Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе туралы білу
Сабақтың тақырыбы: Сталинизм идеологиясы және қуғын - сүргін саясаты
Жалпы мақсаты: Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе туралы білу;
Жеке басқа табынушылық мәнін ұғыну;
Жеке басқа табынушылық, 1940 - 1950 жылдардағы ғылым мен білім әдебиет саласындағы кеңестік қудалау саясатын сипаттау;
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе, жеке басқа табынушылық жайлы талдап, бағалау
Күтілетін нәтиже: Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе туралы біледі;
Жеке басқа табынушылық мәнін түсінеді;
Жеке басқа табынушылық, 1940 - 1950 жылдардағы ғылым мен білім әдебиет саласындағы кеңестік қудалау саясатын сипаттайды;
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе, жеке басқа табынушылық жайлы талдап, бағалайды
Негізгі идеялар: Сталинизм идеологиясы, жеке басқа табынушылық, 1940 - 1950 жылдардағы ғылым мен білім, әдебиет саласындағы кеңестік қудалау саясатының маңызы
Тапсырмалар:
Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс, сұраққа жауап)
Жұптық жұмыс ()
Жеке жұмыс Кеңейтілген тапсырма
КІРІСПЕ 3 мин
І. Ұйымдастыру
1. Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру: оқушылармен амандасу, түгендеу, топтастыру.
2. Оқушыларды 17, 5 мың , 22 мың , 350 мың сөздері арқылы топтарға бөлу.
ТҰСАУКЕСЕР 3 мин
ІІ. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ – жауап)- жеке жұмыс
1. Ұлы Отан соғысының салдарлары қандай болды?
2. Халық жаулары дегеніміз кімдер?
3. Лагерь деген не?
Бағалау – Шапалақ
НЕГІЗГІ БӨЛІМ 12 мин
ІІІ. Джигсо – (мәтінмен жұмыс) - топтық жұмыс
1. мәтінді 4 топқа теңдей бөлу;
2. мәтінмен танысу;
3. жұптық талқылау;
4. топтық талқылау;
5. Тікелей эфир
Бағалау – Бағалау парағы
ІV. Кеңейтілген тапсырма -
жеке жұмыс
Бағалау – Өзара бағалау
- жұптық жұмыс
Ү. Бір минуттық эссе - дәптермен жұмыс
1940 - 1950 жылдардағы кеңестік қудалауға ұшыраған салалар
Бағалау - Бағалау парағы
ҮІ. Тұжырымдамалық карта - топтық жұмыс(постер қорғау)
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе, жеке басқа табынушылық жайлы жіктеп, талдап, бағалау
Бағалау - Екі жұлдыз, бір тілек
Толық нұсқасын жүктеу