Суреттен кімдерді көріп тұрсыңдар

Ана тілі 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бала Мұхтар мен Абай
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Абай мен Мұхтар жайлы мәлімет беру. Мәтіндегі негізгі ойды ұғындыру. Түсінгендерін қысқа, әрі нақты әңгімелей білуге үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, қиялын жүйелеу, ойлау қабілеттерін жетілдіру, сөздік қорын молайтып, тіл байлығын дамыту.
3. Тәрбиелік: Абайдың нақыл сөздері мен азаматтық бейнелері арқылы үлгі-өнеге алуға баулу. Өз ойын анық айтуға, достарының пікірлерін тыңдауға, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: ой қозғау, түсіндіру, хабарлау, көрнекілік, интервью, ізденушілік.
Сабақтың көрнекілігі: М. Әуезов, А. Құнанбаев портреті, интерактивті тақта.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, бейнелеу өнері, әуез.

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар бір – бірінің қолынан ұстап,
5 - болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз деп хормен айтады.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
а) Үйге қандай тапсырма бергенін сұрау
Үйге берілген тапсырма Тұрсын Жұртбайдың Қоңыр қозы әңгімесін түсініп оқу, мазмұнын айту.
Мәтіндегі өздеріне ұнаған көріністердің біріне сурет салып келу.
ә) Мәтін бойынша сұрақтар қою.
1. Табиғатты суреттеп берші.
2. Әуез қарт қайда бармақ болды?
3. Бала Мұхтар неге Қоңыр қозы атанған?
4. Абай ауылында Мұхтар не нәрсеге қатты қызықты?
б) Оқушылардың шығармашылығын дамыту.
Суреттерді бағалап, үздігін тақтаға іліп қою.

ІІІ. Интервью.
1. Мұхтар неге ойнамады? (балалар өз пікірлерін білдіреді)
2. Өзің қандай ойын ойнайсың?
3. Ұлттық ойындарды ата?
ІҮ. Оқулықпен жұмыс
Сөзжұмбақ шешу.
1. Көктемде ненің шуағы молаяды?
2. Төлдер қайда асыр салып жүр?
3. Жер бетін қандай кілем жапқан?
4. Қаңқылдаған қаздар қалай ұшып барады?
5. Қаздар қайда қонады?
6. Аспан қандай?
Сөзжұмбақтан шығатын сөз Көктем . Көктем сөзіне байланысты 3 топқа тапсырма беру.
І топ Көктем мезгіліндегі табиғат құбылыстары.
ІІ топ. Көктемде атқарылатын жұмыстар
ІІІ топ. Көктем туралы өлең

Ү. Жаңа сабақ.
- Балалар, біз бүгін белгілі жазушы Тұрсын Жұртбайдың Бала Мұхтар мен Абай атты мәтінін оқып танысамыз.
1. Мәтінді мәнерлеп оқу. Оқушыларға тізбектеп оқыту.
2. Мағынасын тану.

Суретпен жұмыс.
Суреттен кімдерді көріп тұрсыңдар?
Абай Мұхтарға неге көңіл аударды?
Ол жайлы қандай көзқараста болды?
Абай қандай бата берді?
Атасы не деп сыбырлады.
Абай неге риза болды?
Бала Мұхтар мен Абай жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Шығарма жазуға төселдірудің тиімді жолдары
Күз мезгілінде балаларды табиғатпен таныстыру
Жалғаулы сөздердің классификациясы және олардың сипаттамасы
Айналадағы әлеммен таныстыру сабағында қимылды ойындар арқылы бала белсенділігін арттырудың педагогикалық ерекшелігі
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
Музыкалық қабылдаудың дамуы музыкалық тәрбиенің негізгі мақсаты
Баланың эстетикалық белсенділігін тәрбиелеу
Рухани адамгершілік білім беру және тәрбие негіздері
Адамға талай жерді көрген артық, Танысып әркімдерді білген артық
Ағаш түбінің босағанын көріп отырған жолаушы жанынан үміт үзіп
Алдияр екі жағын беттестіріп көріп
Қай жерден директор көріп тұрсың осы тас қараңғыда
Қарға ұшып жүргенде жерде жорғалап бара жатқан құртты көріп, тұмсығымен тістеп алып ұшып кетті
Астана қаласының ерекше сымбатты қала екенін мен теледидардан, кітап - журналдардан көріп жүрмін
Керуен басы қызды көріп қызығып
Біз бетіне тұтас жапырақ пен гүлдің суреті және әр түрлі оюлар салынған, өзі әбден қарайып кеткен баяғының кәдімгі екі кебежесін көріп пе едіңіз
Көгедай төре батырдың зиратын көріп
Бір күні алыс сапардан шаршап, болдырып келе жатқан түлкі жол жағасында жортақтап жүрген қоянды көріпті