Математикадан тест тапсырмалары 11 - сыныпЖоғары оқу орындарына түсу емтихандарының тестілік жүйеде жүргізілуі оқытудың мақсат, міндеттеріне жауапкершілікпен қарауды талап етеді
Математикадан тест тапсырмалары 11 - сынып
Жоғары оқу орындарына түсу емтихандарының тестілік жүйеде жүргізілуі оқытудың мақсат, міндеттеріне жауапкершілікпен қарауды талап етеді. Осы орайда 10 - 11 сыныптарында оқу жоспары бойынша белгіленген қайталау және резерв сағаттарын тиімді пайдалану жөнінде айтуға болады. Есептерді шығара отырып қайталау кезеңі оқушылар үшін үлкен маңызы бар. Өйткені тестілік жинақтағы есептерді жай ғана шығарумен шектелу – есеп барысындағы кездесетін ереже, аксиома, теоремалар мазмұнына мән берілмегендіктен, оқушы сол есепке ұқсас есепті емтихан кезінде шығара алмай қалады.
Қ. И. Сәтбаев атындағы
№7 мектеп - лицейінің математика пәнінің мұғалімі
Жумадильдинова Майра Акентаевна
Математикадан тест тапсырмалары 11 - сынып. жүктеу
Математикадан кездесетін күрделі есептерді шығарудың тиімді әдістері
Функция мәндерінің жиынын анықтау әдістемесі
Биология пәнінен оқушылардың білімін тексерудің маңызы
МАТЕМАТИКАНЫ ТЕСТ ТӘСІЛІ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Математикадан оқушылардың өзіндік жұмыстары мен сынаптан тыс жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу әдістері
Критериалды бағалаудың құрылымы
Бiлiм беру жүйесi қоғамның әлеуметтiк
Биологиядан тест тапсырмаларының түрлері
Математикадан бастауыш мектепте сыныптан тыс жүргізілетін жұмыстар
Рейтинг - білім мен біліктіліктің, оқушының жеке басындағы сапалығының жиынтығы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі