Сын тұрғысынан ойлау модулінің мені қызықтырғаны баланың туындаған сұраққа жауапты өзі іздеп, оны дәлелдеуге ұмтылыс жасауы
Менің инновациялық сабағым
Мен деңгейлік курсты оқып келгелі бері білім беруге жаңаша көзқaраспен қарап, осы бағдарлама Қалай оқу керектігін үйрету тақырыбынан бастап көшбасшылыққа әкелетін бағдарлама екендігін түсіне отырып жұмыс жүргізуге тырыстым. Мен оқушының сын тұрғысынан ойлауда алған білімін өз қажетіне қарай кез - келген жерде қолдана алуы үшін тәжірибеме елеулі өзгерістер енгізуім керек екенін ұғындым. Сын тұрғысынан ойлау – Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын қазіргі ең басты педагогикалық түсінік. Сын тұрғысынан ойлау модулінің мені қызықтырғаны баланың туындаған сұраққа жауапты өзі іздеп, оны дәлелдеуге ұмтылыс жасауы. Дәстүрлі сабақтарда оқушы тек тыңдаушы болса, сындарлы оқытуда өзі ойлана алатын, өзі ізденетін, өз ойын дәлелдейтін тұлға, ал мұғалім болса, осы әрекетті бағыттаушы, ұйымдастырушы екендігі.
Мұғалім оқушының танымдық, шығармашылық іс - әрекетінің табысты өтуіне басты ықпал етеді. Ал, менің өз іс - тәжірибемде байқағанымдай, оқу үрдісінде оқушылардың белсенділігін арттыру арқылы іс - әрекеттер барысында оқушының шығармашылығы, ізденімпаздығы, бір салаға бейімділігі мен қызығушылығы дамиды. Мен оқушының белсенділігін дамыту үшін американдық ғалым Б. Блумның бір ізбен реттелген мақсаттар жүйесін, яғни блум таксономиясын және сыныпта немесе сыныптан тыс жұмыстарда түрлі шығармашылықпен жұмыс жасауға сын тұрғысынан ойлау модулінің әдіс - тәсілдерін (мысалы, ақылдың алты қалпағы, зерттеушілік әңгіме, блум түймедағы, ЖИГСО әдісімен мәтінді талдау, БҰҮ кестесі, insert әдістерін, ассоциация, бес жолды өлең, эссе жазу, суреттер арқылы көрсету, постер арқылы түсіндіру тағы басқа да көптеген әдістерді) қолдану өте тиімді. Әрине, Кембридж университетінің тәсіліне сәйкес зерттеу барысында қиындықтар туындайтыны айтылған. Оған жауапкершілікпен қарау керек екендігін де ескердім. Бұл технологияны қолдануда әрбір оқушының, мұғалімдердің және ата - аналардың болсын, ішкі жан дүниесінде не болып жатқанын ойланып, оны түсінуге тырысу керек.
Дамыта оқыту технологиясы жөніндегі түсінік
Оқушыларды сын тұрғысынан ойланту арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту
Биология сабағында сыни ойлау арқылы оқушы құзыреттілігін қалыптастыру
ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС - ТӘСІЛДЕРІ
БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯ КУРСЫН ОҚЫТУДА ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫ ТАНЫМЫН АРТТЫРУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУІ
Мектептегі химия сабақтарында жоғары деңгейдегі диалог ұйымдастыру мәселесі
Интерактивті оқыту әдістемесі
Сыни тұрғыдан ойлау - қоғамның негізгі құрметі
Сын тұрғысынан ойлау жобасы арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
ТОНЫКӨК
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi