Алақанға бояды жаға білуді қалыптастыру
Кіріктелген білім беру саласы: Коммуникация , Шығармашылық
Кіріктіріліп ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет , Сурет
Блок тақырыбы: Менің қоршаған әлемім
Апта тақырыбы: Музыкалық аспаптар
Тақырыбы: Қай аспаптың дыбысы Алақан
Мақсаты:
Білімділігі: Балаларға музыкалық аспаптардың дыбысын білуге үйрету, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру, алақандарына бояуды жағып қағаз бетіне бастыруға үйрету.
Дамытушылығы: Аспаптардың дыбысын есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Алақанға бояды жаға білуді қалыптастыру. Әсемдік талғамын дамыту.
Тәрбиелігі: Балаларды ұқыптылыққа, әдемілікке баулу. Өзінің бейнелеген жұмысының нәтижесіне қуана білуге тәрбиелеу.
Әдіс - тәсіл: Көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап.
Көрнекіліктер: Аспап түрлері, субояқ, губка, ақ парақша, сулы сүрткіш.
Жүру барысы:
- Балалар бүгін ерекшк күн, бізіге қонақтар келіп отыр. Олай болса амандасайық.
Шаттық шеңбер:
Ал кәнекей тұрайық
Шеңберді біз құрайық
Аспаптарды алайық
Біз оркестр құрайық.
Ғажайып сәт:
Есік қағылды.
- Тыңдаңдаршы балалар бір дыбыс естілетін сияқты.
- Балалар қараңдаршы, бізге Ботақан тобынан сиқырлы қоржын беріп жіберіпті.
- Қоржынды ашып қарайық, не бар екен?
- Бұл не, балалар?
- Домбыра.
- Ендеше, балалар домбыраның дыбысын тыңдайықшы.
- Қоржынды тағы қарайық.
- Бұл не?
- Дауылпаз (барабан)
- Балалар біздің сиқырлы қоржынымызда тағы бір нәрсе қалған сияқты.
- Бұл не балалар?
- Сылдырмақ.
- Домбырамен ән айтылып, күй тартылды.
- Дауылпаздың үнін мейрамдарда естиміз.
- Сылдырмақ оркестр құрамында ойналады.
Дидактикалық ойын: Дыбысын ажырат
Ал енді аспаптармен таныстық, дыбысын ажыраттық, ендеше серігіп алайық.
Сергіту сәті:
1, 2, 3
Демаламыз жинап күш
Субояқты аламыз
Алақанды басамыз.
- Балалар біз серігіп алдық, енді алдарымыздағы ақ қағазға субяоқпен әдемі алақанымызды басамыз.
- Жарайсыңдар! Өте тамаша!
- О, балалар алақандарың қандай әдемі!
Дидактикалық ойын: Музыкалық аспаптарды құрастыр
Қортынды:
- Балалар сабақ с ендерге ұнады ма?
- Балалар жауабы.
- Қандай аспаптармен таныстық?
- Домбыра, Дауылпаз, Сылдырмақ.
- Ненің суретін салдық?
- Алақанның.
- Ия, дұрыс
Атырау қаласы, Бірлік ауылы,
№33 Көркемай балабақшасы I кіші топ тәрбиешісі
Ситкалиева Анаргул Боранбаевна
Киім кию мәдениеті жайында
Мүсіндеу өнерінің бөлімдері
Бейнелеу өнерінің қысқаша тарихы
ҰЛТ САЯСАТЫНЫҢ БАСТАУЫ
Ұлтымыздың болашағы - діни бірлігімізде
Математиканың бастауыш курсындағы жай есептердің түрлері, оларды шешудің әдіс-тәсілдері
Математиканы оқыту міндеттері
Мектеп жасына дейінгі балалардың сурет салу ерекшеліктері
Киім және костюм қызметі. Киімнің сапасы және оған қойылатын талаптар. Киімдердің жаңа түрлерінің жасалуы
Карталастырылатын құбылыстардың сапалы көрсеткіштерін жалпыластыру
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Австралия жағаларының пішіні
Жеке адамды қалыптастыру
Қазақстандағы жер ресурстарын басқарудың казіргі жүйесін қалыптастыру әдіснамасы
Агробизнестiң бәсекелестiк жүйесiн қалыптастыруды
Алты арыстың жағасы Қалабаев Бөбей ағамыз
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруда инновацияның рөлі
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру