Өзін - өзі тану сабағының жоспары 1 сыныпТақырып

Өзін - өзі тану сабағының жоспары 1 сынып
Тақырып: Тәртіп пен парыз
Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттер: әдептілік, ұқыптылық, адалдық.
Сабақ мақсаты: Оқушыларға тәртіп пен парыз ұғымдарының мәнін ұғындыра отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу

Міндеттері:
- Оқушыларға тәртіп пен парыз ұғымдарының мәнін ашу арқылы адалдық қасиетін ұғындыру
- Оқушылардың бойындағы адамгершілік құндылықтары туралы айта отырып,
ұқыптылыққа дағдыландыру.
- Еліне, халқына абыройлы қызмет етуге, әдепті болуға тәрбиелеу.

Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңi.
- Сәлемдесу 5 Т ережесін еске түсіру
Тәртіп
Тыныштық
Талап
Тазалық
татулық
Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену
Алтын балық.
Жаздың жайма - шуақ керемет бір күні, мен судың жағасында дем алып отырмын. Күн қапырық болып, ысып кетті. Суға секіріп түсіп, рахаттана шомылдым. Не деген керемет! Өзімді судағы балықтай еркін, жайлы сезіндім. Су астына сүңгіп тереңдей бердім. О, ғажап! Мына сұлулықты қалайша көрмегенмін. Су асты патшалығына кез болдым. Айналам сондай әсем, сұлу дүниеге толы. Өте әдемі өсімдіктер, ағаштар, көздің жауын алатын лағыл тастар, інжу маржандар. Балықтың небір әдемі түрлерін көрдім. Осынау сұлулыққа тоймай қарап тұрған кезімде, балықтардың арасынан басына тәж киген, жан - жағына жарық шашып келе жатқан алтын балықты байқадым. Қызығып кетіп, оны ұстап алдым. Мына кереметті қара, дәл ертегідегідей сөйлеп қоя берді: Әй, жас өркен, мені жібер, айтқанымды істесең, үш тілегіңді орындаймын . Мен ойланып, толғанып, алтын балықты жөніне жібердім. Ішімнен үш тілегімді ойлап, су бетіне жүзе жөнелдім .
Қане, бәріміз көзімізді ашамыз. Ішімізден ойлаған тілектерімізді болашағымызға ала кетейік. Тілеген тілектеріңіздің толық орындалуын шын жүректен тілеймін!

Мектеп: Қ. Аманжолов атындағы ЖОББМ
Мұғалiм: Нигметова Н. С.

Тәртіп пен парыз. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Пән бойынша бақылаудың негізгі формалары
Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу туралы
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың тиімділігі
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың қиыншылығы
Тарихты оқыту әдістемесі
ДІНИ ФИЛОСОФИЯ пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
ФИЛОСОФИЯ ПӘНІ БОЙЫНША СЕМИНАР САБАҚТАРЫНА ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
Философия мәдениет феномені хақысында
Осы жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие процесін жүргізудің нақты шарттарын бағалау
Өзін өзі тануда» интерактивті әдіс - тәсілдерді оқыту
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Қазақстандағы 1867—1868 жылдардағы реформа
1922—1924 жж. Ақша реформалары
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
1995 ж. ҚАЗАҚСТАННЫҢ БАНКТІК ЖҮЙЕСІН РЕФОРМАЛАУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
XIX ҒАСЫРДЫҢ 10-20-ЖЫЛДАРЫ
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде