Адам болам десеңіз өлеңінің авторы кім
Тақырыбы: Білім керек бәріне.
(3 - сыныптарға арналған білім марафоны)
Мақсаты: 1) Оқушылардың білім - білік, таным мүмкіндіктерін анықтау, ізденуге үйрету.
2) Ой - өрісін, тілін, есте сақтау қабілеттерін дамыту, шығармашылыққа жетелеу.
3) Өзіндік жұмыс істеуге үйрете отырып, сыйластыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сурет, ойын, өлең - ұйқас, тест.
Жүрісі: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық
1) Топтарын анықтау.
2) Топтарын қорғау.
3) Орналастыру.
ІІ. Білім керек бәріне (марафон)
1. Ойлы болсаң озып көр. (сұрақ - жауап).
1 - топ: 1) Әліппенің атасы кім? (А. Байтұрсынұлы)
2) Мән - жай анықталған соң балалар көңілденіп, парталарына жайғасып отырды. Көрмегенді көрдім деу – ең жаман әдет, әрі - беріден соң жалақорлық. Жиында басқасынан гөрі осы туралы көбірек сөз болды. Қай мәтіннен үзінді?(Машқар Гумеров Күмән )
3) Бостандық таңы атты өлеңінің авторы кім? (Ш. Құдайбердіұлы)
4) Тал түсте екі көжекке
Екі көрші кеп қалды.
Бәрі отырып бақшада
Екіден сәбіз жеп алды.
Есептен көрші сен сонда,
Сәбізді қанша барлығы
Олар түсте жеп алды? (8)
5) Фигураның периметрін қалай табады? (Қабырғаларының ұзындықтарының қосындысына тең).
2 - топ: 1) Қара күштің атасы, балуан кім? (Қажымұқан Мұңайтпасов)
2) Бұл - өте ауыр әрі көп уақыт кететін жұмыс екен. Мұны кәсіп етпей - ақ қояйын қандай шығармадан үзінді? Егінші мен қасқыр литва ертегісі.
3) Өнер, білім бар жұрттар өлеңінің авторы кім? (Ы. Алтынсарин)
4) Өткізген тырна сабаққа,
Қатысты жеті сауысқан.
Үшеуі ғана олардың,
Дайындалған сабаққа.
Неше жалқау сауысқан,
Қатысқан осы сабаққа? (4)
5) Фигураның ауданын қалай табады? (Ұзындығы мен енін көбейтеді)
3 - топ: 1) Қазақ жеріне алғаш мектеп салған кім? (Ы. Алтынсарин)
2) Арман қудың ба, алдыңа қара, артыңа алаң болма! Өмірдің өткелін іздеп таптың ба, жүрексінбе, көзді жұм да қойып кет, белді шеш те келіп өт деп өз күнделігіне жазған кім? (Қайрат Рысқұлбеков) Коммунар Табей Ол ақын болар ма еді?
3). Адам болам десеңіз өлеңінің авторы кім? ( Абай)
4) Шегірткелер он жеті,
Бірлесіп хорға ән салған.
Жетеуі оның кенеттен,
Айырылды дауыстан.
Есептеңдер енді біз
Естиміз неше дауысты? (10)
5). Фигураның көлемін қалай табады? (Ұзындығы, ені, биіктігін көбейтеді).
2. Сөз тапқанға.
(Дөңгелек, кемпірқосақ, саңырауқұлақ сөздерінен сөз шығару).
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
Бастауыш сыныпта абай шыгармаларын оқыту
Бастауыш сыныпта Абай шығармаларын оқыту туралы
Абайдың лирикалық өлеңдерінің тілі
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ҚҰЛЫҚ ТӘРБИЕСІН БЕРУДЕ АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ АЛАТЫН РОЛІ
Мұзафар Әлімбаевтің халық ауыз әдебиетін аудару тәжірибесі мен сапасы
Абай және орыс әдебиеті
Абай еңбектерінің негізінде ана тілі оқу сабағында оқушылардың құлықтық тәрбиесін қалыптастыру
Сыныптан тыс оқытудың жалпы теориялық ерекшеліктері
Абай шығармаларының тәрбиелік мәні
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Ерте Палеолит адамдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы