Кірпі мәтінін сахналау

Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы: П дыбысы мен әрпі.
Жалпы мақсаты: П дыбысы мен әрпін және оған қатысты жаңа сөздерді оқып, жазып үйрену. П дыбысының дауыссыз дыбыс екенін ұғыну. П әрпінің жазылуын меңгеру.
Күтілетін нәтижелер: А). Дыбыс пен әріпті және п дыбысының дауыссыз екенін ажырата біледі.
В). П әрпінің жазылу емлесін меңгерді.
С). П дыбысына қатысты жаңа сөздерді оқуды, жазуды ұғынды.
Сабақ түрі: Қайталау сабақ.
Тапсырмалар: Топтық, жұптық, жеке тапсырмалар.
Керекті жабдықтар: Интербелсенді тақтадағы таныстырылым, дидактикалық материалдар, ойындар, суреттер.

Кіріспе
Оқушылармен амандасу.
Топқа бөліну.
Психологиялық дайындық.
Біз ақылды баламыз,
Бар білімді саламыз.
Маңыз беріп оқимыз
Сауат ашу сабағын.

Тұсаукесер
Өткенді еске түсірсек.
А О Р Л Ш С У У Ы Д Т М Н ң Ғ Ж І Ә Ө Қ К
Е Б И Й Г З Ұ Ү П
Өткен әріптерді еске түсіріп, қайталау.
- Өткен сабақта қай дыбыспен таныстық?
- П қандай дыбыс?
- Неге дауыссыз деп ойлайсыңдар?

Сиқырлы әріптер мен сөздер әлеміне саяхатқа шығу.
- П дыбысына қатысты сөздер айтайық?

Жұмыла көтерген жүк жеңіл (топтық жұмыс)
І топ. Шашылған әріп
(л п е ә п і)
ІІ топ. Артық сөзді тап
(парта пәтер бала пішін піл пияз)
ІІІ топ. Орныңды тап
(па қап по пе доп пі шөп пә)
ІV топ. Буындық лото
(та кі пер тап де пар)
- Өткен сабақта қандай мәтінмен танысып едік?

Әріптер өлеңін жатқа сұрау.

Негізгі бөлім
Жұмбақ шешейік.
Үсті толы ине,
Бірақ та іс тігіп,
Қадамайды түйме.
(Кірпі)
Кірпі туралы мағлұмат беру.
Бір кірпіде 7 - 8 мың ине болады. Қазақстанда кірпінің үш түрі мекендейді: кәдімгі кірпі, құлақты кірпі және қара кірпі. Тұрқы 13 - 27 см, ал салмағы 700 - 800г. Орманда, бұта арасында, бау - бақшада, тіпті елді мекендерде де мекендейді. Жемін әдетте іңірде және түнде аулайды. Жәндіктермен, көлбақамен, жыланмен қоректеніп, орман шаруашылығына көп пайда келтіреді. Қараша айында ұйқыға кетеді де, көктемде күн шығысымен оянады. Орта есеппен 6 жыл тіршілік етеді.
Кірпі мәтінін оқып беру.

Сергіту сәті:
Ұшақпенен ұштық,
Парашютпен түстік.
Паравозбен кеттік,
Астанаға жеттік.
Қабырғада карта,
Сынып толы парта.
Керек енді оқу,
Оқығанды тоқу.
- П әрпінен басталатын сөздер бар ма?
Дәптермен жұмыс.
П әрпінің жазылу элементімен таныстыру:
- тақтада жазып көрсету;
- ауада жаздыру;
Топпен жұмыс.
І топ. П дыбысынан басталатын сөздер жазу.
ІІ топ. П дыбысына аяқталатын сөздер жазу.
ІІІ топ. П дыбысы бар суреттерді жапсыру.
ІV топ. Кірпі мәтінін сахналау.

№30 орта жалпы білім беретін мектеп
бастауыш сынып мұғалімі
Шаймарданова Шынар Сагындыковна



Ұқсас жұмыстар

Жеке тұлғаның рухани - адамгершілігін дамыта оқытудың зерттелу жайы
Көркем әдебиетпен жұмыс әдістемесі
Балалар театрының түрлері
Балабақшадағы драматизациялау іс-әрекетінің мәні»
Мектеп жасына дейінгі балалар
Қуыршақ театры
Театр бала өмірінде
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ КІШІ ЖАСТАҒЫ (3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі) БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН «ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Мектеп жасына дейінгі үлкен балалардың сөйлеуін тікелей оқу іс-әрекетінде және күнделікті өмірде дамыту құралы ретінде фольклордың шағын түрлерін пайдаланудың тиімділігін негіздеу
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ХАЛЫҚ ЕРТЕГІЛЕРІ АРҚЫЛЫ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Орман шетінде домаланып бара жатқан кірпіні аш қасқыр бас салады
КІРПІКШЕЛІ КЕБІСШЕ
Мамандық таңдау - өміріңнің бір кірпішін дұрыс қалау
Біздің өміріміздің алғаш кірпішін қалаған адамға бас имеуіміз үлкен қателік
Сәнді колхоз селосының кірпішін қалаушы, озат колхозшы
Жұмекен Нәжімеденов Қазақстанның қазіргі әнұран мәтінінің авторы
Сипаттау мәтінінің ерекшелігі
Сүлеймен деген патша кірпі мен қарғаға былай деп бұйрық береді: - Сен, қарға, бір күнде жер дүниені аралап, бір жақсы сайрайтын құс тап
Кәдімгі керамикалық кірпіштің өлшемі
Кітапхана мәтініне тоқталу