Мұғалім оқушы

Сабақтың тақырыбы: Асқар Тоқмағамбетов Бидай мен Қаңбақ (мысал)
Сілтеме: Орта мерзімдік жоспар, оқулық, суреттер, тапсырмалар
Сабақтың мақсаты: Мысалды оқи отырып, сабаққа қызығушылығын арттыру; білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, диалогтік оқытуды қолдану арқылы сыни тұрғыдан ойланып негізгі идеяны түсіну; өз бетімен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушыны табу; ой түйіндеуіне орай көшбасшылықты анықтау, мәнерлеп оқи білуге, өз ойларын қорытып айтуға баулу, мақтаншақтық әдеттен аулақ болуға тәрбиелеу.
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер:
Топтық, ұжымдық, өзіндік жұмыс, Ой қозғау , Миға шабуыл , Венн диаграммасы, семантикалық картамен жұмыс
Күтілетін нәтиже:
Ой қозғау арқылы мысалдың тақырыбын ашады, ойды жүйелі жинақтауға үйренеді, өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді, өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі, топтар өзге топтарды тыңдайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Сұрақ - жауап алысуда, постер қорғағанда, өзін - өзі, топты бағалау кезінде сауатты, жүйелі сөйлеуге дағдыланады
Негізгі идеялар:
Мақтаншақтық – жаман әдет.

Сабақтың барысы:
. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Психологиялық дайындық:
Еңбекті сүй, құрметте,
Керек болар өмірде,
Еңбек етсең емерсің,
Жақын болшы еңбекке.
2. Топқа бөліну

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1. Ұнатам күзді мен өлеңді жатқа айтқызу
2. Оқушылар бір - біріне сұрақ қояды:
- Даланың түсі қандай?
- Алма қалай пісті?
- Аспанды не қаптады?
- Жел қандай?
- Тырнасы қайткен?
3. Мұғалім оқушы:
- Екі өлеңнің ұқсастығы неде?
- Екі өлеңнің ерекшеліктері неде?
- Күздің басқы және соңғы кездерін қай өлеңнен байқайсыңдар?

ІҮ. Жаңа сабақ:
1. Ой қозғау (Бидай ме қаңбақтың суреттерін көрсету)
- Осы суреттер туралы не білеміз? Не айта аламыз?
- Өте жақсы. Біз бүгінгі өтетін тақырыбымыз Бидай мен Қаңбақ мысалымен танысамыз.
- Бидай мен Қаңбақ мысалдың авторы Асқар Тоқмағамбетов. Ол 1905 жылы Қызылорда облысында дүниеге келген. Ол белгілі сықақшы ақын.
Мысал - адам бойындағы әр түрлі мінез - қылықтарды жануарлар, өсімдіктер, құстар арқылы бейнелеп көрсетеді.
Бидай – дәнді дақыл. Ол егістікте өседі. Одан ұн тартады. Ұннан әртүрлі тағамдар дайындайды, сабанын мал жейді.



Ұқсас жұмыстар

Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас технологиясы
Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым – қатынастың психологиялық ерекшеліктері
Жaңapтылғaн бaғдapлaмa негізінде бaстaуыш сыныптa кpитеpиaлды бaғaлaу жүйесін ұйымдaстыpу
Ұстаз болу – жүректің батырлығы
Қараев технологиясы
Мұғалім мен оқушы ынтымақтастығы
Оқу процесінде мұғалім имиджі мен оқушы әрекетінің теориялық мәселелері
Пікірталас және оның түрлері
Оқушылардың қазақша тілін дамыту
Кәсіби саладағы конфликт жағдайындағы тұлғаның мінез - құлық моделдері туралы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру