Оқушылардың жауабы

Ұлағатты ұстазға инабатты шәкірт бола білу (Мұғалімдер мен 9 - сынып оқушыларына арналған психопрофилактикалық сабақ)

Мақсаты:
1. Мұғалімдерге жағымды әлеуметтік психологиялық ахуал қалыптастыру.
2. Оқушылардың өмір туралы, мамандықтар туралы қөзқарастарын дамыту, алдағы уақытта мамандықта таңдауда дұрыс жолда болуына себепкер болу,
Міндеттері;
1. Мұғалімдер мен оқушылардың өзара сыйластықта, сүйіспеншілік пен мейірімділікті сезініп қарым қатынас жасауына көмектесу,
2. Оқушыны өзінің қабілетін, бейімін, қызығушылығын мамандыққа сай білуге үйрету.
Әдістері: пікірлесу, талқылау, әңгімелеу.
Көрнекілік: түсті қағаздар, ақ қағаздар, қарындаштар әр түрлі.

Сабақ барысы: 1) Ұйымдастыру сәті;
2) Амандасу сәті. Сәлеметсіздер ме! ұстаздар мен оқушылар!
Кіріспе
Ұлағатты ұстаз - ең алдымен шәкіртіне өнерді, білімді үйретуші.
Ұстаз - дос ол шәкірттеріне тек жақсылық ойлап, қиындықта қымсынбай көмек көрсетеді, жанын сала жақсылық жасайды.
Шәкірт - ұстазының ұлағатты іс әрекетін үйреніп, одан білім алушы. Ұстазды құрметтеудің бір белгісі оған ізеттілікпен сәлем беру.
Ұстазға сәлем берудің екі жолы бар: жиналып отырған шәкірттер ұстазбен тұрып амандасса, жеке кездескенде, шәкірт ұстазға әдеппен сәлем беріп, басып иеді. Ең әуелі шәкірт ұстаз сөзін ықыласпен тыңдауға, ісін ілтипатын үйренуге ұмтылуы тиіс деп ойлаймын.
Сондықтан да бүгінгі сабаққа қатынасқалы отырған құрметті ұстаздарды осы мектептің 9 - сынып шәкірттері орындарынан тұрып бас иеді. Бүгінгі сабағымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбымен мен мақсаттарымен таныстыру сәті. (Слайдтық көрініс)

