Мәтінді талдауға арналған сұрақтар

Сабақ тақырыбы: З. Шүкіров Арпалыс
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Оқыту мақсаттары: Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.
Кейбір оқушылар: Мәтінге сүйеніп қысқы шопан еңбегі туралы айта алады.

Басталуы
Психологиялық ахуал. Сергіту сәті.
Топқа бөледі. Жыл мезгілдері бойынша
1-топ көктем
2-топ жаз
3-топ күз
4-топ қыс
Үй тапсырмасы Сұрақты қағып ал стратегиясы бойыншатексеріледі. Басбармақ арқылы бағалау.
Жұмбақ жасырады.
Қанаты жоқ ұшады,
Аяғы жоқ желеді
Аузы жоқ ұлиды.( боран). Боранның дауысын естиді.
Сабақ тақырыбын ашады, мақсатын хабарлайды.

Ортасы
Мәтінді тізбектеле оқыту.
Сөздік жұмыс: арпалыс - табиғаттағы қиындықпен күресу, ықтау - боран тимейтін жерге паналау. ақтүтек - қарды оңды - солды ұшырған қатты боран.
Мәтінді талдауға арналған сұрақтар:
- Әңгіме неге Арпалыс деп аталады?
- Тағы қалай атауға болады?
- Ағалы - інілі балалар неліктен боранда қалда?
- Әңгімеден қандай ой түйдің?
1-топ Мәтіндегі қатты бораған суық күн мен жел басылған кезді Т кестесіне толтыр
2-топ Свод кестесін толтыр.
3-топ жақтау. даттау әдісі бойынша қыс мезгілін жақтау
4-топ жақтау. даттау әдісі бойынша қыс мезгілін даттау
А оқушы: Мәтінге сүйеніп қысқы шопан еңбегі туралы айт
В оқушы: Сурет бойынша қысқаша әңгіме құра.
С оқушы: Мәтіннен Бақтыбайдың сөзін тауып оқы.
Бағдаршам арқылы бағалау.
Қазіргі кезде осындай жоғалған адамдарды іздеу үшін ерікті іздеушілер тобы құрылған. Олар өздерінің іздеу жұмыстары арқылы адамдарға көмектеседі.

Аяқталуы
Мәтін кейіпкеріне хат жаз.
Кері байланыс: Аяқталмаған сөйлем

Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы
Аягөз аудандық білім бөлімінің
№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Оразаева Шынар Женисовна



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекеті
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Мәтінге бейнелі сөздерді қолдану
Көркем шығарманы талдау мен дамыту бағыттары
Қ.Бітібаева техгологиясы бойынша көркем шығармаларды талдау
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқу үрдісінде қолданудың маңызы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
Көркем мәтіннің тілі
Білімді тестілеудің сараптық жүйе жұмысының алгоритмі мен негізгі қағидалары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу
Пәнді оқуға арналған методикалық нұсқаулар
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
Теңіз жаяу әскерлері - теңіз десанттары құрамында ұрыс қимылдарын жүргізуге, сондай - ақ әскери - теңіз базаларының, порттардың Қорғанысы мен басқа да міндеттерді орындауға арналған және арнайы дайындалған әскери - теңіз флоты күштерінің түрі
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Мұғалімге арналған нұсқаулық