Жасыл қалпақ

Математика 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Мақсаты: көп таңбалы сандардың өтілген есептеу тәсілдерін бекіту; оқып - үйренген тәсілдерді меңгеру деңгейін анықтау және түзетулер жүргізу.
Топқа бөлу
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.
Ынтымақтастық атмосферасы
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып, бүгінгі күніне сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын пысықтау
Көбейту кестесін сұрау

І. Өткенді пысықтау:
Топпен жұмыс Алтын күз ағашын құрастырайық ойыны:

460*10 ꞊□
460т꞊□ц
49*1000 ꞊□
49м꞊□мм
9080: 10 ꞊□
□м ꞊ 90 дм
□т꞊49000кг
□км ꞊49000м
460м ꞊□дм
460см꞊□дм
49000: 1000꞊□
49000мм꞊□м
9080ц꞊□т
9080см꞊□дм
□кг꞊49т
49000м꞊□км

ІҮ. Жаңа сабақ: Ойлаудың алты қалпағы
1. Ақ қалпақ түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
Қосындыны санға қалай көбейтуге болады?
(а + b) ∙ с = а ∙ с + b ∙ с
с ∙ (а + b) = с ∙ а + с ∙ b
қосындыны санға көбейту үшін, әр қосылғышты сол санға көбейтіп, шыққан мәндерін қосады.

Қосындыны санға қалай бөлуге болады?
(а + b): с = а: с + b: с
Қосындыны санға бөлу үшін қосылғыштарды санға жеке - жеке бөліп шыққан мәндерін қосады.

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.
Сары қалпақ
23*2 ------- 230*2 ------- 2300*2 ------- 23000*2 ------- 230000*2
23*4 ------- 230*4 ------- 2300*4 ------- 23000*4 ------- 230000*4
23*2 көбейту үщін 23 - ті 20 және 3 деп алып, 20 - ны 2 көбейтем 40, 3 ті 2 - ге көбейтем 6, 40 қосам 6, шыққан санды оқимын 46

Жасыл қалпақ
46: 2 ------- 460: 2 ------- 4600: 2 ------- 46000: 2 ------- 460000: 2
92: 2 ------- 920: 2 ------- 9200: 2 ------- 92000: 2 ------- 920000: 2
46 - ны 2 бөлу үшін 46 - ны 40 және 6 деп алып, 40 - ты 2 - ге бөлем, 20, 6 - ны 2 - ге бөлем 3, 20 - ға 3 - ті қосамын. Шыққан санды оқимын 23
92 - ні 2 - ге бөлу үшін 92 - ні 2 - ге бөлінетіндей қолайлы қосылғыштарға жіктеймін, 80 және12. 80 - ді 2 - ге бөлем 40, 12 - ні 6 - ға бөлем 6. Шыққан санды оқимын. 46.

Қызыл қалпақ
3*8 ------- 30*8 ------- 300*8 ------- 3000*8 ------- 30000*8
24: 8 ----- 240: 8 ------ 2400: 8 ------ 24000: 8 ------ 240000: 8
Көбейту және бөлу өзара кері амал, көбейтуді бөлумен тексереміз.

Яғни 3*8 ꞊24 олай болса, 24 - ті 8 бөлсек3 шығады.
Қара қалпақ
Өздерінің қарсы пікірлерімен жауап береді.
1 мысал:
1. Әр бағандағы 1 - ші көбейткіш өзінің алдындағы 1 - ші көбейткіштен 10 есе артық.
1 - ші қатардағы 2 - ші көбейткіш 2 - ші қатардағы 2 - ші көбейткіштен 2 есе кем.
2 - мысал
Әр бағандағы бөлінгіш алдыңғы бағандағы бөлінгіштен 10 есе артық
1 - ші қатардағы бөлінгіш 2 - ші қатардағы бөлінгіштен 2 есе кем.
3 мысал
Әр бағандағы 1 - ші көбейткіш өзінің алдындағы 1 - ші көбейткіштен 10есе артық
Әр бағандағы бөлінгіш өзінің алдындағы бөлінгіштен 10 есе артық.
Көк қалпақ



Ұқсас жұмыстар

Мұхтар Шаханов. Отырар дастаны
Ойын технологиясын химия пәнін оқытуда қолдану
Қазақ әйелдерінің баскиімдері
Жасөспірім және заң туралы
Қазақтың ұлттық костюмінің композициясы
Қазақтың дәстүрлі киімі
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУДЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ
Қазақ костюм тарихы
ОРТА МЕКТЕПТЕ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
ЖАСЫЛ АРАЖЕГІШ
Ару - Ана өмірдің асылдары, Жайнасын көңілімнің жасыл бағы
Сыпыра жырау (туған - өлген жылдары белгісіз) - Дешті Қыпшақтың әйгілі жыршыларының бірі, ноғай, қарақалпақ, башқұрт, барабы, құрдақ, қырым татарларына ортақ тұлға
Қайран көк қалпақ
Біздің ауыл - қалаға жақын орналасқан, жасыл желекке оранған шағын ауыл
Автотрофты организмдерге жасушаларында жүретін фотосинтез процесі үшін күн сәулесі қуатын пайдаланатын жасыл өсімдіктер және хемосинтез процесі үшін химиялық қуатты пайдаланатын кейбір хемотрофты бактериялар жатады
Жасыл балдыр
Жасыл түс
Жасыл шар
Көк қалпақ - қорытындылау