Пысықтау сабақ
Сабақтың тақырыбы: Аралас сандар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға аралас сандар туралы жалпы түсінік беру;
Дамытушылық: Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жаза білуге үйрету және аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жаза білуге үйрету;
Тәрбиелілік: Оқушылардың ой - өрісін,
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, деңгейлеп оқыту, ойлау қабілетін дамыту;
Сабақтың түрі: Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы
Көрнекілік: Интерактивтик тақта, магниттік тақта, кеспе қағаз, электрондық оқулық.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру, оқушылардың зейіндерін аудару.
Үй тапсырмасын тексеру.
1. Квадраттың қандай бөлігі боялған:
2. Жай бөлшек дегеніміз не?
3. Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымдаңдар.
4. Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?
5. Қандай бөлшекті қысқартылмайтын бөлшек деп атайды?
6. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтіріңдер.
7. Дұрыс бөлшек пен 1 санын салыстырыңдар.
8. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтіріңдер.
9. Бұрыс бөлшек пен 1 санын салыстырыңдар.
Бөлшектерді қысқартыңдар:
.................
Пысықтау сабақ. (Кеспе қағазбен жұмыс)
Бұрыс санды аралас сан түрінде жазу
1. бөлшектің алымын бөліміне бөлу керек.
2. толымсыз бөлінді аралас санның бүтін бөлігі болады.
3. қалдық бөлшек бөліктің алымы, ал бөлгіш бөлімі болады.
Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу
1. бөлшектің алымын бөліміне бөлу керек.
2. толымсыз бөлінді аралас санның бүтін бөлігі болады.
3. қалдық бөлшек бөліктің алымы, ал бөлгіш бөлімі болады
Сабақтың типтері және құрылымы
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Сабақтың мақсатын анықтау
Қайталау сабағының құрылымы
Сабақ типі
Компьютердің программалық жабдықтары
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Қазақ тіліндегі мезгіл пысықтауыштар
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақ барысындағы бақылауым
Сабақтың міндеттері