Қызанақтар тобы Қиярлар тобы Күн тобы Жер тобы

Сабақтың тақырыбы: Алғыс
Мақсаты: 1) Мәтінмен жұмыс жасай білуге, топтық жұмыста негізгі ойды талқылауға, ой түйінін таба білуге, өз бетінше шешім қабылдауға үйрету арқылы оқушы құзіреттілігін қалыптастыру;
2) Оқушылардың байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын арттырып, дұрыс сөз қолданыстарын қолдана білуге үйрету;
3) Адам еңбегін қадірлеуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: сызба, суреттер, үлестірме материалдар, слайдтар,
интерактивті тақта.
Сабақтың технологиясы: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы
Пәнаралық байланыс: өзін - өзі тану, қазақ тілі, дүниетану.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық тренинг
- Біз қандай баламыз?
Жабырқауды білмейміз,
Жалқаулықты сүймейміз
Біз - талапты жас ұлан,
Үлгі аламыз жақсыдан.

2. Үй тапсырмасын тексеру.
1 - топ. Күз өлеңін жатқа айту.
2 - топ. Күзгі бақ (сурет салу)
3 - топ. Күз кереметі (әңгіме жазу)
4 - топ. Құстар ұшып барады (өлең құрау)

3. Жаңа сабақ
І. Қызығушылықты ояту кезеңі. Ой қозғау
- Осы өлеңдегі негізгі ой қандай?
- Күз мезгілінің ерекшелігін және күзгі адам еңбегін бағалау.
ІІ. Мағынаны тану
а)
ә) Мәтінмен жұмыс.
1. Мәтінді мәнерлеп оқу. Алғыс
2. Жанұялық топтарға бөлінген балалар 1, 2, 3, 4 болып топтасып отырып, өзіне тиісті бөлімді оқып, талқылайды.
3. Жанұялық топтар орындарына қайтып келіп, топта түсіндіреді.

Топ атаулары:
Қызанақтар тобы
Қиярлар тобы
Күн тобы
Жер тобы

4. Мәтінді талдау
а) Әр топтан мәтін бөліктері бойынша түсінігін айту.
ә) Оқиға қай мезгілде болған?
б) Қасым мен Хасен алғысты нелерге айтты?
в) Ең үлкен алғыс кімге айтылу керек еді?
г) Сендер алғыс алу үшін қандай әрекет істер едіңдер?

Сергіту сәті. Дос болайық бәріміз (ән)
б) Сұхбат алу
Облыстық балалар шығармашылығына арналған Самал газетінен келген тілшінің сұрақтары:
1 - топқа: Жемістер, көкөністер туралы қандай жұмбақ білесіңдер?
2 - топқа: Көкөністердің қандай пайдасы бар?
3 - топқа: Тағамға қандай көкөністер мен жемістер жиі пайдаланылады?
4 - топқа: Көкөністер мен жемістер жақсы өсу үшін не қажет?
в) Шығармашылық топтардағы жұмыс
1 - топ - Қызанақтың пайдасы, оны күту, өсіру (постерде жұмыстану, сурет салу)
2 - топ - Қиярды азық - түлік ретінде қолдану (жарнама, постерде жұмыстану, өлең шығару)
3 - топ - Күннің көкөністер мен жемістер үшін маңызы (постерде жұмыстану, сурет салу, өлең шығару)
4 - топ - Жер - ананың адамға тигізер шапағаты (постерде жұмыстану, сурет салу, хат жазу)

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы
№42 Ақ ниет гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі
Шаиева Алия Сайфеденқызы

Алғыс. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Маринадталған жемістер мен көкөністер
Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез - құлық мәдениетін тәрбиелеу жолдары
Өмір сүрү процесстерінде судың ролі
Мектеп жасына дейінгі балаларды жапсырмалауға үйрету арқылы шығармашылығын дамыту
Өнімді өндіру және қайта өңдеу
Қызанақ биологиялық ерекшелігі
150 орынды асхананың ет - балық цехының есебі
Қуырылған бекіре
Республиканың солтүстігі ғана ашық
Түйнектер және көкөніс түсуі жемістеріне түсуі
Құнды қағаздар нарығы
ҚҰНАНБАЙҰЛЫ АБАЙ (ИБРАҺИМ)
Ресей Федерациясындағы жерге меншік және жер пайдалану құқығы
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
Алтай осы жерден басталады
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, алкоголизмнің алдын алудағы Ішкі Істер Органдарының қызметі
Жергілікті қаржының мәні мен маңызы