Отбасы мүшелерін топтастыру

Тақырыбы: Менің анам
Оқу мақсаттары: 1. 1. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну;
1. 2. 2. 1 Сурет бойынша 2 - 3 сөйлеммен ойын білдіру.
1. 3. 2. 1 Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар қою.
1. 5. 1. 5 Мұғалімнің көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.
1. 5. 1. 2. Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: ақылды, әдемі, күшті сөздерін отбасы мүшелерін сипаттауда қолдана алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сұрақтарға жауап бере алады, отбасы мүшелерінің атын атай алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: отбасы мүшелерін сипаттауда басқа да сөздер қатарын орынды қолдана алады.
Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер, тақырыпқа байланысты лексикалық тірек сөздер: әдемі, күшті, ақылды.
Алдыңғы оқу: "Доп лақтыру " әдісі. Өткен тақырыпқа байланысты үш тілде сөздерді айту.

Білу Басы 1. Мұғалім сынып назарын сабаққа аударады.
Шаттық шеңбері
Қол алысып қане біз,
Достасайық бәріміз.
Қайырлы күн жер Ана!
Қайырлы күн достарым.

Сабақ мақсатымен таныстыру
Үнтаспадан 1 - тапсырмадағы сөйлеу үлгілерін тыңдатады.(Менің анам әдемі. Менің әкем ақылды) Берілген үлгі бойынша оқушылар әдемі сөзін еске түсіріп, ақылды, күшті сөздерімен танысады. Жаттығады.
Критерийі: Тыңдаған материалдың кім, не екенін түсіну.
Дискрипторлар:
1. Сөздерді атай алады.
2. Басқа отбасы мүшелеріне қатысты қолдана алады.
Қалыптастырушы бағалау "Бағдаршам"

2 - тапсырма. Кесте арқылы аға - әпке, іні - қарындасы туралы (бар жоқ екенін) айтуды үйренеді
Критерийі: отбасы мүшелеріне қатысты бар жоқ екенін айту.
Дискрипторлар:
1. Аға - әпке, іні - қарындасты ажырата алады.
2. Тәуелдік жалғауды қолдана алады.
Қалыптастырушы бағалау."Бас бармақ"

Түсіну 3 - тапсырма.
"Дара құты" әдісі. Мәтін бойынша әр топ постер қорғайды.
Отбасы мүшелері
Критерийі: Отбасы мүшелерін топтастыру.
Дискрипторлар:
1. Суреттерді пайдаланып, отбасы мүшелерін ажыратады.
2. Сөздерді жатқа қайталайды
3. Мәтіндегі сөздерді түсінеді.
Қалыптастырушы бағалау. " Жұлдызша"

Қолдану
4 - тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді.
Критерийі: Үлгі бойынша отбасы мүшелері туралы сөйлесу, үш сөдзі ағылшын тілінде айту.
Дискрипторлар:
1. Отбасы мүшелеріне қатысты сөздерді орынды қолдана алады.
2. Ана, әке, ата, әже сөздерін ағылшынша айта алады
Қалыптастырушы бағалау. Смайлик

Сергіту сәті
Бас бармақ – әкем
Балаң үйрек - шешем
Ортан терек - апам
Шылдыр шүмек - әпкем
Кішкене бөбек - мен
Бір үйде нешеуміз?
Бір үйде бесеуміз
Дәптердегі тапсырмаларды орындайды.

Менің анам. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру жолдары
Негізгі мектеп мұғалімінің тәрбие жұмысы
Отбасы құқығы туралы жалпы түсінік
Отбасы құқығы пәні
Мемлекеттің жалпы түсінігі, мәні, белгілері туралы
Бастауыш мектеп мұғалімінің тәрбие жұмысы
Отбасы мүшелерінің тұлғалық өсуі
Азаматтық қоғамның және оның саяси институттарының дамуы. Қазақстан Республикасындағы қоғамдық қозғалыстар
Мектеп жасына дейінгі бала дүниетанымын дамытатын танымдық-шығармашылық ойындар жүйесі
Мемлекеттің жалпы түсінігі, мәні, белгілері
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері туралы
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері
Тыныс алу жүйесі ( ағзаларын ) мүшелерін зерттеу әдістері .
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
ҚҰЖАТТАРДЫ ТОПТАСТЫРУ
Отбасы құқығы
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Отбасының басты қызығы, алтын тіреу діңгегі - бала
Менің өмірімнің мәні - отбасым