Әріптердің берілген мәндерінде әріпті өрнектердің мәндерін табу
Қысқа мерзімді жоспар Математика 4 сынып ( төменгі жағында)
Сабақтың тақырыбы Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу)
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі Оқушылардың 1000 көлеміндегі ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастыру
Білімділік: Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер туралы білімдерін кеңейту, ауызша есептеу тәсілдері туралы мағлұмат беру
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу
Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын, логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін зейінін дамыту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнекілік
Көрнекілігі: интерактивті тақта
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.
Ынтымақтастық атмосферасы Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда.
Үй тапсырмасын пысықтау
Көбейту кестесін еске түсіру
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Шығармашылық тапсырма:
1 - тапсырма. Математикалық диктант
1. 1метрде неше сантиметр бар?
2. 58 бен 2 сандарының қосындысы нешеге тең?
3. 12 мен 50 сандарының қосындысына 8 - ді қос
4. 1 минутта неше секунд бар?
5. 5 жүзд. 6онд. 5. Бірл қандай сан?
6. 6 алманы 2 тәрелкеге тең бөліп сал. Әр тәрелкеге неше алмадан салынады?
2 - тапсырма.
3 – топқа сандар беріледі. Олар разрядтық қосылғыштарға жіктеп жазады Білгірлер тобы: 368, 386, 638, 863, 638
Алғырлар тобы: 507, 570, 750, 289, 298
Жүйріктер тобы: 279, 278, 423, 324, 432
3 - тапсырма. Есептеуді түсіндір
70+14=84
80 - 52=28
58+2=60
370+14=384
7 80 - 52=728
580+20=610
35+23=58
750 - 21=729
39+2=41
350+230=580
750 - 210=540
390+20=410
60+23=83
50 - 21=29
390+200=590
560 + 23 =583
750 - 21=729
390+220=610
560 +230=790
750 - 210=540
390+200=590
Сергіту сәті Сергіту сәті
Көңілді қалпақ ойыны
Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады.
Ой толғаныс 4 - тапсырма
А) 12 ашық хатты әр хатқалтаға 2 - ден салу керек. Неше хатқалта керек?
Жауабы: 6 хатқалта
Ә) 12 ашық хатты 2 хатқалтаға тең бөліп салу керек. Әр хатқалтада неше ашық хат бар?
Жауабы: 6 ашық хаттан
5 - тапсырма. Есепті шығар
Білгірлер тобы
А) Дүкенде 500 кг пияз болды. Пияздың біраз бөлігі сатылғаннан кейін, онда 140кг қалды. Неше килограмм пияз сатылды?
Алғырлар тобы
Ә) Асханаға 17кг сәбіз, одан 49кг артық картоп әкелінді. Асханаға барлығы неше килограмм көкөніс әкелінді?
Жүйріктер тобы
Б) Анасында 200 теңге болды. Ол 100 теңгеге сүт және 45 теңгеге нан сатып алды. Анасында неше теңге қалды?
6 - тапсырма. 3 топқа теңдеу беріледі
652 - х=14+38
a - 130=420+200
700+x=1000 – 100
Сабақты бекіту Бүгінгі сабақта біз не істедік?
