Оқушылардың назарын экранға аудару

Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін дамыта отырып, алған білімдерін кеңейте түсу,
Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін, математика пәніне деген қызығушылығын дамыту.
Сабақтың тәрбиелілігі.: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ой - қозғау, түсіндіру.
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың көрнекілігі: күз суреттері, жемістер, слайд.

I Психологиялық дайындық.
Күз туралы видео.
Балалар жақсы әуен тыңдау арқылы, көңіл күйімізді көтереміз, айналадағы адамдарға жақсылық тілейміз.
Бейнебаянға назар аударамыз.
Қандай мезгіл? Күзде қандай өзгерістер болады?
Күз байлық, молшылық, жеміс - жидек, көкөніс, бидай пісетін кез. Күз қызу еңбек., қауырт жемістің кезі. Қылышын сүйретіп келе жатқан қысқа дайындалатын кез. Біз де бүгін еңбек етеміз, бірақ біздің еңбегіміз білімдерімізбен көрсетіледі.
Ол үшін мына тапсырмаларды орындаймыз.

2. Ойын Кім тез?
39+58
69+13
18: 6
21: 3
28: 4
16: 4
58 - 13
48 - 19
27: 9
5*2
Қатысқан оқушыларды марапаттау.
Балалар тағы да экранға назар аударамыз. Күзгі бақ туралы не айта аламыз?
Күзде жеміс - жидек пісетін кез. Бақта алманың иісі аңқиды. Жүзім де піскен.

3. Кітаппен жұмыс.
12: 6+38 - 17
58 - 15+6*4
69+2*7 - 13
15: 3+48 - 12
Қатысқан оқушыларды марапаттау.
Оқушылардың назарын экранға аудару. Егіс алқабында не істейді? Егісте не өсіріледі?

4. Тақтамен жұмыс.
Есепті шығар. Кері есептер шығару.
1. Айжан - 4бәліш 4*3 =12
Әкесі -? 3 есе артық
2. Айжан -? 3 есе кем 12: 3=4
Әкесі - 12 бәліш
3. Айжан - 4 бәліш 12: 3=4
Әкесі - 12 бәліш

5. Сергіту сәті.

6. Кенеттен сұрау. 9 машинада 18 жолаушы отырды. Әр машинада неше жолаушы отырды.
2 орындық қайықтарға 14 адам отырды. Неше қайық қажет болды?
Бір орамда 18 метр мата болды. Бір көйлекке 3 метр мата жұмсалды. Тігінші осы матадан неше көйлек тігеді.
20 литр шырын 5 банкаға құйылды. Әр банкаға неше литр шырын құйылды?
Оқушыларды марапаттап отыру.
Оқушылардың назарын экранға аударту.
Отан - біздің байлығымыз?- деп не үшін айтамыз? Оқушылардың жауабын тыңдау.

7. Топтық тапсырма.
1-топ: 5см шаршы сыз. Оның периметрін тап.
2-топ: Салыстыр, 2дм*18см
27см*3см
2дм 1см*21см
29см*3дм 1см
3топ, Барлығы неше үшбұрыш бар? Неше төрт бұрыш бар?

8. Өзіндік жұмыс
9. Үйге тапсырма.
10. Қорытынды. - Бүгін біз сабаққа жақсы белсенділікпен қатыстық. Күздің бізге берер сыйы мол. Себетте жиналған жемістерді алып, бір - бірімізге тілек айтамыз.



Ұқсас жұмыстар

Физиканы оқытуда физикалық құбылыстардың виртуальды нобайларын қолдану
Электр өрісіндегі зарядтың потенциалдық энергиясы
Демонстрациялық тәжірибелерді таңдау
«Информатиканы оқыту әдістемесі» пәнінің оқу-әдістемелік материалдары
Бірнеше бағдарламалық пакетті қолданып, медициналық мамандықтарға кәсіптік шет тілін үйрететін электрондық оқулық жасау
Бейнелеу өнері сабақтарында көрнекілікті қолдану жолдары
Авиациялық индустрия
Электронды оқулық дәріс
Информатика сабақтарын әзірлеу
Информатиканы оқытуды ұйымдастыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Орыс шаруалардың Қазақстанға қоныс аудару
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Ел назарында - «Қилы заман»
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту