Химиялық формулалар
7 сынып
Сабақ тақырыбы: Валенттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты оқу бағдарламасына сілтеме 7. 1. 2. 15 – элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу;
7. 1. 2. 16 – химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық формулалық массасын есептеу;
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар үйренеді:
Валенттілік, химиялық формула, салыстырмалы молекулалық масса деген ұғымдардың анықтамасын біледі және мысал келтіріп айта алады.
Оқушылардың көбісі үйренеді: Химиялық қосылыстардың формулаларын құрастыруды үйренеді, химиялық қосылыстың формуласы бойынша оның салыстырмалы массасын есептеп шығаруға дағдыланады.
Кейбір оқушылар үйренеді: Химиялық формулаларды қолданып, уш және одан да көп атом түрінен тұратын заттардың салыстырмалы молекулалық массасын есептеп шығарады.
Бағалау критерийі
1. Элементтердің атаулары мен олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолданып, бинарлы химиялық қосылыстардың формулаларын анықтайды.
2. Зат формуласын дұрыс жаза біледі
3. Қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептей алады.
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминология
Химиялық формула, индекс, коэффициент, с. а. м. – терминдерімен танысады, біледі.
Оқытудың тілдік мақсаты:
Айтылым: Химиялық формула, валенттілік, салыстырмалы молекулалық масса дегеніміз не? – сұрақтарға ауызша жауап береді.
Тыңдалым: есептер жинағын пайдалана отырып, қосылыстар соның ішінде оксидтердің с. а. м. анықтау үшін оқушылар бір - біріне түсіндірді, тыңдайды.
Оқылым: оқулықпен жұмыс жасайды, мәтінді оқиды.
Диалог құруға жазылымға қажетті сөздер топтамасы
Химиялық формула – заттың құрамын.......... және... арқылы шартты түрде жазу.
Сабақтың басы
Ұйымдастыру шаралары
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық ахуал. Оқушыларға смайликтер үлестіріледі.
Оқушылар көңіл - күйлеріне сай смайликті көтереді.
Бүгінгі сабақ барысындағы жақсы көңіл - күйімізбен кірісеміз.
Сынып оқушыларын топқа бөлу. Топқа бөлу үшін Дорба әдісін пайдаланамын. Дорбаның ішінде Валенттілік , Химиялық формула , Салыстырмалы молекулалық масса сөздер жазылған парақшалар болады.
Оқушылар бір - бірден келіп парақшаларды алып, топтарға бөлінеді. Нәтижесінде үш топ болады.
Әрбір адам – туысым, досым, жұрағат,
Әрбір сабақ – үйрену, ұғу, ұлағат,
Әрбір ісім – тіршілік, тірек, адамдық,
Әрбір сөзім – шындық, бірлік, адалдық деп сабағымыз басталады.
Т Ж. №1 тапсырма
Сұрақтар жаңбыры әдісі
Үйге берілген тақырып бойынша әр топтар параққа сұрақ жазып, бір - біріне лақтырады. Алған сұраққа жауабын жазып, кері лақтырады. Жауабы тексереді.
Кері байланыс: қол шапалақ және мұғалімнің қолдауы.
Қостанай ауданы әкімдігі білім бөлімінің
Семенов орта мектебі ММ
Мұғалімнің аты - жөні: Бахатова Тенгуль Камиевна
Валенттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу. жүктеу
Химиялық байланыстар жайында
Теңдеулер бойынша есептер шығару
Химияны оқытуда химиялық тілдің қалыптасуы
Химия тілі және оның маңызы
«Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері»
Ақпараттық модель және оның берілу жолдары
Бағдарламалық бақылау сұрақтарына жауап бермегенде
Қияқты кен орыны көмірінен бөлініп алынған ерітінділер
Жылына 30000 тонна алюминий қорытпаларынан құйма өндіруге қуаты бар құю цехын жобалау
Химияны оқытуда проблемалық әдістің ерекшелігі
Жасушаның химиялық құрыдысы туралы
Жарықтың химиялық әсері. Фотосурет.
Жасушаның химиялық құрыдысы
МҰНАЙХИМИЯЛЫҚ ӨНЕРКӘСІПТІҢ ДАМУЫНЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
Мұнайхимиялық синтезден көмірсутекті шикізаттарды алу
Эмпирикалық формулалар
Фосфор қышқылымен электрохимиялық тазалау
Хроматографияның физика – химиялық негіздері
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Электр тоғын химиялық реакциялардан алу