Балалар біздің ұлтымыз кім
№43 Арман балабақшасы
Ағылшын пәні маманы Суеуова А. Б.
Білім саласы: Қатынас
Кіріктірілген білім саласы: Денсаулық Шығармашылық
Ересек Аққайың тобы балаларына ағылшын тілі пәнінен ұйымдастырылған ашық оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыбы: I have got
Мақсаты: Отбасы тақырыбына байланысты сөздермен сөздік қорларын толықтыруды жалғастыру. I have got …. фразасын қолданып өздерінің отбасылары жайлы сөйлем құрай білуге үйрету. Диалог құруда have you got…. сұрағын қойып және оған дұрыс жауап беруді үйрету. Балаларға тақпақтар мен ән айтқызып олардың ағылшын тіліне деген сүйіспеншілігін қалыптастыру. Ойын арқылы балалардың шет тіліне деген қызығушылықтарын арттыру.
Методикалық әдіс - тәсілдер:
шаттық шеңбер
ғажайып сәт
rex туралы ертегі
аудармашы ойын
сергіту сәті
интерактивті тақтамен жұмыс
дидактикалық ойын
пиктограммамен жұмыс
сұрақ - жауап
good bye
Қажетті материалдар мен құрал – жабдықтар: Компьютер, интерактивті тақта, магнитофон, слайд, доптар.
Қос - тілділік компонент: I have got - менде бар, grandmother - әже, grandfather - ата, father - әке mother - ана, sister - апа, brother - аға, my family - менің отбасым.
Мотивациялық – қозғаушылық
Балалармен ағылшын тілінде амандасады.
- Good morning children!
- how are you children?
- song Hello
What day is it today?
Балалар бүгінгі әрекет ерекше әрекет себебі бізге көптеген қонақтар келіп отыр.
бір дыбыс естілетін сияқты қазір мен қарап келейін
WAW
WELCOME!!!!
Hello!
How are you?
Where are you from?
- I am from GREAT BRITAIN
What is your name?
- My name is Ameli
Nice to meet you
ok welcome!!!!!
Балаларға бір – бірлеп What is your name? деп сұрақ қояды
- Балалар біздің ұлтымыз кім?
- ал Эмэлидің ұлты кім?
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Балалар әрекетіміздің алдында тілімізге жаттығу жасап алайық ол үшін rex туралы ертегіні еске түсірейік.
Well done!
Ал балалар енді сіздермен аудармашы ойынын ойнайық мен қазақ тілінде немесе ағылшын тілінде айтам сіздер маған аудармасын айтасыздар
Cat
Dog
Boy
Girl
Bear
Fox
Brown
Yellow
Red
Blue
Family
Very good!
Well done!
Сергіту сәті: сендер шаршаған шығарсыңдар шаршасаңдар денемізді сергітейік
Song head and shoulders
The new theme
I have got …. Фразасын қолданып сөйлем құрап үйренеміз
I have got – менде бар
Repeat after me
I have got – менде бар
Балалар біз отбасымыз туралы білеміз сол отбасы мүшелерін ағылшын тілінде атайыкшы
Well done!
I have got фразасын қолданып сөйлем құрап үйренеміз ол үшін мына белгілермен сөйлем құраймыз қызыл әмиянмен менде бар I have got қара әмиянмен менде жоқ - I have not деп белгілейміз
Қазір біз дидактикалық ойын ойнаймыз ойынның атауы допта бейнеленген суретті ата ол үшін мына тақтада тұрған пиктограмманы қолданамыз. Тақтада белгілер тұр сол белгілермен сөйлем құраймыз.
енді сөйлемді бірге оқиық
repeat after me
- ok very good!
- well done!
Ал енді балалар бізге отбасы туралы ағылшын тілінде тақпақтарын кім айтады
Come here
Aisha
Толық нұсқасын жүктеу
Жастар арасында рухсыздықтың жайылуы, мектеп балалары арасында бұзақылықтың тыйылу орнына асқындауы
Тұңғыш Президент - Кемеңгер Көшбасшы
Гендерлік саясат қазақты қайда апарады
Өнеге от басынан басталады
Бастауыш сыныпта жұмбақтар мен мақал - мәтелдерді оқыту
М. Әуезовтің Құнанбайдың тарихи тұлғасын көркем образға айналдыру жолындағы ізденістері
Бүгінгі жастар неге жиі ажырасады?
АРЫСТЫҚТАРҒА АРЫСТАР ӨНЕГЕСІ
Діни тәрбиенің қоғамдағы орны
Мектепке дейінгі мекемедегі ұйымдастырылған іс-әрекетінен жұмыс жоспарын құру және ұйымдастыру әдістері
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті