Оқушыларға өлеңнің мазмұнын түсіндіру

Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жылу
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Оқушыларға өлеңнің мазмұнын түсіндіру. Оқушылардың анасына деген сүйіспеншіліктерін өз сөздерімен жеткізе білуге үйрету.
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар
Өлеңді мәнерлеп оқи алады
Оқушылардың басым бөлігі: Өлеңдегі негізгі идеяны біледі
Кейбір оқушылар: Өлең бойынша сұрақтар құрастыра алады, өлеңнің мазмұнын түсінеді.
Алдыңғы оқу: Ата - ананы құрметтеу мазмұнын сұрау.

Басталуы
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Жылулық сыйлайық психологиялық тренинг
Қайқаустың Ата - ананы құрметтеу туралы үзіндісін тізбектей мазмұнын сұрау.
Әрдайым ата - анаңды құрметтесең, олардың да ізгі тілектері қабыл болғаны.
- Ата - ана туралы бабаларымыздың да даналық сөздері бар.
Құт береке – атаң қымбат,
Аймалайтын - анаң қымбат.
Мейірімді - апаң қымбат
Асқар тауың - әкең қымбат
Экранға назар аударыңдар, ондағы нақыл сөздерді оқимыз және жұппен жұмыс жасаймыз. Бұл кімнің сөзі? Мағынасын түсінгенімізше айтуға тырысып көрейік.
Бейнекөрініс тамашалау
- Балалар, қазіргі тыңдаған әндерің кім жайында?
- Дүниеде анасыз адам болмайды. Осында отырған мен де, сендер де анадан туып, ананың көкірегінен нәр алғанбыз. Тіршілік күннен нәр алса, адамзат анадан тарайды.
Ананың жылуын, сендерге деген қамқорлығын қалай сезіп байқайсыңдар?
Топқа бөлу
Сөйтіп еркелете келе аналар бізге несін береді?
Ортасы

Ендеше балалар, экраннан кімнің суретін көріп тұрмыз?
Ф. Оңғарсынова - Атырау облысында Манаш ауылында дүниеге келген. Атырау педагогикалық институтының қазақ тілі мен әдебиеті факультетін бітірген, көрнекті ақын, жазушы.
Оңғарсынованың қандай өлеңін білеміз?( Білім керек бәріне ).
Ендеше бүгін біз Фариза Оңғарсынованың "Жылу" өлеңімен танысамыз
Өлеңді мәнерлеп жалғастыра оқу, түртіп алып оқу.
Ақын ананы не үшін күнге ұқсатады?
Ана мейірімі туралы не дейсің?
Ананың сүті туралы ше?
Ананың алақаны қандай?
Дәптермен жұмыс
Сөздік жұмыс
Өң - бет, ажар, түс.
Жалғанда – дүниеде.
Ғұмыр - өмір
Сергіту сәті
Топпен жұмыс
Ізден, ойла, қорға
І топ - Ана деген кім? Ол қандай адам?(күннің сәулелерін толтыру)
ІІ топ
Кестемен жұмыс
Сұрақтар Берілген сөз
Қандай? анам
Кімнің? құшағы
Қандай? жанары
Кімнің? сүті
Ненің? нұры
Сөз тіркестерін пайдаланып қысқаша әңгіме құрау
ІІІ топ Өлең ұйқастыру стратегиясы
----------------------------------- сыйлаймын,
----------------------------------- тыңдаймын.
----------------------------------- аламын,
------------------------------------ баламын
IV топ Венн диаграммасы
Күн мен Ананы салыстыру

V топ
"Менің анам" тақырыбына ой толғау

Мектеп: № 3 ОМ
Мұғалім аты - жөні: Кырбас А. Ш.

Жылу жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мектеп бағдарламасында әдеби-терминдердің берілуі
Бастауыш сыныпта көркем шығарманы оқыту әдістерін диагностикалау критерийлерін тұжырымдау
Оқушылардың сөйлеу тiлiн дамытуда техникалық құралдарды пайдалану_
5-сыныпта әдеби теориялық ұғымдарды қалыптастырудың ғылыми негіздері мен оны оқытудың әдіс-тәсілдері
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Бастауыш мектептегі ана тілі
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
Мағжан Жұмабаев шығармашылығын мектепте оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
Мұқағали поэзиясындағы ішкі сезім иірімдері
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Аудиттің мазмұнына
Мәтін мазмұнына сай
Мәтінді оқушыларға оқытқызу
Мәтіннің мазмұнына пайдасы
Мәтіннің мазмұнын
Желілік құрылғының жағдайын тексеретін, дестенің мазмұнына анализ жасайтын тәсіл
Анасына шараның мақсаты мен өткізу ретін түсіндіру
ӨЛЕҢНІҢ ҚАРА БАУЫР ҚАСҚАЛДАҒЫ
Онын түсіндіруінше, үнді - еуропалыкесім мен етістіктін жалғаулары алғашында жинакты сілтеу мағынасындағы негіздерді жасайтын суффикстер болган