Адам бойындағы қасиеттер тақырыбында шығарма жазу

А. Байтұрсын ұлы Қара бұлт өлеңі (6 - сынып)
Сабақты мақсаты: А. Байтұрсынұлының өміріне шығармаларына тоқталу. Қара бұлт өлеңімен таныстыра отырып, өлеңнің мағынасы ашу, өз ойларын жүйелі жеткізе білуге машықтандыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ жауап. Сто - технологиясын қолдану.
А. Байтұрсынов суреті шығармалары, интер тақта.
Пән аралық байланыс: Қазақ тілі, Музыка, География.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.

ІІ. Қызығушылықты ояту кезеңі.
Армысыздар балалар
Дайынбыз ба сабаққа
Әдебиет сөз өнері,
Сай келейік талапқа
Ойымызды айтайық
Білімімізді байқайық
Мына отырған ұстаздар
Қалсын бір өзі марқайып.

Топтастыру стратегиясы.
Түркітанушы
Публицист
Қоғам қайраткері
ХХ ғасыр әдебиетшісі 1873 - 1958ж.
Аудармашы ақын
Көсемсөз шебері
Мысалшы
Зерттеуші, ғалым тілші

ІІ. Мағынаны ажырату.
Мысал - айтатын өнегелі ойды тұспалдап жеткізетін көбіне өлең түрінде келетін, сюжетті, шағын көлемді көркем шығарма.
Ахмет Крыловтан аударса, Крылов - грек мысалшысы Эзоптан, Рим мысалшысы Федордан аударған.
(Оқушыларды үш топқа бөлу)

І - топ Қара бұлт өлеңінің мазмұнын ашып түсіндіреді.
Түсініксіз сөздердің мағнасын ашады. Сөздікпен жұмыс жүргізу.
ІІ - топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жүргізеді.
Қара бұлт
А. Байтұрсынов.
Өлең (мысал)
Адам бойындағы қайырымсыздық, мақтаншақтық қасиеттерді әшкерлеу.
Өлең құрылысы:
а) Буын саны - 11
ә) Бунақ саны - 3
в) Тармақ саны - 4
с) шумақ саны - 6
ұйқас түрі:
қара өлең ұйқасы
көркемдегіш құралдары: а) эпитет: қурап тұрған дала, шөлдеп тұрған егін, зор пайда
ә) Синоним: қурап, күйіп.
кейіптеу: Қара бұлт - қайырымсыз адам,
Тау - ақылды адам.

ІІІ - топ. (Өлең кейіпкерлері Қара бұлт пен тауды салыстырады.) венн диаграммасы.
Қара бұлт Тау
Аспанда табиғат жерде
болады. бөлшегі Халыққа
Ақысыз адамдарды халыққа пайдасы
бейнеленген қажет көп
қайырымсыз қайырымды
мақтаншақ адамдар

ІІІ. Ой толғаныс сатысы. Бес жолды өлең.
Зат есім: Ахмет
Сын есім: шебер, суреттер.
Етістік: аударды, шығарды, кейіптеді.
Синоним: ақын, мысалшы, аудармашы.
Сөйлем: Ахмет – ХХ ғасыр әдебиетшісі.

ІV. Қорытындылау.
V. Бағалау.
VІ. Үйге тапсырма. Адам бойындағы қасиеттер тақырыбында шығарма жазу.



Ұқсас жұмыстар

Шығармашылық шеберлікті шыңдау
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары
Тұлғаның шығармашылық қабiлеттерiн дамытудың теориялық негiздерi
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың теориялық негіздері
Білім сапасын арттырудағы жаңа оқыту технологиясының маңызы
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығы бойынша дипломалды іс-тәжірибе есебі
Әкім Тарази повестеріндегі кейіпкерлердің адамгершілік әлемі
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Қазақ әдебиетінде жүргізілетін шығармашылық жазба жұмыстары
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Ерте Палеолит адамдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
Ландшафттың экологиялық қасиеттері
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Бие сүті және қымыздың құрамы мен қасиеттері. туралы
Бие сүті мен қымыздың шипалық және емдік қасиеттері.