Мәтінді бір оқушыға оқыту
Сабақтың тақырыбы: З дыбысы мен әрпі
Сілтеме: Ш. Әуелбаев, Ә. Наурызбаева, Р. Ізғұттынова, А. Құлажанова
Әліппе 1 - сынып оқулығы. Атамұра 2012 жыл
Слайд. Көрнекіліктер. Сабақ жоспары.
Жалпы мақсаты: З дыбысы мен әрпін таныту. З дыбысына қатысты сөздерге дыбыстық, буындық талдау жасату, дауыссыз дыбыс екенін меңгерту. З әрпінің баспа, жазба түрінің бас әрпін, кіші әрпін таныту, мәтінмен жұмыс жасату.
Жүру барысы:
Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық тренинг.
Айтыңдаршы балалар,
Болашаққа жол ашар
Іші толған әріпке
Білімдіге жарық не?
Топқа бөлу.
Жұлдыз, ай, күн, бұлт суреттері арқылы топқа бөлу
Үй тапсырмасы.
I - топ. Сөздерді оқу, буынға бөлу.
II - топ. Сөздерді оқу, дыбыстық талдау жасау.
III - топ. Мәтінді тізбектеп оқыту.
IV - топ. Мәтін мазмұнын сұрау.
Қызығушылығын ояту
От шашады жалындап,
Қатты ұшқанда зымырап. (зымыран)
Топтастыру.
Төрт топ зымыран туралы білетіндерін жинақтап қағазға түсіреді.
Ой қозғау.
Қазақ ғарышкерлері кім?
Олар туралы не білесіңдер?
Егер мен ғарышкер болсам... (Оқушыларын өз ойларын айтады)
Топтық жұмыс.
Зымыран, жұлдыз, қарбыз, зырылдауық суретін әр топқа беру. Сөздерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау.
Оқулықпен жұмыс.
I - топ. --------------II - топ.------------ III - топ. -----------------IV - топ
Таза --------------- Зығыр ------------- Жалбыз ---------------- Қобыз
тазы --------------- қызыл ------------- қарбыз ----------------- тоғыз
қозы -------------- қымыз ------------- жұлдыз----------------- сызғыш
Мәтінді іштей оқыту.
Мәтінді бір оқушыға оқыту.
Мәтін мазмұнын төрт оқушыға айтқызу.
Сергіту сәті.
Музыка жіберу, би билету.
Дәптермен жұмыс.
Партада отыру ережесін айтып өту.
З әрпін тақтаға салу.
Ауада жазу.
Дәптерге жазу.
Қорытынды. “Сиқырлы таяқша”
Қолдарына таяқша ұстап З дыбысы бар сөздер айтып шығу
Үйге тапсырма беру.
Сөздерді, мәтінді оқып келу. З әрпін салу.
Жалбыз туралы толық мағлұмат біліп келу.
Мадақтау
Топтағы оқушылар бір біріне жұлдыз, төртбұрыш, үшбұрыш таратады.
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
Көркем мәтінді оқытуда авторлардың өмірбаянын оқытудың маңыздылығы
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚША ТІЛІН ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Оқыту әдістері
Оқыту әдістерін, құралдарын бастауыш білім беруде пайдалану
Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтінді қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстардың негізгі мәселелері
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды қолданылатын көрнекілік әдістер
Шығармашылық тапсырмалар бала белсенділігін арттырудың негізі
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
ӨЗГЕ ҰЛТ МЕКТЕПТЕРІНДЕ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДЫҢ БҮГІНГІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары