Сыныпты топқа бөлу
Тақырыбы: Сызықтық функция және оның графигі
Үздік ұстаз бәйгесіне
Қатысатын категориясы: Жоғарғы сынып
6 сынып
Сабақ тақырыбы: Сызықтық функция және оның графигі
Жалпы мақсаттар: Оқушыларды сызықтың функцияның графигі бойынша формуласын жазып, графигін салуды үйрету. Өздігінен жұмыс атқару дағдыларын дамыту.
Сілтемелер: Күнтізбелік жоспар, 6 - сынып математика
Түйінді идеялар: Сызықтық функция - түзу сызық графигі
Оқыту нәтижелері: - сызықтық функция анықтамасын біледі
- графигін сала алады.
- график бойынша формула жаза алады
- коэффициентін анықтайды, таба алады.
Көрнекіліктер слайд Сызықтық функция және оның графигі , сызғыштар, үлестірме материалдар атын жазу
Дереккөздер: Электронды оқулық - 6 сынып, оқулық Математика - 6 номер
Әдіс - тәсілдер: Жекелей, жұптық, топтық, Сұхбаттасатын жұп , Ой қозғау , Постер , Ойлан, жұптас, талқыла , Конверттік есеп , РАФТ , Серпілген сұрақтар
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Ұйымдастыру (2 мин)
- Оқушылармен амандасу;
- сыныпты түгендеу
- кезекшілік қызметін қадағалау;
Сыныпта жағымды ахуал туғызу.
Шаттық шеңбері.
Сыныпты топқа бөлу.
Үй тапсырмасын тексеру (2 мин)
Сұхбаттасатын жұп бойынша үй тапсырмалары тексеріледі.
Жаңа сабаққа даярлық (5 - мин)
Ой қозғау
Жаңа сабаққа дайындық есебін ұсынамын.
Жаңа сабақ (10 мин)
Бүгінгі сабақта нені білетін боламыз?
Сабаққа мақсат қою.
1 - топ. Координаталық жазықтық ұғымы.
Функция дегеніміз не?
2 - топ Функцияның графигі деген не?
Функцияның графигі қандай түрде беріледі?
Ойлан, жұптас, талқыла
Топта бір - бірімен өзара жаңа сабақты талқылауды ұйымдастырады. Сұрақтар қойғызу
Жаңа сабақты бекіту (15 мин)
1) Конверттік есеп таратылады. №1329, 1330, 1331 тапсырмалар орындау
2) РАФТ әдісін пайдаланып, оқушыларға сызықтық функция тақырыбына шығармашылық есептер құрастыру. Топ бойынша құрастыру.
№1 Өскемен қаласынан шыққан автобус
Қорытындылау (5 мин)
Серпілген сұрақтар әдісі бойынша сызықтық функция тақырыбын қорытындылау.
Үй тапсырмасы (2 мин)
28 - тақырып. №1319
Бағалау (1 мин)
Топтар бір - бірлерінің жұмыстарын бағдаршам, смайликтер арқылы бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. Мұғалім бағалайды. (Жиынтық баға)
Рефлексия (1 мин)
Блоп ағашы арқылы кері байланыс
Кері байланыс Эдуард Де Бононың Плюс, минус, қызықты кестесін оқушылар өз ойларын жазады.
Шығыс Қазақстан облысы,
Тарбағатай ауданы, Шорға ауылы,
Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің
математика пәні мұғалімі
Қаймолдина Динара Қажымұратқызы
ОҚЫТУ МЕН ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ
Шағын комплектілі мектепте оқытудың қазіргі жайы
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Сыртқы қатынастар
Оқытудың жаңа технологиялары
Дипломатиялық өкілдіктің құқықтық мәртебесі
Мұғалім және оның педагогикалық үрдісті ұйымдастырудағы рөлі, қоғамдағы мұғалімнің қызметі
Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі пәнінен дәрістер кешені
Педагогикалық қызмет
Сабақта қолданылатын Жаңа технологиялардың әдіс - тәсілдері
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюрократияның пайда болу формалары
Християн дінінің пайда болуы
Баніктің пайда болу тарихы
Готикалық мәдениеті және архитектурасының пайда болуы
Мемлекет пен құқықтың пайда болуы мен дамуы.
ҚҰҚЫҚТЫҢ ПАЙДА БОЛУ НЕГІЗДЕРІМЕН ТАРИХЫ
Қазақстанда орыс-қазақ мектептері жүйесінің пайда болуы мен дамуы.