Ертегінің мазмұнын ашу
Сабақтың тақырыбы: “Ертегілер еліне саяхат”
Сабақтың мақсаты: Түрлі түсті бояулар арқылы ертегінің қыр - сырын ашу, оқушының ой - өрісін дамыту
1. Білімділік: оқушыны ойландыра білу, дүниені тани білу, қыл қалам арқылы ой - өрісін жеткізе білу
2. Дамытушылық: ертегі кейіпкерлері мен ондағы оқиғаны көз алдына елестете отырып ертегі мазмұнын иллюстрациялау, шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік: оқушылардың ертегіге деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін арттыра отырып, эстетикалық талғамын, сол пәнге деген қызығушылығын арттыру.
4. Сабақтың көрнекілігі:
1. Иллюстрациялық суреттер.
2. Мультимедия.
3. Түрлі - түсті қағаз, акварель
бояулары, табиғи материалдар.
4. Магнитофон.
Ертегінің мазмұнына арнап иллюстрация жасағанда төмендегі талаптар ескеріледі.
• Ертегідегі басты кейіпкердің бет бейнесін айқындау және оны жеке парақтарға жобалап іздеу.
• Ертегі ішіндегі ең қызықты уақиғадан сюжеттік көріністер жасау. Әр түрлі жағдайда түрлі жобалық суреттер салу.
• Әр түрлі мазмұнда ізделген ертегі көріністерін бір жүйеге келтіріп, композициялық құрылымын айқындап барып қағаз бетіне түсіру қажет.
• Ертегіге арналып салынған иллюстрация ертегінің мазмұнын ашуға ықпал жасауы керек. Оның түрлі түсті бояулары ашық - жарқын болуға тиіс.
• Иллюстрация
І топ. Акварель бояуымен Бауырсақ ертегісін бейнелеп, аяқтау.
ІІ топ. Түрлі түсті қағаздармен аппликация құрастыру.
ІІІ топ. Табиғи нәрселермен шеберліктерін таныту.
IV. Деңгейлік тапсырмаларды орындау.
1) Топпен жұмыс. Ертегінің мазмұнын ашу.
2) Әр түрлі материалдарға сурет салудың техникасын үйрету
3) Түс тану
4) Сүйікті бейнеңді суретте
5) Ойлан да ойыңды жеткіз
6) Кім жылдам ойыны
7) Тест сұрақтары
• Түстану
Бояулар сыры ертегісі.
Ерте дүниедегі суретшілер сонда қандай бояуды қолданған? Ең алдымен олар табиғаттың өзінде балшық немесе ұнтақ түрде кездесетін саз бояуларды пайдаланған. Оның сары, қызыл, қоңыр түрлері болады.
Мінекей, Бояубаев, сенің сыртыңда “Охра “ деп жазылған бояуың бар. Демек бұл майға езілген табиғи бояу. Сұрақ: “Охра” деген қандай түс? Оқушылар жауап береді. Сары адамның денесі түстес түс, онымен адамның портретін бейнелейді. Қар бояуды күйеден ыстан алады. Біздің түпкі бабаларымыз қан қызыл жуса, ал қызыл мүк, сары үшкір тамыр бояулар жасай білген. Осылай бояулар алу арқылы иленген терілерді өрнектеп, кейбір бас киімдерін, қару - жарақтарын, тоқыма бұйымдарын бояй бастаған. Сары бояуды сиыр қарақат, қанды ағаш, сүттіген, тұт ағаш тамырынан алған. Қоңыр бояуды грек жаңғағының қабығынан жер мүгін қайнату арқылы алған. Ал ашық қызыл түсті бояу үшін әртүрлі жемістерді қайнату арқылы алған. Осындай әр бояудың өз тарихы бар екен.
Ойлан да ойыңды жеткіз
Композиция дегеніміз не?
Қоян қыста неге ақ түсті?
Шегіртке неге жасыл түсті?
Тіршілігін сақтау үшін аңдар түсін қалай өзгертеді?
Гүлдер неге әдемі түске боялған?
Балықтың жоны неге қара, төсі неге ақ?
Кемпірқосақтағы түсті айыра ата?
Күзде жапырақ неге сары түске боялады?
Ала түсті жануарлар бар ма?
Көбелек неге түрлі - түсті?
• Қорытындылау: Оқушылар салған суреттері бойынша талдап айтып беру. Бағалау.
• Үйге тапсырма: Ертегіні аяқтап, альбом жасақтау.
Ертегілерді оқушылардың ойын дамытуда пайдаланудың әдістемелік негіздері
Әдебиеттік оқу сабақтарында ертегілерді оқыту жолдары және Әдіс- тәсілдері
Э.Берннің сценарий ұғымының отандық және шетел психологиясында теориялық талдауы
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Ертегілерді оқыту барысыңда оқушыларды қайырымдылыққа тәрбиелеудің теориялық негізі
Ертегілер мен мысал жанрын оқыту әдістемесі
Мектептегі әдебиет курсының мазмұны
Бастауыш сыныптағы ертегілерді оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының ертегілер арқылы қиялын дамыту
Тұлғаның қалыптасуында ертегілердің алатын орны
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Аудиттің мазмұнына
Мәтін мазмұнына сай
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Құлатай үйге кірген соң, бойы бір тұтам ашулаңды
Мәтіннің мазмұнына пайдасы
Жұқпалы емес иммунологиядағы жетістіктер Ф. Бернетке иммунологиялық бақылау концепциясын ашуға мүмкіндік берді
Мәтіннің мазмұнын
Желілік құрылғының жағдайын тексеретін, дестенің мазмұнына анализ жасайтын тәсіл
Василиса Егорға ашулы пішінмен күдіктене қарап