Үй тапсырмасы Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау
Бағалау Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
Кері байланыс
Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу). жүктеу
Қосу және көбейту кестелерін есептеулерде қолдану. жүктеу
Арифметикалық амалдардың ауызша тәсілдері. жүктеу
Арифметикалық амалдардың алгоритмдері. жүктеу
Қосу және азайтуға берілген өзара кері жай есептер. жүктеу
Көбейту және бөлуге берілген өзара кері жай есептер. жүктеу
Шама мәндерінің әртүрлі бірліктермен берілуі. жүктеу
Шамалар мәндерімен жүргізілетін амалдар. Өрнектер және теңдеулер. жүктеу
Геометриялық фигуралар және қарапайым салулар (кесінділердің қосындысы және айырмасы, тік төртбұрыш (шаршы). жүктеу
Бақылау жұмысы №1. жүктеу
Разрядтар мен кластарды құру. жүктеу
Разрядтар мен кластардың кестесі. жүктеу
Есептерді, сандарды салыстыру. жүктеу
Санның разрядтық қосылғыштары. жүктеу
Көп таңбалы сандарды оқу және жазу. Тура және жанама сұрағы болатын ( ...бірлік артық , ...есе артық ) есептерді салыстыру. жүктеу
Шама мәндерінің әртүрлі бірліктермен берілуі. жүктеу
Сандарды және шамалар мәндерін салыстыру. Тура және жанама сұрағы болатын ( ...бірлік кем , ...есе кем ) есептерді салыстыру. жүктеу
Сандарды және шамалар мәндерін салыстыру. Тура және жанама сұрағы болатын ( ...бірлік артық , ...есе артық , ...бірлік кем , ...есе кем ) есептерді салыстыру. жүктеу
Ұзындықтың бірліктері және оның үлестері. Шаманың үлесін және үлесі бойынша шаманы табуға берілген есептер. жүктеу
Массаның бірліктері және оның үлестері. Шаманың үлесін және үлесі бойынша шаманы табуға берілген есептер. жүктеу
Уақыттың бірліктері және оның үлестері. Шаманың үлесін және үлесі бойынша шаманы табуға берілген есептер. жүктеу
Ауданның бірліктері және оның үлестері. Квадрат миллиметр. Гектар. Шаманың үлесін және үлесі бойынша шаманы табуға берілген есептер. жүктеу
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі. жүктеу
Көлемнің бірліктері және оның үлестері. Шаманың үлесін және үлесі бойынша шаманы табуға берілген есептер. жүктеу
Қайталау. Шамалар (жылдамдық, уақыт және қашықтық) арасындағы тәуелділікке берілген өзара жай есептер. жүктеу
Қайталау. Шамалар (жылдамдық, уақыт және қашықтық) арасындағы тәуелділікке берілген өзара жай есептер. жүктеу
Қайталау. Шамалар (түсімділік, аудан, өнім массасы) арасындағы тәуелділікке берілген өзара жай есептер. жүктеу
Математикадан бақылау жұмысы №2 жүктеу
Қосу және азайтудың қасиеттерін есептеулерде қолдану. жүктеу
Көп таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдері. жүктеу
Көп таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі Қайталау. жүктеу
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері. жүктеу
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 1432•2 және 2864:2. жүктеу
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 3456•4 және 14184:4. жүктеу
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 5700•9 және 51300:9. жүктеу
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 6008•4 және 24032:4. жүктеу
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 6080•4 және 240320:4 Қайталау. жүктеу
Жылдамдықтың бірліктері және оларды түрлендіру. жүктеу
Жылдамдық, уақыт және қашықтықты табуға берілген өзара кері есептер. Формула S=v•t жүктеу
Бақылау жұмысы №3. жүктеу
Жақындау жылдамдығы. Бір-бірімен кездесетін қозғалысқа берілген өзара кері есептер. жүктеу
Алыстау жылдамдығы. Қарама-қарсы екі бағыттағы қозғалысқа берілген өзара кері есептер. жүктеу
Санды және әріпті өрнектер. жүктеу
Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері. жүктеу
