Есептер шығару. Сабақтың мақсатын хабарлау

Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың есепті тез шығару қабілетін арттыру, есептерді шығару, өрнектердің мәнін табу, шешу.
2. Математикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
3. Ұқыптылыққа тәрбиелеу;
Типі: білімді бекіту.
Әдісі: еске түсіру, сұрақ - жауап, өзіндік жұмыс.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу
Сабаққа назарларын аудару.
Шаттық шеңберін құру.
Күн жарығын алақанға саламын.
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.

II. Мақсат қою.
Сабақтың мақсатын хабарлау.
- Сабақтың тақырыбын түсініп оқыңдар.
Бүгінгі сабақта нені қайталау маңыздырақ деп ойлайсың?

III. Есептер шығару
№1. Кестені толтыр және орындалған жұмысты тап.
Өнімділік - 36 ағаш 1 апта – 7 күн
Уақыт – 1 апта
Орындалған жұмыс -?
36*7= 162 (ағаш) – 1 апта
1 сағат – 2000 л
5 сағат -?
2000*5 = 10000 (л)
Әр қатармен жұмыс.
1 қатар – 3
2 қатар – 4
3 қатар – 5
Орындалған жұмысты табу үшін өнімділікті жұмсалған уақытқа көбейту керек.
№2
Амалдарды орында Кім тез
1060*3=3180+2020=5200: 2=2600 - 1605=995
№3
(1233+551)*2=1784*2 =3568
(25*3267)*4=(25*4)*3267=100*3267=326700
3*(5701 - 1600) =3*4101=12303
8*(125*7) =(8*125)*7=1000*7=7000

Сергіту сәті.
№4 санды өрнектердің мәндерін тап.
2022*6=12132
1308*2+288=2616+288=2904
1525*5=7625
877*3 - 756=1875
№5 Бос орындарға тиісті сандарды қой.
6 см 3 мм ... мм 6 м 3 дм ... дм
6 м 3 см ... см 6 км 33 дм ... дм
6 м 3 мм ... мм 6 км 3 м ... м
№7
Есептерді салыстыр және оларды шығар
5 күнде - 310 бұйым
30 күнде -?
310: 5=62 (бұйым) – 1 күнде
62*30 =1860 (бұйым) – 30 күнде
өрнек.
Жауабы:
№2 өз бетімен жұмыс.
№8
Бір күнде - 2400 кг
Асхана жөнелтілген 3 - тен бір бөлігі
2400: 3=800 кг – асханаға жіберілгені
2400 - 800 =1600 кг – көтерме базарға
1600: 40= 40 (қап) картоп
Жауабы:
№10
4+4=8 см 4: 4=1 см
4*4=16 см
Үйреншікті емес есептер

IV. Өзіндік жұмыс
V. Сабақты қорыту
VI. Қорытындылау. - Бүгін нені қайталадық?
VII. VI. Үйге тапсырма: 85 бет №6, 86 бет №9.



Ұқсас жұмыстар

Сабақтағы оқушылардың оқу жұмысының формасы Білімді тәжірибеде қолдану
Оқыту әдістері және тәсілдері
Жарық дифракциясы
Сабақта оқытуды қамтамасыз ететін оқыту әдістерін қолдану
Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Оқу жұмысын ұйымдастыру нысандарының тарихы
Сабақты ұйымдастыру үдерісі
Квалиаметрия пәнінен дәрістер кешені
Биология пәнінен зертханалық және практикалық жұмыстардың айырмашылығы
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
Мақсатына жеткен жан
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Құжаттарды баспаға шығару
Сабақтың міндеттері
Жұқа линза формуласын есептер шығару
Сабақтың тақырыбы