Ынтымақтастық идеясы

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы
Құттықожа ауылы №164 орта мектебінің
математика пәні мұғалімі Исаева Гүлжаухар Қаратайқызы

Естігенімді - ұмытамын.
Көргенімді - есте сақтаймын.
Жасағанымды - түсінемін. (Конфуций )

Алгебра 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

Сабақтың мақсаты: Әр түрлі тапсырма бере отырып, квадрат үшмүше ұғымын тереңдету. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеудің жолдарын талдау, зерттеу жұмыстары арқылы сыни ойлай алу, алған білімін қолдана алу дағдысын қалыптастыру, шығармашылыққа баулу, диалогтік оқыту тәсілі бойынша танымдық қабілетін арттыру.

Міндеттері:
Танымдылық: Тақырып бойынша логикасы әр түрлі есептерді шығара білу, өзін - өзі дамыту, өзінің деңгейін бағалау, берілген мақсатқа жету, бүкіл топ жұмысының нәтижесін көре білу, өз ойын сынып алдында қорғай алу
Эмоционалдық: Тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету
Әлеуметтік: Тәжірибемен және идеямен алмасу, мәселені бірлесіп шешудің амалын табу, ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу

Күтілетін нәтиже:
• Квадрат үшмүше ұғымын тереңдетеді.
• Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеудің жолдарын талдайды, зерттейді.
• Есепті ережені қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастыра алады, есептің маңызы мен пайдасы туралы пайымдай алады.

Негізгі идеялар: Мен тұжырымдама... Ынтымақтастық идеясы. Сабақ барысында жеке, жұптық, топтық жұмыс жасайды, сабаққа қызығушылығы, белсенділігі артады.

Сабақты талдау: сабаққа қойған мақсатты жүзеге асыру үшін, түрлі тапсырманың өзіне керекті мәліметтерін іздейді. Қызығушылығының артуы сабақта алған білім элементтерінің артуына тікелей байланысты екенін мойындайды. Оқушылар өз бетімен алған білімдерін саралайды. Алған бағаларының нәтижесін дұрыстау үшін белсенді әрекеттер жасайды.

Тапсырма көздері: Жеке, жұппен, топпен жұмыс. Ассоциация. Болжау. Топтастыру. Деңгейлік тапсырмалар.

Модульді кіріктіру: Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ – ны қолдану, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық, Оқу үшін бағалау, оқыту үшін бағалау.

Керекті жабдықтар: дидактикалық материалдар, үлестірмелер, бағалау парағы, тест материалы, интерактивті тақта, түрлі түсті стикерлер, жинақ экраны.

І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Сәлемдесу, балаларды түгендеу.“Көтеріңкі көңіл күй”- атты тренинг (Әр бала берілген қасиеттердің ішінде қазіргі уақытта қандай қасиет бойларында бар және жолдастарына бүгінгі сабақта не тілейді?) Берілген қасиеттер: Өмірге риза болу Әділдік, ұқыптылық, ашықтық, кеңпейілділік, шыншылдық, өзбетінділік, өзіне сенімділік, ұжымдық, ақылдылық, қарапайымдылық, сапалылық, бауырмалдық, тілтабысушылық, сыпайылылық, батылдық
Төзімділік, тұрақтылық, сабырлық, еңбекқорлық.
- Бүгінгі сабақта бір - бірімізге сәттілік тілейміз! (қол ұстасып, хормен)
Квадрат үшмүшенің коэффициенттерімен (а, в, с) топқа бөліну. Көшбасшысын сайлау, критерий арқылы құрылған бағалау парақшасын тарату.

ІІ. Қызығушылығын ояту: - Сабағымызды Астанаға ЭКСПО 2017 саяхат жасаудан бастайық. ЭКСПО 2017 қай кезде өтеді? Бұл сұраққа жауап алу үшін мына тапсырманы орындайық. Миға шабуыл. Сөздер банкасы арқылы ережені тұжырымдау: 1. D=? 2. x ₁=? 3. x ₂=? 4. D 0 5. D=0 6. D



Ұқсас жұмыстар

Ынтымақтастық педагогиканың негізгі идеялары
Ынтымақтастық педагогикасының ғылыми – педагогикалық негіздері
Мұғалімдердің ынтымақтастығы
Ынтымқтастық педагогика жайлы ұғым
Ынтымақтастық педагогиканың негіздері
Ынтымақтастық педагогика
Ынтымақтастық педагогиканың негізгі идеялары, оларды оқу-тәрбие процесінде қолдану
Ынтымақтастық технологиясын оқыту негізінде жеке тұлғаны ізгілендіру
Мектепте Абай шығармашылығын оқыту
Мектеп пен отбасының ынтымақтастығының жасөспірімдер тәрбиесіндегі рөлі
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
В.А.Сухомлинскийдің педагогикалық идеясы
Тақырып Ынтымақтастық дағдыларын дамыту
Шығарманың идеясы
Назарбаев сонымен қатар көптеген ынтымақтастық ұйымдарының негізін қалаушылардың қатарында
Әріптестермен ынтымақтастық
Қорыта айтқанда, елді жаудан қорғау идеясы - жырдың алтын арқауы
БІРТҰТАС АЛАШ ИДЕЯСЫ ЖӘНЕ ШЫҒЫС ТҮРКІСТАН ҰЛТ - АЗАТТЫҚ ҚОЗҒАЛЫСЫ
Идеясы арқылы шығармада
Халықаралық экономикалық ынтымақтастық