Фудзияма Үндістан тобына

Тақырыбы: Азия елдері
Жалпы мақсат: Азия елдері тарауы бойынша алған білімдерін қорытындылау, пәнге деген қызығушылығын тексеру, материкті қаншалықты меңгергендігін анықтау.
Оқыту нәтижесі: - Оқушылардың топпен жұмыс істеу қабілетін арттыру;
- Өтілген материалдарды жүйелей білуге баулу;
- Есте сақтау дағдыларын дамыту.
Түйінді идея:
Мұғалім оқушылардың тақырыпты өз беттерімен меңгеруін үнемі назарда ұстауы керек. Бұл - оқушының өзіңе деген сенімділігін ғана емес, сонымен бірге өзіңе деген жауапкершілікті де арттырары сөзсіз. Олардың бір - бірін оқытуды үйретуі де оқушыларды ізденімпаздыққа, шығармашылыққа жетелейді.
Азия елдері туралы жан - жақты мәлімет алуға болады.
Әдісі: Топпен жұмыс.
Ресурсы: Дүние жүзінің саяси картасы, интерактивті тақта, музыка, би, ұлттық тағам түрлері, ТСО.

Уақыты Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
3 минут Қызығушылығын ояту
Ұйымдастыру кезеңі
а) амандасу;
б) топты 3 - ке бөлу Оқушылар бір - біріне Азия елдері халқының амандасу ерекшеліктерін көрсетеді..
Топтар: Қытай, Жапония, Үндістан болып бөлінеді.
6 минут Мағынаны ашу

І кезең. Нақты сұрақ – ұтымды жауап ( Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен есептелінеді.).
“Қытай” тобына:
1 “Тянь - Шань” қытай тілінде қандай мағына береді: Аспанмен тілдескен тау
2. Азияның оңтүстік – батыс бөлігін құрайтын түбек: Арабия
3. Тынық мұхит теңіздерінің бойын қуалап, сары және шығыс қытай теңіз жағаларында орналасқан жазық: Ұлы Қытай
4. Қытайдың ұлттық діні: Конфуций
5 Азияның жер шарындағы ең төмен жатқан бөлігі:
Өлі теңіз – 403 м

“Жапония”тобына:
1. Жапондықтар өздерінің мемлекетін қалай атайды: Күншығыс елі
2. Азияны Еуропадан бөліп тұрған теңіз: Эгей
3. Үндістанмен 4053 м ұз. шекараласатын ел: Бангладеш
4. Пусан кеме жасау орталығы қай елде: Оңт. Корея
5. Жапонияның ең биік нүктесі: Фудзияма

Үндістан тобына:
1. Арабия түбегі Африкадан ұзын және енсіз қандай теңізбен бөлініп тұр: Қызыл теңіз
2. Дүние жүзіндегі жауын - шашын ең көп жауатын елді - мекен: Черапунджи
3. Д. ж - де халқы саны жөнінен 10 - шы орын алатын ел: Жапония
4. АҚШ, Германия, Ұлыбритания, Жапония – қай елдің сауда серіктесі: Үндістан
9. Қазақстанның тәуелсіздігін алғаш таныған мемлекет: Түркия

ІІ кезең. Ақпарат көзі ( Толық ақпарат берген топ 10 ұпаймен есептелінеді.)

ІІІ кезең. Өзіңді бағала! Әр дұрыс жауап
1 ұпаймен саналады.

1. Израиль, Ирак, Йемен, Кипр, Түркияның мемлекеттік құрылысы - Республика: Ия
2. Азия жерінің 25% - ын таулар алып жатыр: жоқ
3. Монғолияның ұлттық діні христиан: жоқ
4. Малайзия, Тайланд, Кувейт абсолюттік монархиялық елдер: ия
5. Азия жер шары халқының 60 % құрайды: ия
6. Жылына 2 рет өнім жинайтын ел - Қытай: жоқ
7. Қытай жер көлемі бойынша 3 - ші орында: ия
8. Үндістанның ақшасы юань: жоқ
9. Абдул Калам – Пәкістанның президенті: жоқ
10. Жапония шикізат пен отын ресурстарын басқа елдерден сатып алады: ия

IV кезең. Ойлы болсаң, озып көр! Астана мен мемлекет толық айтылса 10 ұпай,
жартылай 5 ұпаймен бағаланады.

