Жол тәртібін жадыңда ұста

Тақырыбы: Жол тәртібін жадыңда ұста!
Түрі: Тест
Мақсаты: Көшеде жүру тәртібін және көше қатынас ережелерін қайталау.
Оқушыларды сақтыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Көшеде жүру ережесіне байланысты баспадан шыққан таблица, суреттер, нақыл сөздер.т.б.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың назарын жаңа сынып сағатына аудару.

ІІ.Негізгі кезең
Бағдаршам-өмірімізді жазымнан сақтандыратын көмекшіміз.Оның сырын біліп, тілін алу баршамызға керек.

Мұғалім: Балалар, көшеде жүру ережесін білу бізге не үшін керек?
Айзат: Әр оқушы көшеде жүру тәртібін өте жақсы білу керек.Көшеде жүре білу машина астына түсуден, апаттан сақтайды.
Арсен: Көшеде жүру тәртібін орындамау көліктің жүріп-тұруына кедергі келтіреді.Мысалы: Жолаушылар жұмысқа, сабаққа,
дәрігерге баруға кешігуі, фабрика, зауыттарға, дүкенге, жүк мезгілінде апарылмауы, вокзалдарға басқа қалаларға дер кезінде жете алмауы мүмкін.

Мұғалім: Жаяу адам қай жермен жүруге болмайды?
Альбина: Көлік жүретін көшенің ортасымен жүруге рұқсат етілмейді.

Мұғалім: Көшеде жүру тәртібін кім басқарады?
Бір оқушы көшеде жүру тәртібін көрсететін бағдаршам суретін көрсетеді.
Қуандық: (Бағдаршамның қызыл отын көрсетіп)
Бағдаршамның қызыл оты жанғанда жүргіншіге де, көліктерге де тоқтап тұру керек.Сары шам бағдаршам отының ауысуын көрсетеді.Бұдан да жүруге болмайды.Сарыдан кейін жасыл.
Жарық жанғанда жол ашық, жүруге болады.

Мұғалім: Көшенің екінші көшемен қиылысқан жерінде немесе Өтетін жер деп жазылған тұста немесе асфальтта көлденеңнен сызылған жалпақ ақ жолақтары бар жерінде және бет алдындағы бағдаршамның жасыл жарығы жанған кезде өтуге болады.
Көрнекілік көрсетіледі.

Мұғалім: Бағдаршам жоқ көшелерден қалай өтеміз?
Берік: Егер өтетін жерде бағдаршам болмаса, көшеден өте бере әуелі сол жаққа қараймыз.Көшенің орта тұсына жеткенде, оң жағымызға көз саламыз.Егер ол жақтан машина келе жатса, өтіп кеткенше сол орында күте тұрамыз.
- Оқушы қалай өтетінін көрсетеді.

Мұғалім: Балалар, сендер Дұрыс және Бұрыс атты екі оқушының көшеде қалай жүретінін көресіңдер.Екеуінің қайсысы көшеде жүру тәртібін білмейді, аңғарып отырыңдар!

Екі оқушы жиек жолмен жүріп келеді.Бұрыстың түймелері
салынбаған, қалай болса солай киінген, Дұрыс таза, тап-тұйнақтай, жиек жолдың оң жағымен келе жатыр.Жолда қария әжейді қағып кетеді, кешірім сұрауды да ұмытады.
Балалар, Дұрыс пен Бұрыстың қайсысы қателіктер жіберді және қандай қателіктер?
Ақбөбек: Бұрыстың үсті-басы кір, киімі алқам-салқам, өзіне мән бермейді екен, қарияны қағып кетіп, кешірім сұраған жоқ.

Мұғалім: Не себепті кісіні қағып кетті?
Серік: Көшеде жүру тәртібін білмеді.Жиек жолда дұрыс жүрген жоқ.

Мұғалім: Ал жиек жолда қалай жүру керек?
Медеу: Жиек жолдың оң жағымен жүру керек, сол жағымен жүруге болмайды.

Мұғалім: Онда тағы қалай жүруге рұқсат етілмейді?
Айжамал: Төрт-бес адам қатар жүруге болмайды.
Жиек жолда қалай жүруді екі оқушы көрсетеді.

Мұғалім: Аялдамада тұрған көлікті яғни машина, автобусты қалай айналып өту керек?
Оңайбай: Аялдамада тұрған автомобиль, автобус немесе троллейбусті тек сырт жағынан айналып өту керек.Сонда біз оның соңында келе жатқан машинаны дер кезінде көреміз.
Мұғалім: Жарайды, оқушылар сендер көптеген көше қиылысында кездесетін қауіп-қатерлерден аман-сау құтылып шығады деген сенімдемін.

ІІІ.Қорытындылау
Жолда жүру ережесін әр кез жадымызда сақтауымыз керек.
Жол тәртібін жадыңда ұста, балақай!



Ұқсас жұмыстар

Классик прозасында – өмір пәлсапасы
Қазақ этикасы
Қазақ халқының ұлттық ойындарының бала тәрбиесіндегі рөлі
Зергерлік өнердің зерттелу жайы
Көне дәстүрдiң озығын қайта жаңғыртсақ
Отбасындағы тәрбие дәстүрлері
Салауатты өмір сүру салтын оқушыларда қалыптастыру
Жетісу газетінің тарихы
Әбіш Кекілбаев шығармашылығы
Кемеңгер ойшыл, дана Абай
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
ШОҚАЙҰЛЫ МҰСТАФА