Екі ыдысқа қасық салып көрсет
Қазақ тілі 2 – сынып
Тақырыбыы: Су. Судың қасиеті
Сабақтың мақсаты: Су, судың қасиеттерімен таныстыру. Судың үш күйде болатынын таныстыру. Ой – өрісін дамыту. Суды үнемдеп пайдалануға, ұқыптылыққа, суды таза ұстауға тәрбиелеу.
Түрі: ашық сабақ
Әдіс – тәсілдері: сұрақ – жауап, әңгімелеу.
Көрнекілігі: Су және сүт.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлем саған алтын күз!
Көгілдір көк аспан
Бармысың құстарым,
Қанатты достарым
Бас ием тауларға
Жамылған қарларға
Армысыздар, қонақтар!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
- Өткен сабақта қандай тақырыппен танысып едік?
- Ауаның қасиеті. Оқушыларға доп арқылы ауаның серпімділігін, сығылуын дәлелдету.
- Неге қыста терезелерді бекіту керек және орман жануарлары қыста неге тоңбайды?
- Ауаның өртті қолдайтынына мысалдар келтіру.
- Ауасыз өмір сүру мүмкін бе? Дәлелдеу.
- Қазір сіздерге мен жұмбақ жасырғым келіп тұр.
ІІІ. Жаңа сабақ: Жұмбақ
Жылт - жылт еткен,
Жылғалардан өткен. (Су)
- Балалар, жалпы су туралы біз не білеміз, су бізге не үшін қажет?
- Суды біз не үшін пайдаланамыз?
Су
↓
ішуге
кір жууға
гүл суару
өсімдіктерді суару
тамақ пісіру
Тақырыпты хабарлау және сабақтың мақсаты.
- Бүгін біз су және судың қасиетімен танысамыз.
ІV. Оқулықпен жұмыс. Мәтінді оқыту.
Талдау.
- Асан судың қандай қасиетін анықтады?
- Судың мөлдірлігін қалай анықтауға болады?
- Адам мен судың байланысы туралы әңгімелеу?
- Асан судың мөлдір, түссіз екенін, таба білді. Ал біз қазір судың тағы қандай қасиеттері бар екенін білу үшін тәжірибелер жасап көрейік.
V. Сергіту сәті:
Қоюланып тағы бұлт
Жаңбыр жауды себелеп
Жапырақтар жамылып
Бұға қалды көбелек
VІ. Тәжірибе жасау.
1 - тәжірибе. Шыны ыдысқа сүт, екінші шыныға су құй. Екеуін салыстыр.
2 - тәжірибе. Екі ыдысқа қасық салып көрсет.
Қайсысындағы қасық анық көрінеді? Неге? Суды искеп көр. Исі жоқ. Олай болса, су түссіз, мөлдір, иіссіз.
Яғни су – бу – мұз.
VІІ. Бекіту.
- Балалар біз бүгінгі сабақта су, судың қасиеті туралы көп мағлұмат алдық деп ойлаймын. Енді осы суды қалай үнемдеуге болады екен, судың ластануы туралы біледі екенбіз, соны тексеріп көрейік.
- Суды үнемдеп пайдалану үшін не істеуге болады?
- Мына суреттерде берілген жағдайлардың қайсысы судың ластануына қатысты?
- Суды қалай қорғаймыз?
VІІІ. Қорытындылау.
- Судың түсі қандай?
- Оның пішіні бар ма?
- Су не үшін керек?
- Судың қандай қасиеті бар?
ІХ. Бағалау.
Х. Үйге тапсырма. Оқу, мазмұндау
Нәрселердің өлшемдерін мектеп жасына дейінгі балалардың қабылдауы
Сусындар түрлері
Салқын соустар мен тұздықтар. Гарнирлер
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕЛЕРДЕ МАРИИ МОНТЕССОРИ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ
Ұлттық тағам
Қырыққабат
Тағам ұсынудың негізгі тәсілдері
Үстел жаю әдістері
Ыстық және салқын сусындар дайындау технологиясы
Ыстық басытқыларды жіберудің ерекшеліктері
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары
АНАЛАР ТЕМЕКIГЕ ҚАРСЫ