Ондықтарды ондықтарға қосу

Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы,
Қызылту ауылы, Кішкенетау орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Мансия Ораловна

Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайту 26+30 56 - 30
Мақсаты: Ондықтарды ондықтарға қосуға және ондықтардан ондықтарды азайтуға негізделген есептеу тәсілдерімен таныстыру; екі амалмен шығарылатын есепті және ондықтан аттап қосу мен азайту тәсілдерін енгізуге дайындық жүргізу; амалдардың орындалу ретін анықтауға машықтандыру, теңдеуді шешудің сынап көру тәсілін пысықтау.
I. Ұйымдастыру сәті

II. Тірек білімді еске түсіру
а)- 1 - ден 30 - ға дейін санау(тура және кері)
- Саннан (28, 43, 54) кейін келетін санды ата.
- Санның (30, 55, 79) алдындағы санды ата.
- Санның (50, 76, 94) көршілерін ата.
- Сандар қатары (21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30) берілген.
- Сандардың жаңа қатарын құрыңдар, сонда сандардың ондықтары 3, ал бірліктері алдыңғыдағыдай болсын.
- Не шықты? Сандардың жаңа қатарын атаңдар (31, 32,..., 40).
- Екінші қатардың сандарын неше бірлікке арттырдық?

ә) Зейінділікке есеп.
Үстел үстінде 10 алма жатыр еді. Олардың екеуін кесіп бөлдік. Үстел үстінде неше алма жатыр?

III. Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.
- Бүгінгі біздің сабағымызда қандай санау бірлігі негізгі болып табылады?
Оқулықпен жұмыс
№1 Оқулықтағы суреттер бойынша түсіндіру жұмысы ұйымдастырылады. Оқушылардың өздігінен екі таңбалы санға ондықтарды қосудың және азайтудың ерекшеліктері туралы қорытынды жасауы қажет.
Ондықтарға ондықтарды қосады.
Ондықтарды ондықтардан азайтады.
№2. Тақтада әр амалды түсіндіріп, қадамдап орындайды. Екі таңбалы сан мен ондықтарды ауызша қосу мен азайту алгоритмдерін бекітеді.(53+30, 83 - 30).

Мысалы:
- 53 және 30 сандарының қосындысы;
- Бірліктерге бірліктерді қосу;
- Нәтижені сол жақтан екінші орынға жазу;
- Ондықтарды ондықтарға қосу;
- Нәтижені сол жақтан бірінші орынға жазу;
- Қосындының мәні 83.

№3. Өзіндік жұмыс. Амал компоненттерін еске түсіріп, шешуін дәптерге орындап, тексергенде кеткен қателерді талдайды.

№4. Оқушылар есептің негізгі белгілерін ажыратады. Жеткіліксіз компоненттерді қалпына келтіріп, бірінші есепті тақтада жазады. Кері есептерді өздігінен құрып орындайды. Қысқаша жазуды сұлба бойынша орындаған қолайлы.
Болғаны -?
Бергені - 2қ.
Қалғаны - 10қ.
10+2=12(қ)
Жауабы: 12 қ болды.

Сергіту сәті
№5. Көрнекілікке сүйеніп, уақытты ауызша анықтайды.
Рефлексия. Шығармашылық жұмыс
Үй тапсырмасы



Ұқсас жұмыстар

Толымсыз бөлінгіштерді біртіндеп бөл
М.Дулатовтың ағартушылық мұрасына теориялық және әдіснамалық тұрғыда сипаттау
Арифметикалық амалдарды орындау тәсілдері
Жазбаша қосу және азайту
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
Жай бөлшектерде қолданылатын арифметикалық амалдардың алгоритімі
Екінші сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктерін зерттеу
Математиканы оқытуда халық педагогикасының кейбір мәселелері
Бастауыш мектепте математиканы оқыту үдерісі
Қозғалтқышты қосу және қорғау сұлбасы
Екілік кодтарды арифметикалық қосу
Лексикалық бірліктерді қосу
Төрт қосу бір нешеге тең
Жобаға жаңа форма қосу командасы
Жай бөлшекті қосуға есептер шығару
Қосудың компоненттерін ата. Азайтудың компоненттерін ата
Жазбаша қосу және азайтуға байланысты тапсырмалар орындау
Қосу амалының компоненттерін атайықшы, балалар
Сиыр ішті деген сөйлемдерге сөздер қосу арқылы сөйлем мүшелерінің санын көбейтіп жаз