V кезең. Кино әлемі (ұяшықтарды таңдау арқылы киноның әуендері (саунтрек) ойналады. Қай елдің киносы екенін және фильмнің атын сонымен басты рольді сомдаушыны атау керек. Жоғары балл – 10)
VI кезең. Өнерлі өрге жүзер (елдердің ерекшелігін көрсету, жоғарғы ұпай - 10).
VII кезең. Ас мәзірі(Әр топ өздерінің ұлттық тағамын келіп, ерекшелігін түсіндіру. Жоғары балл – 10 ұпай)
V Әр топтың капитан командалары жауап береді.

Ой толғаныс
Тәуелсіздік тұғырым (баяндама жасалады).
Үйге тапсырма:
Азия елдеріне саяхат (ойтолғау жазу). Азия елдерін аймаққа бөліп, кескін картаға түсіру
Бағалау: Инсерт кестесі арқылы бағаланады
Қорытынды: Бағалау парағындағы ұпайлар бойынша, жеңген топ марапатталады

Әр топ өздерінің топ атауларын таныстырып, үйден дайындап келген слайдтарын көпшілік
назарына ұсынады.
Яғни елдерінің халқы, мәдениеті мен даму ерекшеліктеріне тоқталады.
Берілген сұрақтарға иә немесе жоқ деп жауап береді.
Азия елдерінің туы арқылы мемлекетті және астанасын табу. ( Мысалы: )
Түркия - Анкара
Иран - Тегеран
Монғолия - Улан
Батыр
Қай елдің киносы екенін және фильм атын атау керек.
1. Үндістан – “Биле, биле” – Метхун
2. Түркия – “Көкжалдар мекені” – Ниджати Шашмаз
3. Корея – “Ханзада Джумонг” – Сонг Иль Гук
4. Моңғолия – “Шыңғысхан”
5. Қытай – “Аңыз” – Джеки Чан
6. Қазақстан – “Ғашық жүрек” – М. Әуелбекова, М. Беспаев, Б. Есентаева

Әр топ өздерінің дайындап келген өнерлерін ортаға салады.
Әр топ өздерінің ұлттық тағамының ерекшелігін түсіндіреді.
7 минут Ой толғаныс
Тәуелсіздік тұғырым (баяндама жасалады).
Үш елдің экономикасы, мемлекет ерекшеліктерін Қазақстанмен байланыстыру. 1 минут
Үйге тапсырма:
Азия елдеріне саяхат (ойтолғау жазу). Азия елдерін аймаққа бөліп, кескін картаға түсіру
1 минут Бағалау: Инсерт кестесі арқылы бағаланады
Қорытынды: Бағалау парағындағы ұпайлар бойынша, жеңген топ марапатталады



Ұқсас жұмыстар

Азия елдеріне жалпы шолу
Жапония шаруашылығының екінші өрісі
Жапония елі
Еуроппалықтардың Жапония жағалауларына келуі
ШЫҒЫС АЗИЯНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ ГЕОГРАФИЯЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ
Ежелгі Рим діні
Сөнбеген жанартаулар
Хан тәңірі шыңы
Жапония - Тынық мұхиттың батыс бөлігінде орналасқан ірі аралдық мемлекет
Жапония (Таң шапағы елі)
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Үндістан
Заңгерлер тобына
Үндістанды отарлау
Дұшпанның тобына сілте
ХН - 401 тобына арналған
Ежелгі Үндістандағы раджалар кімдер
Қазақстан Бүкіләлемдік банктің классификациясы бойынша қандай елдердің тобына жататының анықтау
Лор дәрігерлері тобына
Трапеция тобына