Монитор қандай құрылғы

5, 7, 8, 11 - сыныптарға арналған 1 - тоқсан бойынша тест сұрақтары, 1 және 2 - нұсқалары
5 - сынып
1 - тоқсан, 1 - нұсқа

1. Ақпарат көздеріне нелер жатады?
А) органолегтикалық, визуалдық, дыбыстық, тактильді.
Ә) бұқаралық, арнайы, жеке
Б) механизмдер, технологиялық процесстер, ғылыми эксперименттер, табиғат объектілері
2. Ақпараттық ең кіші өлшем бірлігі не?
А) Бит
Ә) Байт
Б) 8 бит
3. Дыбыстық ақпарат қалай беріледі?
А) көрінетін бейнелер мен символдар арқылы
Ә) қабылдайтын иістер мен дәмдер арқылы
Б) дыбыстар арқылы
4. Компьютердің негізгі құрылғыларын көрсет.
А) шиналар, аналық тақша, жедел жад
Ә) монитор, пернетақта, тышқан, жүйелік блок
Б) енгізу және шығару құрылғылары
5. Компьютердің миы деген қай құрылғы?
А) жедел жад
Ә) монитор
Б) процессор
6. Монитордың қандай түрлері бар?
А) электронды - сәулелік, сұйық кристалды
Ә) лазерлік, сымсыз, механикалық
Б) лазерлік, матрицалық, сия бүріккіш
7. Монитор қандай құрылғы?
А) компьютердің толықтай жұмысын басқарады.
Ә) ақпаратты уақытша сақтайды.
Б) мәтіндік және графикалық ақпаратты экранға шығарады.
8. Функционал пернелер қандай қызмет атқарады?
А) күрделі операцияларды тез орындайды.
Ә) экранда меңзерді басқарады.
Б) сандарды, әріптерді, тыныс белгілерді енгізеді.
9. Программалық жабдықтамалардың қандай түрлері бар?
А) арнайы және әмбебап
Ә) операциялық жүйе, драйвер
Б) жүйелік, қолданбалы программалар және программалау жүйелері
10. Драйвер қандай программа?
А) компьютерге қосылатын құрылғылармен бірге орнатылатын программалар
Ә) мәліметтерді өңдеудің нақты есептерін шешуге арналған
Б) пайдаланушылардың үлкен тобы үшін қажет программалар.

5 - сынып. 1 - тоқсан, 2 - нұсқа
1. Қауіпсіздік техникасының ережелері қандай пункттерге бөлінеді?
А) механизмдер, технологиялық процестер, ғылыми эксперименттер, табиғат объектілері.
Ә) жалпы, ДК - мен жұмыс алдындағы, апаттық жағдайлардағы, жұмыс соңындағы талаптар мен ережелер
Б) шаршағанда және көз талғанда жасалатын жаттығулар.
2. Органолептикалық ақпарат қалай беріледі?
А) дәмдер мен иістер арқылы
Ә) түйсіну арқылы
Б) дыбыстар арқылы
3. Ақпаратты уақытша сақтайтын құрылғы –
А) жедел жад
Ә) тұрақты жад
Б) сыртқы жад
4. Пернетақта қандай құрылғы?
А) ақпаратты шығару құрылғысы
Ә) ақпаратты енгізу құрылғысы
Б) микропроцессорлық кешен
5. Аналық тақшадан қандай құрылғылар орналасқан?
А) процессор, шина, жедел жад, тұрақты жад, микропроцессорлық кешен
Ә) жүйелік блок, монитор, пернетақта, тышқан
Б) тышқан, принтер, сканер, микрофон
6. Тышқанның қандай түрлері бар?
А) электронды - сәулелік, сұйық кристалды
Ә) лазерлік, механикалық, сымсыз
Б) сия бүріккіш, лазерлік, матрицалық
7. Меңзер дегеніміз не?
А) компьютердің миы
Ә) микросхемалар жиынтығы
Б) экранда жыпылықтап тұратын символ
8. Қазіргі пернетақталарда неше перне бар?
А) 101 немесе 100
Ә) 101 немесе 103
Б) 101 немесе 105
9. Қолданбалы программалардың қандай түрлері бар?
А) арнайы және әмбебап
Ә) терезелік, командалық
Б) операциялық жүйелер, драйвер
10. Интерфейс деген не?
А) компьютер мен адам арасындағы қарым – қатынас тәсілі
Ә) жүйелік программалардың негізгісі
Б) программалау тілдері мен арнайы программалар.



Ұқсас жұмыстар

Дербес компьютердің құрылысы
ЭЕМ-нің құрылғылары,құрамы және қызметі
Дербес компютердің анықтамасы
Дербес ЭЕМ-нің элементтік базасы
Дербес компьютердің құрылысы, бағдарламалық жасақтамалар
ЭЕМ-ң қызметі, құрамы және жіктелуі. IBM PC және басқа осы тәріздес дербес компьютерлер жұмысы жайында мәліметтер. Алгоритмдік тілдер туралы мәліметтер
Электронды есептеуіш машиналары
Дербес компьютердің архитектурасы
Компьютердің құрылғылары
Дербес компьютердің құрылысы туралы
Монитор
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы
Қандай бота
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Бақыттан сұрай кел, қызымды қандай адамға берейін
Желілік құрылғының жағдайын тексеретін, дестенің мазмұнына анализ жасайтын тәсіл