Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету
Білім беру саласы Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру.
Тақырыбы: Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету.
ҰОІӘ мақсаты: Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету. Заттың орналасу ретіне қарай сөзбен баяндау қабілетін арттыру, оң мен солды айыра білуге қабілетін нығайту.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1 - ден 5 - ке дейінгі сандарды біледі.
Игереді: цифрды заттың санымен сәйкестендіруді игерді.
Меңгереді: заттарды санай алды, және оң мен солды меңгерді.
7 модульдің қолданылуы: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”,“ Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу”,“
Диологтік оқыту”.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Слайд, суреттер, бейнежазба, жұлдызшалар.
Сөздік жұмыс сол жақта, оң жақта.
Билингвальды компонент: Один – бір, два - екі, три - үш, четырый - төрт, пять - бес, сол жақта - слева, оң жақта - справа.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
Шаттық шеңбері
Қайырлы таң! Жер ана!
Қайырлы таң! Көк аспан!
Қайырлы таң! Алтын күн!
Қайырыл таң! Қонақтар!
Олай болса сабағымызды бастайық.
Топтарға бөлу: ( Шаршы және тіктөртбұрыштар таратып, бірдей түрлері бойынша топ жасақтау топ ережесін балаларға айтқызу)
I - топ Шаршы, II - топ Тіктөртбұрыш.
Білу
Ұйымдастыру іздестіру
Жаңа сабақ
Түсіну
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы
Балалар, 1 - ден - 5 ке дейін сандарға байланысты суреттер алып келдім осы суреттегі заттарды нешеу екенін атап айтамыз.
Бір – зымыран
Екі - үйрек
Үш - үш көзді бағдаршам
Төрт - көліктің дөңгелегі.
Бес - балапан
Миға шабуыл стратегиясы
(Сандар бейнежазбасын көрсету.)
Оң мен сол қолдарын айыру керек. Көкеніс пен жеміс осылардың қайсысы оң мен сол қолда екенін табу керек.
Билингвальды компонент:
Один – бір, два - екі, три - үш, четырый - төрт, пять - бес,
Сол жақта - слева, оң жақта - справа.
Триз әдісі бойынша
Сұрақ - жауап әдісі
Үй ішінде өзі отыр,
Қос антена төбеде.
Бояу ғана жылжиды,
Білсең айтшы немене? (Ұлу)
Две антенны на макушке,
А сама сидит в избушке
На себе ее везет,
Очень медленно ползет. (Улитка)
Сөздік жұмыс: сол жақта, оң жақта.
Тобы: Айгөлек
Тәрбиеші: Аялбек Рауан
Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету. жүктеу
Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету. слайдын жүктеу
Арифметикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
Сан және санау әрекетін балабақшада оқытудың әдістемелік негіздері
Сандық ұғымдарды қалыптастыру және сануға үйрету
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға математиканы оқудың әдістері
Мектепалды дайындық топтарындағы балаларға қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Қарапайым түсініктер. Сандар номенклатурасы
І сынып оқушыларының білім, білік және дағдысын математика сабағында бақылау, бағалауға арналған педагогикалық іс-тәжірибе
Балаларды санауға үйрету барысында ойын жаттығуларын қолдану
Дайындық тобына арналған бағдарламалық материал
Математиканы оқытудың мақсаты міндеттері
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Заттың үш күйі
Адамзаттың өсімдіктер дүниесіне әсері.
Заттың қасиеттері
Әйел - адамзаттың анасы
Менің әйелім адамзаттың сұлуы
Адамзаттың жаһандық дағдарыстан шығудың жолдарын іздестіруі заңды