Еуропа халықтарының ағарту ісі мен әдебиетіСабақтың мақсаты

Сабақтың тақырыбы: Еуропа халықтарының ағарту ісі мен әдебиеті
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: ХV - XVII ғасырдың бірінші жартысындағы Еуропа елдеріндегі ағарту ісінің дамуы, ұлы жазушылар шығармаларындағы қоғам туралы көзқарастар туралы түсінік беру.
б) дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық ізденіске жетелеу.
в) тәрбиелік: Оқушыларды әр елдің даму ерекшеліктерін көре білуге, салыстыруға және өз елінің артықшылықтарын бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: карта, тақырыпқа байланысты суреттер, кестелер.
Сабақтың әдісі: салыстыру сұрақтары, мәтінмен жұмыс.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Жаңа сабақты түсіндіру.
а) кестемен жұмыс
б) картамен жұмыс
в)“ сандар да сөйлейді ” ойыны
г) тұлғаны таны ойыны
2. Қорытынды. “Кім жылдам? ” ойыны

Мұғалім сөзі: ХV - XVII ғасырдың бірінші жартысында Еуропа елдерінде ағарту ісінің дами бастады. Біршама діни мектептер ашылып, көптеген адамдар сол мектептерде оқып, хат таныды. Шамасы бар ауқатты адамдар өз балаларын арнаулы білім беретін оқу орындарында оқытып, белгілі бір мамандықты меңгертіп отырды. Осы кезде Батыс Еуропада көптеген гуманист - жазушылар шықты. Олар католик шіркеуі мен феодалдық құрылысты қатал сынға алды. Теңдік пен еркіндікке негізделген қоғам құруды армандады.

Кестемен жұмыс
Кестемен жұмыс

Жазушылар -------------- Өмір сүрген кезеңі мен елі ------------- шығармалары ------------ идеялары
Томас Мор
Сервантес
Шекспир Уильям
Рабле Франсуа

Картамен жұмыс
Осы айтылған мемлекеттерді картадан көрсету.

“ Сандар да сөйлейді ” ойыны
1478 жыл, 10 жыл, 6 сағат, 1516 жыл, 1547 жыл, 1575 жыл, 5жыл, 15 жыл, 1605 жыл,
1564 жыл, 37 пьеса, 1616 жыл, 1494 жыл, 1532 жыл, 1553 жыл, 1903 жыл, 1917 жыл,
1938 жыл.

Тұлғаны таны ойыны
Қорытынды. “Кім жылдам? ” ойыны
1. Лондон қаласында дүниеге келген ағылшын гуманист - жазушысы?
2. 37 пьеса және көптеген өлеңдер жазған ұлы жазушы?
3. 5 жыл Алжирде тұтқында болған жазушы?
4. “Гаргантюа мен Пантагрюэль” шығармасының авторы?
5. “Оп - оңай байисың, сөйтіп губернатор боласың”деген уәдемен жорыққа шыққан кейіпкер?
6."Қой үстінде бозторғай жұмыртқалаған арал "?
7. Әуелі әскер үшін астық жинаушы, қарыздарды жинаушы болған?
8. Әкесінің жолын қуып, заңгер болған кім?
9."Бұл елге ине тәрізді қылдырықтай болып келіп, әп - сәтте суыр тәрізді семіреді". Бұл қай ел туралы?
10."Жауыздық барлық жерді жайлаған, ол сезім атаулының - сенім, әділет, сүйіспеншіліктің бәрін де уландырып отыр. Менің айналамнан көріп отырғанымның бәрі де жексұрындық". Бұл қай жазушының сөзі?
Үйге тапсырма: тақырыпты оқу.



Ұқсас жұмыстар

Түркістан АКСР-дегі білім, ғылым мәселелері: (1918-1924 жж.)
Орыстандыру саясаты
Қазақстандағы музей ісінің тарихы
Қазақстанның XX ғасыр басындағы оқу ағарту ісі
Зерттеу жұмысының әдісі
Қазақстандағы білім беру және кәсіби мамандар дайындау саласында патшалық Ресейдің отарлық саясатының салдарлары мен зардаптары
Отаршылдық саясаты кезеңіндегі оқу ағарту ісі
Қазақстанның білім беру жүйесі туралы
Араб жазуын орыс жазуына алмастыру
Түркістан өлкесіндегі ұлттық баспасөз дамуының проблемалары
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы