Төмен деңгей

Ақтөбе қаласы,
№5 орта мектептің бастауыш класс мұғалімі
Тулегенова Гульмира Жаксылыковна

Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Сақина (ертегі)
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ертегі мазмұнын ұғындыру, жаңа сөздермен таныстыру,
2. Сөздік қорларын, шығармашылық қабілеттерін, сөйлеу мәнерін, сахналау дағдыларын дамыту
3. Адалдыққа, шыншылдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу
Түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ, жауап, талдау, пікірталас, әңгімелеу, сахналау, 5 жолдық өлең, фишмок
Көрнекілігі: интерактивті тақта, ертегі суреттері, тірек сызба, топтық жұмыс, кейіпкерлер костюмдері.

І. Ұйымдастыру бөлімі:
Психологиялық дайындық: 2 слайд
Қайырлы күн, досым,
Сәтті сабақ болсын!
Күнделігің бүгін
4 пен 5 - ке толсын!

ІІІ. Сабақтың эпиграфын оқыту
Ертегі, мақал, жаңылтпаш -
Қазынасы халқымның.
Солардан алып өсермін.
Асылын ата - салтымның.
- Балалар, біз эпиграфта оқығандай халық мұрасы - ауыз әдебиеті үлгілеріне нелер жатады екен? Тағы бір нақтылап алайық.
Жауап: - Ертегі, аңыз, тұрмыс - салт жырлары, батырлар жыры, лиро - эпостық жырлар, мақал, жаңылтпаш, жұмбақ....

ІҮ. Ертегілердің неше түрі бар.? (3 слайд)

Ертегілер

Хайуанаттар туралы ертегі
Қиял - ғажайып ертегі
Шыншыл ертегі

Ү. Жұмбақ шешу. Тақырыпты ашу.
Қызығушылығын ояту.
Әшекей бұйым болып табыламын,
Арудың саусағына салынамын (сақина)

ҮІ. Ертегіні үнтаспадан тыңдату. (4, 5 слайд)
ҮІІ. Оқулықпен жұмыс: Түртіп алу стратегиясы. Тізбектей оқу.
ҮІІІ. Сөздікпен жұмыс Пиғылы - ниеті, шұрайлы - құнарлы, тізе бүкпей - демалыссыз, бітік - мол, көп, мезгіл - уақыт, бейнет - азап. (6 слайд)
Топтық тапсырма:(7слайд)
1 топ: Егер осы сақина сенің қолыңа түскен болса, не тілер едің?
2 топ: Шаруа мен зергерді салыстыра сипатта?(Венн диаграммасы)
3 топ: Ертегінің соңғы сөйлемін оқы. Қалай түсінгеніңді айт.
4 топ: Сақинаны сипатта. Сақина туралы жұмбақ құрастыр.

Сергіту сәті: "Шөжелерім" бейне роликтен
Деңгейлік тапсырма: қызыл түс жоғары деңгей, көк түс орта деңгей, сары түс төменгі деңгей.
Жоғары деңгей: Мәтіннің мазмұнына байланысты адалдық сөзімен бес жолдық өлең құрастыр.(сэнквейн)
Орта деңгей: Адалдық туралы мақал - мәтел жаз.
Төмен деңгей: Ертегі бойынша сурет сал.
ІХ. Қорытынды: Ертегіні сахналау.
Х. Үйге тапсырма: 1. Адалдық - адам келбеті тақырыбына эссе жазу.
2. Ертегіні оқу.
ХІ. Бағалау: Мадақтау арқылы



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының даму ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларын тұлға ретінде қалыптастырудағы рухани - адамгершілік дамытудың рөлі
Атмосфералық ауаның сапасы
Жеткіншек жаста мазасызданудың қалыпты жағдайда және ауытқуда көрініс беруі
Пәнаралық байланыстардың дидактикалық міндеттері
Протокол деңгейі немесе эталондық модель протоколдарды жасауда өндірушілер орындайтын нұсқаулар жиынтығы
Ашық жүйелер және OSI моделі
Мектеп жасына дейінгі үлкен балалардың сөйлеуін тікелей оқу іс-әрекетінде және күнделікті өмірде дамыту құралы ретінде фольклордың шағын түрлерін пайдаланудың тиімділігін негіздеу
Зияты зақымдалған балалардың өзін - өзі бағалау ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі жалпы сөйлеу тілінде бұзылысы бар балаларға сипаттама
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Екінші деңгейдегі банктердің теориялық негізі
Қазір Алматы ауасының ластану деңгей