1. жаттығу танысу жаттығу Әр ұстаздар қай мектептерден келгендері туралы таныстырылады.
2. жаттығу Пікірлесу. сұрақтар бойынша
1. Инабатты шәкірттеріңіз туралы не айтар едіңіз? Мұғалімнің жауабы
2. Ұлағатты ұстаздарын туралы не айтар едіңдер? Оқушылардың жауабы
Оқушының жауабы. Мектептің тұлғасы – ұстаз. Шәкірт өз туған баласындай көріп, адамдық асыл қасиеттерді оның бойына сіңіреді. Ұстаз ата анамен бірлесе балаға қамқорлығын арттыра түсіп, білім беру, тәрбиелеу ісіне арнайы күш жігерін, уақытын бөліп, шәкіртіне бар білгенін өнерін үйретіп тәрбиелейді.
3 жаттығу Сиқырлы орман Ақ қағаздарға ағаш суретін салып, оның артына жағымды қасиеттерін жазу. Суреттерді магнитті тақтаға іліп қойып мамандыққа байланысты қасиеттер жазу.
Мұғалімдер үшін: осы сиқырлы орманды гүлдермен безендіруді тапсыру. Ал гүлдің артына оқушыларға тілектер білдіруді ұсыну.
Сонымен біздің бүгінгі сабағымыздың эпиграфы ретінде мына өлең жолдарын алайық:
Мамандық алғың келе ме,
Мамандық өзі немене?
Айналаң толған мамандық,
Айналаң толған өнеге.
1. Әңгіме.
- Мамандық дегеніміз не? Оқушылардың жауабы.
Мамандық дегеніміз - адамның белгілі бір қызмет атқаруына мүмкіндік беретін материалдық не рухани өндірісте алған білімі мен өмірлік дағдысының жиынтығы.
Психолог:
- Балалар айтыңдаршы осы мамандықтардың барлығына тән қандай ортақ іскерліктерді табуға болады? Қазіргі заманғы жоғарғы білімі бар маманға қандай талаптар қойылады?
Жауаптар.
- компьютерді білу;
- кем дегенде үш тілді білу;
- адамдармен қарым қатынас жасай білу;
- тез шешім қабылдап, бастамашылық жасау;
- үнемі білім алуға, қайта оқуға бейімділік.
Келесі тапсырма оқушылар сауалнамаға жауап беру. Кәсіби бағыттылыққа табандылықты зерттеуге арнаған.
Мұғалімдер үшін; Сауалнама ұсыну.
4. жаттығу. Өрмекші жаттығуда Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым қатынасы туралы
Тілектер айту.
5. Жұптармен жұмыс. Ізгі ой ойлауға дағдыландыру ( тапсырма музыка әуенмен орындалады.)
Тапсырманы оқушыларға беріледі.
А) Бір адам туралы сүйіспеншілікпен ізгілікпен ой ойлап көріңіздер оны қағазға түсіріңіздер.
Тапсырманы мұғалімдерге беріледі.
Б) Сіздер үшін киелі немесе жұбаныш әкелуші болып саналатын әрбір есімді немесе сөздерді іштей ойланып қағазға түсіріңіз.
(Осы тапсырмалар бойынша берілген қысқаша жауаптарды келтірейік)
мұғалімдердің жауаптары:
. киелі есім Алла деп, ал жұбаныш әкелуші жанұялары, еңбек етіп жүрген ұжымы мен өз оқушылары екендігін жазылғаны туралы.
Бұл оқушылардың жауаптары:
▪ бізді бір нәрсе білсе екен, оқыса екен, үйренсе екен деп алға сүйрейтін жан - ұстаз.
▪ жанымызды жақсылықпен жадыратар білім нәрімен сусындатар жақсы жандардың бары қандай жақсы.
▪ сіздің бойыңыздағы кішіпейілділік, мейірімділік, біліктілік, қарапайымдылық, кешірімділік сияқты жақсы қасиеттеріңізге қызығамыз. Сіздерге көп рахмет.
Осы жаттығудан соң оқушылар сыныптан шығып кетеді.
5 - жаттығу Бота, айтшы мен қандаймын? Бұл ойында мұғалімдер өз бойларындағы жағымды қасиеттері туралы хабар алады. Сабақты аяқтау.

Қорытынды Рефлексия
Қорытынды сөзі:
Күнде өсіп қарап, зерттеп бағады,
Зерттегенде соң, зердеге сап алады.
Не тілесе соны біліп, түсінер
Білген сайын іштен жиі күрсінер
Ілім білген дана атанар ақыры,
Білім елге пайда берер ашығы
Туғаннан - ақ білімге ынта болмаса,
Оқу іздеп қиналмаңдар онда аса....
Бала білім жолын қусын десеңіз.
Бесігіңде - ақ ілім шоғын көсеңіз....
Бала миы - дақ тимеген қағаз нақ
Миға сөзін ұмытпасқа жазар бақ. (Жүсіп Баласағұни)



Ұқсас жұмыстар

Тригонометриялық функцияларды жетілдіре оқыту жолдары
Стандарт емес есептерді шығару арқылы оқушылардың математикалық қабілеттерін дамыту
Оқушылардың математикалық білімдерін бақылау және бағалау құралы
Қазіргі кезде елімізде өтіп жатқан окытудың мазмұны мен әдістері
Заманауи оқу үдерісіндегі педагогикалық бақылау
Сыныптан тыс жұмыстарда оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту жолдары
Қазақ тілі сабағында тест әдісін қолданудың мақсаттары мен міндеттері
Есепті ұйғарым әдісімен шығару
Проценті бойынша санды табу
Математикадан өткізілетін деңгейлік олимпиядалар және олимпияда есептері
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Ойын технологиясы оқушылардың білімін дамыту құралы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың өз бетімен білім алу қабілеттерін дамыту