бейнелерін ашып талдата отырып, оларға екі түрлі көзқараста баға бергізу.
ә) дамытушылық: Оқушыларды өзінше ой түюге, өзгенің пікірін тыңдай білуге, оған қарсы оралымды, пікір айтуға үйрету, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету.
б) тәрбиелік: Мағжан мен Гогольдің шығармаларындағы үндестік пен қайшылықты, ұқсастықты саралауға, екі шығарманы оқуға деген қызығушылықтары мен туған жерге деген сүйіспеншілікті оята отырып отансүйгіштікке, тәуелсіздікті құрметтеуге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ, іздену, зерттеу.
Сабақтың әдісі: проблемалық сұрақтар, мәтінмен жұмыс, Венн диаграммасы, топтастыру, семантикалық карта, образдық талдау, сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтерін қолдану.
Көрнекіліктер: портреттер, көрме, презентация, видео фильмнен үзінді, слайдтар
Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі.
1. І. Қызығушылығын ояту.
Сыныпты екі топқа бөлу. Топтардың өздерін таныстыруы.
І топ. Болашақ
ІІ топ. Сұңқар
Үй тапсырмасын сұрау.
1. Мағжан қандай ақын?
2. Мағжанның қандай шығармалары бар?
3. Батыр Баян поэмасының тақырыбы не?
4. Поэмада қай кезеңдегі оқиға суреттеледі?
5. Орыстың жазушысы Гоголь туралы не білесіңдер?
6. Өздерің оқыған Гогольдің повесі қалай аталады?
7. Басты кейіпкерлерін ата?
8. Повесте кімдердің арасындағы соғыс суреттелген?

ІІ Мағынаны таны.
Сабақтың жоспарымен таныстыру.(слайдтан көрсетіледі)
1. Батыр – ел қорғаны.
2. Опасызда отан жоқ.
3. Ұлт намысы – сатқынға тартылған сұр жебе.
4. Алашым, аттанамын, жолыңда өлем.
Мағжанның Батыр Баян - қазақ поэзиясының асқар шыңы.
Ө. Әбдіманұлы
Тарас Бульба есть отрывок, эпизод из великой эпопеи жизни целого народа.
В. Г. Белинский

Топтық жұмыс.
І топ. Мағжан мен Гоголь шығармаларын Венн диаграммасы арқылы салыстыру.
І. Батыр – ел қорғаны.
♦ Мағжан.
Қазақ – қалмақ соғысы суреттеледі.
Поэма – өлеңді повесть, өмірде болған не болуға тиіс күрделі құбылыстар мен келелі оқиғаларды, алуан – алуан адам тағдыры мен заман шындығын көлемді, желілі, эпикалық не лирикалық сипаттағы өлеңмен сипатталған шығарма. Ноянды ағасы Баян өлтіреді.
♦ Гоголь.
Украин – Поляк соғысы суреттеледі.
Повесть – баяндау арқылы қара сөзбен жазылған көлемі орташа ұзақ әңгіме.
Андрейді әкесі атып өлтіреді.
♦ Ұқсастығы.
Екеуінде де еліне сатқындық жасаған адамдар жайында айтылады.
Композициялық құрылымы ұқсас



Ұқсас жұмыстар

Кураторлар туралы ереже
Болашақ мамандардың танымдық және шығармашылық белсенділігін, педагогикалық шеберліктерін шыңдау
Әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастыру принциптері туралы
Мектеп жасына дейінгі балалардың табиғатпен таныстыру әдістерінің негізгі сипаттамасы
Телефонмен сөйлесу әдебі
Телефонмен сөйлесу мәдениеті
Математика пәнін оқытудағы оқушылардың танымдық қызығушылықтарын қалыптастырудағы негізгі әдістеме
Әлеуметтік психологиялық тренинг
Мінез құлқы ауытқыған жеткіншек балалар туралы түсінік және ‐ мінез құлықтың ауытқу себептері
Жыр алыбы- Жамбыл
Араб сөздерінен жасалгандары
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Ерте, ерте, ертеде жәндіктер өздерін - өздері мансапқа қойыпты
Радиоактивті заттар күмістенудің негізінде өздерін өздері әртүрлі деңгейде қараю арқылы фотоүлбірге түсіреді
Көздерінен мейірім төгілген ұлағатты ұстаз, күлімдеп қана
XVIII ғ. соңы мен XIX ғ. басында Кіші жүз қазақтарының едәуір бөлігі Еділ мен Жайық өзендерінің сағасындағы жерлерге көшіп барды да 1801 жылы Ішкі немесе Бөкей (өздерінің бірінші ханы Бөкейдің есімімен) Ордасының негізін қалады
Өздерің келіп байлап алыңдар
Мұның дені - кезінде Алаш қайраткерлері айтып, көсемсөздерінде жетер жеріне жеткізе жазып кеткен мәселелер
Өздеріңе ұнайтын, жақсы көретін жұмыс істеңдер
Ауыл ақсақалдарының пәтуа сөздеріне көнбепті