Масатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийін анықтау

Сынып сағаты 2 сыныптарға
Сабақтың тақырыбы: Менің тұңғыш Президентім
Сабақтың оқыту мақсаттары: 1. Қазақ халқының тұңғыш президенті Н. Ә. Назарбаевтың өмір жолы, туып өскен, оқып білім алған, қызмет еткен жерлері туралы мағлұмат беру;
2. Елбасының өмір жолынан үлгі ала отырып, Отанын, халқын сүюге, ер жүректілікке, азаматтыққа, патриоттық сезімге тәрбиелеу;
3. Шәкірт жүрегінде Елбасына деген сүйіспеншілік сезімін ояту, құрметтеу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың бәрі: сөйлемдерді оқиды, мазмұнын түсінеді, бағалауға қатысады
Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, өлеңді мәнеріне келтіріп оқиды.
Кейбір оқушылар: Н. Ә. Назарбаевтың өмірінен қосмыша мәліметтер келтіреді.
Өткен сабақтардан алған білім: Ақылды бала мен ақылды қыз

Сабақтың басы (5 минут)
Қызығушылықты ояту:
Сыныпты қалыпқа келтіру.
Үй жұмысын сұрау. Алда қандай кітаптар оқығысы келетіндері жайлы.
Ой сергек: Сәлемдесу ойыны
Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. Бастаймыз деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен.. қолмен... иықпен... құлақпен..... арқамен.

Сабақтың ортасы (30 минут)
Мағынаны ажырату
Ой қозғау
Сөйлемді құрап түсініп оқы. Жаттап ал.
*Әнұран – мемлекеттің басты рәміздерінің бірі..
*Елтаңба – мемлекеттің басты рәміздерінің бірі.
*Мемлекеттік ту мемлекеттік рәміз болып табылады.
Тақырыпты болжау
Тақтаға адасқан сөздер ілінеді. Оқушылар сол сөздерді дұрыс орналастырып, тақырыпты табады. (Менің тұңғыш Президентім)
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Масатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийін анықтау.

Елтаңба – герб термині немістің erbe (мұра) деген сөзінен шыққан

Оқылым.
Тапсырма. Елбасы, Отан, туған жер туралы өлеңді түсініп әрі мәнерлеп оқы.
Жетістік критерийі: өлеңді түсінген, мәнеріне келтіріп оқи алады.
Бағалау: ЖК бойынша бағалау.
Айтылым.
Топтық жұмыс.
Тапсырма.
Сөздерді пайдаланып, Президент туралы әңгімеле Бағалау: Бас бармақ көрсету арқылы бағалау.

Ойтолғаныс
Жеке жұмыс.
Егер мен президент болсам....... Эссе жаз.

Бағалау: Қол соғу арқылы бағалайды.

Сабақтың соңы (5 минут)
Үй тапсырмасы: Елбасына арнап өлең шығару
Кері байланыс. Ауызша. Сабақтың жетістік критерийін еске түсіріп, бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен, жетпегендері туралы айтады. (барлық сабақтарда осылай қайталанып отырады)

Рефлексиялық шеңбер.
Мұғалім оқушыларға рефлексияны жасайтын мынандай сұрақтар қояды:
- Сабақ барысындағы көңіл күйіңіз қандай болды? Неліктен?
- Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
- Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
- Сабақта қандай қиындықтар туындады?
- Сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай болды? Неліктен?

Береке орта мектебі КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Ж. Е. Әлжанова

Менің тұңғыш Президентім. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Назарбаев Зияткерлік мектебі туралы
Ауызша жауапты бағалау критерийлері
Оқушыны критериалды бағалауды негізі қалыптастырушы бағалау
Географияны оқытудағы критериалды бағалау жүйесі
Пробелемалық оқыту технологиясының қызметі
Қабілет пен дағды - сол немесе басқа әрекетті орындау қабілеті
Критериалды бағалау
Қазақ тілі сабағында қолданылатын көрнекіліктер мен техникалық құралдар
Оқушылардың биологияны оқуға қызығушылығын арттыру жолдары
Оқушылардың әлеуметтік-психологиялық климатына оқытушылардың педагогикалық қарым-қатынас стилінің әсері
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Суда еріген оттегіні анықтау
Рынок- әлемдік өркениеттің жетістіктерінің бірі
Райымбектің үнемі Ұлы жүз қолының атақты батырларымен тізе бүктіре отырып, ата мекенді жаудан тазартудағы ерліктері - ұрпаққа үлгі боларлықтай
Бопай ханым Әбілқайырдың жан - жақты мәселелерін шеше отырып, ханымның айтқан ақылдарын тыңдап отыруы