Теңдеу құру арқылы есептер шығару. Қайталау. жүктеу
Бақылау №4 жүктеу
10, 100,1000 және т.с.с. сандарға көбейту және бөлу. жүктеу
Санды көбейтіндіге көбейту. жүктеу
Санды көбейтіндіге бөлу. жүктеу
Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу. жүктеу
Нөлмен аяқталатын сандарға көбейту және бөлу. жүктеу
Нөлмен аяқталатын сандарға көбейту және бөлу. жүктеу
Санды ондықтарға көбейту және бөлу. жүктеу
Санды ондықтарға көбейту және бөлу1. жүктеу
Перпендикуляр және паралель түзулер. жүктеу
Шеңбер Дөңгелек. жүктеу
Жолсыз қағазға тік төртбұрыш салу, оның периметрі мен ауданын есептеу. жүктеу
Жолсыз қағазға шаршы салу, оның периметрі мен ауданын есептеу. жүктеу
Бір таңбалы санға және нөлмен аяқталатын санға көбейту мен бөлу. жүктеу
Бақылау жұмысы №5. жүктеу
Санды қосындыға көбейту. жүктеу
Санды қосындыға көбейту1. жүктеу
Көбейтіндіні санға бөлу. жүктеу
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 34•23 және 782:24. жүктеу
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 64•48 және 3072:64. жүктеу
Бір-бірімен кездесетін қозғалысқа берілген есептер. жүктеу
Қарама-қарсы екі бағыттағы қозғалысқа берілген есептер. жүктеу
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер 2-сағат. жүктеу
Бақылау жұмысы № 6. жүктеу
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 5•457 және 2285:457. жүктеу
Қайталау. Үш таңбалы санға көбейту және бөлу. Есептер шығару. жүктеу
Қосудың заңдарын білдіретін әріпті теңдіктер. Әріптердің берілген мәндерінде әріпті өрнектердің мәндерін табу. жүктеу
Көбейтудің заңдарын білдіретін әріпті теңдіктер. Әріптердің берілген мәндерінде әріпті өрнектердің мәндерін табу. жүктеу
Формула S=v∙t. Әріптердің берілген мәндерінде әріпті өрнектердің мәндерін табу. жүктеу
Формула: V=a3 ,V=a b c. Әріптердің берілген мәндерінде әріпті өрнектердің мәндерін табу. жүктеу
Бақылау жұмысы № 7. жүктеу
Калькулятордың көмегімен есептеулер жүргізу. жүктеу
Сандар: оқу, жазу, салыстыру және разрядтық қосылғыштарға жіктеу. жүктеу
Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері. жүктеу
Шамалар және олардың бірліктері. жүктеу
Бақылау жұмысы №8. жүктеу
Сандармен және шамалардың мәндерімен жүргізілетін амалдар. жүктеу
Бақылау жұмысы № 9. жүктеу
Өрнектер. жүктеу
Бақылау жұмысы №10. жүктеу
Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері. жүктеу
Есептер және оларды шешудің тәсілдері. жүктеу
Бақылау жұмысы №11. жүктеу
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың қорытынды нәтижелерін сипаттайтын білім деңгейін анықтау. жүктеу
Бақылау жұмысы №12. жүктеу
Әріпті өрнектерді жақшаға алып түрлендіру
Математикалық өрнектермен таныстыру
Бастауыш сыныптағы алгебралық амалдар
Алгебралық материалды оқытудың педагогикалық негізі
Алгебра жалпы ұғым ретінде
Сапалы білім беру - өмір талабы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АЛГЕБРА МАТЕРИАЛДАРЫН ДАМЫТА ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ТЕҢДЕУДІ ОҚЫТЫП ҮЙРЕТУДІҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Бaстayыш сыныптaғы aлгeбрaлық мaтeриaлдaрды oқытy
Теңдік. Теңдеу
Есім хан қазақ тарихында Еңсегей бойлы ер Есім деген атпен әйгілі болды, оған бұл атақ 1598 - жылы ағасы Тәуекел ханмен бірге Мауреннахрға жасаған жорықта ерекше көзге түскені үшін берілген екен
Түс табушы
Лабиринттен шығуды табу
Кесте түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз
Үшбұрыштың ауданын табу
Әрбір ұлттың ұлтжандылық негізі - сол ұлттың сүтпен берілген ана тілінде
Төл сөздің тыныс белгілері жіберілген қате қай қатарда
НӨҚ орташа жылдық құнын табу